Tamara van Ark is echt een teringdebiel.quote:
Hollandse middag.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als laatste. Diep in de middag.
Uiers genot als laatste.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als laatste. Diep in de middag.
Het is inderdaad mokerduur.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
deze week een kat en een poes laten inenten en castreren/steriliseren 400 euro, niet dat ik er enige feeling mee heb maar dierenarts lijkt me toch wel leuker dan huisarts
Katten zijn wel genot.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
deze week een kat en een poes laten inenten en castreren/steriliseren 400 euro, niet dat ik er enige feeling mee heb maar dierenarts lijkt me toch wel leuker dan huisarts
Helemaal mee eens, die van Ark is echt een enorme dwaas. Jammer dat VVD dat soort types nog heeftquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tamara van Ark is echt een teringdebiel.
Daar zouden ze echt eens op in moeten grijpen. Samen met van Haga zou daar eigenlijk maar n passende oplossing voor zijn.
Gifje van de oplossing ga ik NIET posten.
Ook gewoon de nr2 op kandidatenlijst van de VVD.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die van Ark is echt een enorme dwaas. Jammer dat VVD dat soort types nog heeft
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |