Het moet ook niet te moeilijk worden hè.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
BidenGOD doet even een eerste speech met 85 open deuren.
Dat COR blijft maar veranderen. Na persoon en bal nog meer regeltjes erbij. @Lenny_Leonardquote:Voordat je reageert
Speel de bal, niet de persoon.Mensuh ga ff koeluh, nu kan het nog
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat COR blijft maar veranderen. Na persoon en bal nog meer regeltjes erbij. @:lenny_leonard
Heel verwarrend.allemaal.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat COR blijft maar veranderen. Na persoon en bal nog meer regeltjes erbij. @:lenny_leonard
Heel verwarrend.allemaal.
Lekker maatquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
De note van @:lenny_leonard is binnen.
Waarom? Bombastisch nationalistisch geneuzel van een bejaarde nobuddie. Ik mis the Donald nu al.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch even een krop-in-keel-momentje bij Biden zojuist.
Doe even norm of zo gekquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch even een krop-in-keel-momentje bij Biden zojuist.
Ik ga nu emotie-eten met een lekker toetje.
Deze post heeft een dikverdiende like gekregen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom? Bombastisch nationalistisch geneuzel van een bejaarde nobuddie. Ik mis the Donald nu al.
Hey simp.quote:
Prima nieuwsquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaa @:onlogisch @:wereldgozer @:mortaxx
Oh.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar het is voorbij
zei @:el-stinho
Ze kunnen beter vechain nemenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaa @:onlogisch @:wereldgozer @:mortaxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |