quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd. (met een klein leugentje)
Die film moet ik nog eens een keer kijken, ben er zowat alles van vergeten.quote:
Wtf, ik heb er niet één van Jan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Hoppa, de like van Toeterjan is binnen.
Ik voel me goed
Uitsmijtertje want ik moet zo Onlo jr. gaan trainenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die film moet ik nog eens een keer kijken, ben er zowat alles van vergeten.
Gaat deze avondklok nog wat betekenen voor de avondwestrijden in het betaald voetbal?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf, ik heb er niet één van Jan.
Ik ben woedend.
Nee dat verwacht ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat deze avondklok nog wat betekenen voor de avondwestrijden in het betaald voetbal?
Dus lichttechnicus van een stadion is bij deze een VITAAL beroep?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet eigenlijk.
Falafelsalade.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kippensoep en broodjes gezond.
Je hoeft geen vitaal beroep te hebben toch? Werkgeversverklaring is genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus lichttechnicus van een stadion is bij deze een VITAAL beroep?
Ja, al gezien. Nog geen jaar geleden een NEE.quote:
Kut Turk. @GGMMquote:De ooit tot Nederlander genaturaliseerde Turk schoot op 5 april 1983 ’s avonds zes mensen dood, onder wie Carmen Sneekes, een meisje van 12, nadat hij bonje had gekregen met een van de cafébezoekers.
Het is helemaal geen stamppotweer. Tien graden, nu en dan zon. Wat zou ik gaan zitten somberen boven een bord hutspot?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Prima idee. Al is het nu nog stamppotweer
Omdat je anders een alternatief als falafelsalade krijgt natuurlijk. Dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is helemaal geen stamppotweer. Tien graden, nu en dan zon. Wat zou ik gaan zitten somberen boven een bord hutspot?
Zo geforceerd weer !!!quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je anders een alternatief als falafelsalade krijgt natuurlijk. Dat wens je niemand toe.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd. (met een klein leugentje)
Redelijk druk. Bijna niemand werkt thuis en de overheid doet NIETS.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg de tering, iphone.
Je batterij is bijna leeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg de tering, iphone.
Wanbeleidquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Redelijk druk. Bijna niemand werkt thuis en de overheid doet NIETS.
Niemand neemt die man serieus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
BidenGOD doet even een eerste speech met 85 open deuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |