Het is inderdaad mokerduur.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
deze week een kat en een poes laten inenten en castreren/steriliseren 400 euro, niet dat ik er enige feeling mee heb maar dierenarts lijkt me toch wel leuker dan huisarts
Katten zijn wel genot.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
deze week een kat en een poes laten inenten en castreren/steriliseren 400 euro, niet dat ik er enige feeling mee heb maar dierenarts lijkt me toch wel leuker dan huisarts
Helemaal mee eens, die van Ark is echt een enorme dwaas. Jammer dat VVD dat soort types nog heeftquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tamara van Ark is echt een teringdebiel.
Daar zouden ze echt eens op in moeten grijpen. Samen met van Haga zou daar eigenlijk maar n passende oplossing voor zijn.
Gifje van de oplossing ga ik NIET posten.
Ook gewoon de nr2 op kandidatenlijst van de VVD.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die van Ark is echt een enorme dwaas. Jammer dat VVD dat soort types nog heeft
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net gyrosschotel op.
[ afbeelding ]
Jij ook lieverd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
BEDANKT!
Gefeliciteerd @:maxi-mus op de mooiste dag van het jaar.
Desinfecteren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
Ik had het even gemist, maar er is dus ook een Duitse coronamutatie gevonden (zo blijkt).
https://www.telegraaf.nl/(...)ronamutatie-gevonden
Tijd voor de nieuwe ctrl + v @:zipportal
#hugodejongekanniksquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:36 schreef fetX het volgende:
We zullen ook wel weer de laatste zijn die een variant heeft natuurlijk.
#altijdachterdefeitenaan
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Er is dus nog geen Nederlandse variant die het nieuws haalt? #hugodejongekanniks
Niet gezien, deze post krijgt wel een likequote:Op donderdag 21 januari 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#hugodejongekanniks
(deze grap maakte ik een week geleden ongeveer in het COR topic)
[..]
Bedankt, dan geef ik die van jouw ook een like!quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet gezien, deze post krijgt wel een like
Precies, waarschijnlijk nog een matige variant die door alle bestaande vaccins gestopt kan worden. Op de besmettingenranglijst worden we zelfs ingehaald door Tsjechiquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:36 schreef fetX het volgende:
We zullen ook wel weer de laatste zijn die een variant heeft natuurlijk.
#altijdachterdefeitenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |