quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Moet je maar geen gifje posten.
Ik denk dat 70% daar dit ook over jou denktquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
Terug uit COR.
Ik denk oprecht dat 70% daar compleet achterlijk is.
Dat bewijst dan dus direct mijn puntquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% daar dit ook over jou denkt.
Ik zag hem gewoon posten hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
Hoofdrolspeler @:Caland gemist daar.
Zou dit ermee te maken hebben??
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
B (haha)eetje opletten mongooltje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
Wow. Ga je zo met je maatjes van VBL om???quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
B
[..]
B (haha)eetje opletten mongooltje.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug uit COR. Nu weer gauw door voor de cijfers.
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Is Night Stalker op Netflix wat? Met name user @:Caland zie ik als fan van dit genre.
jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Is Night Stalker op Netflix wat? Met name user @:Caland zie ik als fan van dit genre.
Beter ga je The Fall kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Welke aflevering ben jij nu?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter ga je The Fall kijken.
@:JR-Style-93 is fan.
The Fall? Die heb ik al jaren geleden helemaal gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter ga je The Fall kijken.
@:JR-Style-93 is fan.
Vertrouw mij maar als mede PSV-er.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Oh best prima, je moet het ook niet te snel kijken allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet weer gekeken, aflevering 3 ofzo dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |