quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Moet je maar geen gifje posten.
Ik denk dat 70% daar dit ook over jou denktquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
Terug uit COR.
Ik denk oprecht dat 70% daar compleet achterlijk is.
Dat bewijst dan dus direct mijn puntquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% daar dit ook over jou denkt.
Ik zag hem gewoon posten hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
Hoofdrolspeler @:Caland gemist daar.
Zou dit ermee te maken hebben??
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
B (haha)eetje opletten mongooltje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
Wow. Ga je zo met je maatjes van VBL om???quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
B
[..]
B (haha)eetje opletten mongooltje.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug uit COR. Nu weer gauw door voor de cijfers.
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Is Night Stalker op Netflix wat? Met name user @:Caland zie ik als fan van dit genre.
jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Is Night Stalker op Netflix wat? Met name user @:Caland zie ik als fan van dit genre.
Beter ga je The Fall kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Welke aflevering ben jij nu?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter ga je The Fall kijken.
@:JR-Style-93 is fan.
The Fall? Die heb ik al jaren geleden helemaal gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertrouw mij maar als mede PSV-er.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Oh best prima, je moet het ook niet te snel kijken allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet weer gekeken, aflevering 3 ofzo dus.
Hoezo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Vooral mensen met kinderen zijn weer woedend op de avondklok. Dit vind ik wel grappig.
Een blok aan je been.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Vooral mensen met kinderen zijn weer woedend op de avondklok. Dit vind ik wel grappig.
Ik moet ook nog verder met Cobra Kai, Dark (seizoen 3 nog), The Fall dus, eigenlijk wil ik ook verder met Mr. Robot en The Expanse.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh best prima, je moet het ook niet te snel kijken allemaal.
Altijd weer een limburgs accent, die zijn niet goed.quote:
Dat kijk je toch niet allemaal door elkaar joh.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog verder met Cobra Kai, Dark (seizoen 3 nog), The Fall dus, eigenlijk wil ik ook verder met Mr. Robot en The Expanse.
al gezien, Gillian godinquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Nee, dat is niet de bedoeling. Maar dan moet ik wel een keer ergens verder mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk je toch niet allemaal door elkaar joh.
ik ben ook meer van het afkijkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk je toch niet allemaal door elkaar joh.
Door Corona zijn veel mensen door de mand gevallen qua ouderschap.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vond Cobra Kai seizoen 3 wel heel erg tof.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog verder met Cobra Kai, Dark (seizoen 3 nog), The Fall dus, eigenlijk wil ik ook verder met Mr. Robot en The Expanse.
docu's sowieso nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Night Stalker krijgt overigens maar een 7.6 op IMDB.
Zou niet kijken.
Nightcrawler (2014) - IMDbquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Night Stalker krijgt overigens maar een 7.6 op IMDB.
Zou niet kijken.
the expanse godenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
STRIKE FIRSTquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Cobra Kai seizoen 3 wel heel erg tof.
Op basis van puur de titel zou ik die zeker niet kijken makker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |