"Gewoon"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa we worden gewoon 10e verder niet klagen!
Bijna net zo grappig als onze oud voorzitter. Of zou hij het daarvan gekopieerd hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gewoon"
We willen meestrijden voor de top 3 positie
Dat willen we allang niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gewoon"
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor mijn verjaardag (heb al 2 boeken gevraagd en een schaakset). Heb je nog tips? Ik ben wel door mijn inspiratie heen, kerst is net geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gewoon"
Je vraagt het aan iemand die 12 jaar terug voor het laatst zijn verjaardag vierde. Gewoon eten vragen joh kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor mijn verjaardag (heb al 2 boeken gevraagd en een schaakset). Heb je nog tips? Ik ben wel door mijn inspiratie heen, kerst is net geweest.
Ik vier het ook zelden hoor maar moet toch altijd wat verzinnen qua giften.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vraagt het aan iemand die 12 jaar terug voor het laatst zijn verjaardag vierde. Gewoon eten vragen joh kan jou het schelen.
Biografie over/van grootmeester Jan Hein Donner. Briljant boek. "De Koning"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor mijn verjaardag (heb al 2 boeken gevraagd en een schaakset). Heb je nog tips? Ik ben wel door mijn inspiratie heen, kerst is net geweest.
Thanks voor de tip, lijkt mij zeker wel boeiend ja!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Biografie over/van grootmeester Jan Hein Donner. Briljant boek. "De Koning"
Het ziet er nog niet echt positief uit, nee. Maar je hebt maar 1 kansje nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel... maar.. heb er geen vertrouwen in
Tuurlijk...Hier kreeg Toure rood voor tegen PEC. De VAR loopt gewoon weer te slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vitesse speler doet het zelf.
Geef of standaard geel voor dfit soort 'ongelukjes' of laat het standaard gaan. Nu blijft het willekeur. Wel rood voor Toure, geen rood voor Bakis afgelopen weekend en vandaag ook geen rood voor Kerk. En dat voor exact dezelfde overtredingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijzonder ja. Had ie wel geel voor moeten geven.
Ga je nou elke week terugkomen op die rode kaart van Toure?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Geef of standaard geel voor dfit soort 'ongelukjes' of laat het standaard gaan. Nu blijft het willekeur. Wel rood voor Toure, geen rood voor Bakis afgelopen weekend en vandaag ook geen rood voor Kerk. En dat voor exact dezelfde overtredingen.
Zolang de VAR random beslissingen blijft nemen in vergelijkbare gevallen wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je nou elke week terugkomen op die rode kaart van Toure?
Oh leuk, elke week dus. Want het blijft mensenwerk waar geen zwart/wit is en elke overtreding net even wat anders is en ook een andere beoordeling krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang de VAR random beslissingen blijft nemen in vergelijkbare gevallen wel.
Daarom zeg ik, geef of ALTIJD een kaart voor dergelijke acties, of NOOIT. Niet de ene wel en de andere niet.
Wat is er anders aan op iemands been gaan staan? Of je dat nou met links, rechts, springend of niet doet, de overtreding blijft gelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh leuk, elke week dus. Want het blijft mensenwerk waar geen zwart/wit is en elke overtreding net even wat anders is en ook een andere beoordeling krijgt.
Je hebt gelijk, alle overtredingen zijn precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er anders aan op iemands been gaan staan? Of je dat nou met links, rechts, springend of niet doet, de overtreding blijft gelijk.
Is hetzelfde bedrijf als bij Ajax en Utrecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Caland het volgende:
In Arnhem hebben ze blijkbaar de grasmeester ontslagen.
Neem aan dat er geen festivals meer zijn gehouden in die fabriekshal.
En dus moet een Toure of een Svensson wel 2 wedstrijden boeten voor eenzelfde vergrijp?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alle overtredingen zijn precies hetzelfde.
Alavarez zijn rode kaart (tegen Vitesse) werd ook geseponeerd maar dit geheel terzijde.
Weet niet wat gebruikelijk is. Bij Feyenoord dokt de club ook voor het gras en niet stadion NV.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Is hetzelfde bedrijf als bij Ajax en Utrecht.
En nee, geen festivals. De drainage is al tijden kapot omdat de eigenaar weigert die te vervangen. Volgens hem moet Vitesse dat zelf betalen terwijl hij daar als eigenaar toch echt voor verantwoordelijk is.
Ja, dat was volledig terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef yats het volgende:
En dus moet een Toure of een Svensson wel 2 wedstrijden boeten voor eenzelfde vergrijp?
De grasmat is de zorg van Vitesse, maar de bak waar die in ligt (en de drainage ook) is van de eigenaar van Gelredome.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wat gebruikelijk is. Bij Feyenoord dokt de club ook voor het gras en niet stadion NV.
Vitesse gaat 3e worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ze gaan verliezen? Dat klopt.
Ik juich voor Vitesse maat.
Wel als de kaart enkel gegeven is omdat de VAR ingrijpt. En dat was bij alle drie de gevallen zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
het seponeren van een kaart heeft ook niks met de VAR te maken.
Wtf maar dat is een direct concurrent van ajaxquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch dat de club dat op zich neemt maar goed daar zullen in het verleden vast afspraken over zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
De grasmat is de zorg van Vitesse, maar de bak waar die in ligt (en de drainage ook) is van de eigenaar van Gelredome.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf maar dat is een direct concurrent van ajax
Wat boeit mij Ajax nou weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf maar dat is een direct concurrent van ajax
Ook dan heeft het seponeren van een kaart niets met de VAR te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wel als de kaart enkel gegeven is omdat de VAR ingrijpt. En dat was bij alle drie de gevallen zo.
Ik blijf bij 5e. Feyenoord heeft de 'advicaat-factor' en AZ heeft een betere selectie. Al zou 3e leuk zijn. Eindelijk keer niet die @$$@play-offs.quote:
Topgozer ben je toch ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent een heel eng mannetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit mij Ajax nou weer?
Dat zeg ik dus. Contractueel is de grasmat van Vitesse, maar de betonnen b ask van Gelredome. En met deze drainage kun je zo vaak het gras vervangen als je wil, het blijft bagger.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch dat de club dat op zich neemt maar goed daar zullen in het verleden vast afspraken over zijn gemaakt.
Best vaak de 0 toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb Doekhi in mijn scoritoteam opgenomen en nu hoor ik net dat die nooit scoort
Dat was dus eigenlijk ook maar een slechte keuze (lol)
Als een kaart gegeven is op aanraden van de VAR telt de verklaring van de VAR ook mee bij een eventuele beroepszaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan heeft het seponeren van een kaart niets met de VAR te maken.
Oké Yats.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Als een kaart gegeven is op aanraden van de VAR telt de verklaring van de VAR ook mee bij een eventuele beroepszaak.
8 keer tot nu toe. 12 tegentreffers in totaal.quote:
Groningen. Wordt niks dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf bij 5e. Feyenoord heeft de 'advicaat-factor' en AZ heeft een betere selectie. Al zou 3e leuk zijn. Eindelijk keer niet die @$$@:play-offs.
[..]
Topgozer ben je toch ook.
Tegen wie moeten jullie?
Uit of thuis?quote:
Had vandaag 1 goede actie en werd verder vooral geschopt/ging voor zichzelf ballen.quote:
Ik duim voor jullie. Ooit moet het kwartje toch goed vallen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thuis. Niet dat dat wat uitmaakt.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie. Ooit moet het kwartje toch goed vallen?
Mwah, ik heb van een ADO, Emmen, VVV en ook Heracles minder goede wedstrijden gezien dan bij jullie. Het zit er best in, maar het komt er te weinig uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Maar het is gewoon terecht dat we 17e staan. Wat een ellende.
Sterkte Paul!quote:
Dat hoor ik elke wedstrijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte Paul!
Jullie hebben goede voetballers maar geen team.
Dadelijk Heracles -Emmenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef PSVCL het volgende:
Daarom kijk ik dus nooit eredivisie wedstrijden buiten PSV en soms ajax / feyenoord..
Wat een niveau![]()
Ach, je hoeft maar 2 plaatsen te stijgen en je staat in de play-offs.quote:
Feyenoord en AZ hebben allebei betere selecties, maar ik vind Vitesse dit seizoen verrassend stabiel. Toch denk ik dat ze nog wel wat weg gaan zakken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf bij 5e. Feyenoord heeft de 'advicaat-factor' en AZ heeft een betere selectie. Al zou 3e leuk zijn. Eindelijk keer niet die @$$@:play-offs.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, je hoeft maar 2 plaatsen te stijgen en je staat in de play-offs.
Hey, voor jou is het Ricardo 'driemalig Eredivisie-winnaar' van Rhijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Van Rhijn
Waarom Lubbers Emmen die ook gehaald heeft.
Als hij het goed gaat doen wil ik hem wel zo aanspreken. Zolang hij er nog niks van bakt kan hij dat shaken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hey, voor jou is het Ricardo 'driemalig Eredivisie-winnaar' van Rhijn.
Maar hij kan er echt helemaal niks van, dat klopt
Wie wordt vijfde dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Bottendaal het volgende:
Dit is het beste Vitesse in jaren die gaan 4e worden
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liever een Emmen in de eredivisie dan een ADO of VVV.
RKC heeft wel wat ja. Ookal is het een historische angstgegner van Twentequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.
Ik vrees voor donderdag. Is Danilo weer helemaal fit?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RKC heeft wel wat ja. Ookal is het een historische angstgegner van Twente
VVV top 3 leukste awaydays en ADO hoort er ook wel bij, al mag dat qua beleid wel weer een keertje afgestraft wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat 'ie wel gaat starten jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees voor donderdag. Is Danilo weer helemaal fit?
Hij schijnt wel lekker mee te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
De ketchupfles.
En wat is die keeper matig ze.g
Liever Emmen dan RKC hoor, Brabantse meuk is er al genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.
Nee johquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De burgervaders?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:59 schreef T3hTommay het volgende:
Ik wil wel weten welke non-valeur heeft besloten PSV - AZ eerst te doen en dan Feyenoord - PEC
VVV en Heracles mis je weinig aan met dat nepgras. Emmen is een van de meest gastvrije clubs tegenover uitsupporters, die behoud ik liever. Jammer genoeg doet Twente het te goed om te degraderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
VVV en Heracles mis je weinig aan met dat nepgras. Emmen is een van de meest gastvrije clubs tegenover uitsupporters, die behoud ik liever. Jammer genoeg doet Twente het te goed om te degraderen.
Nee hoor, ik heb gewoon niets met Twente. Je word daar als uitsupporter ook nooit echt gastvrij ontvangen.quote:
Doen ze ergens anders in Twente beter met gratis broodjes 😉quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon niets met Twente. Je word daar als uitsupporter ook nooit echt gastvrij ontvangen.
Die is er minimaal 2 weken uit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gotze is zijn vrouwtje weer aan het aanduwen?
Die kan er niks van. Al is de keuze ook beperkt zonder Gotze, Gakpo en Madueke. Maar dan zie ik nog liever Mauro. Of Fein. Of Ginkel.quote:
Wat heeft Madueke dan, dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kan er niks van. Al is de keuze ook beperkt zonder Gotze, Gakpo en Madueke. Maar dan zie ik nog liever Mauro. Of Fein.
Geen idee, kan ook op de training zijn gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft Madueke dan, dat heb ik gemist?
Wie is jouw favoriete speler van PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft Madueke dan, dat heb ik gemist?
"De eerste geluiden zijn dat Cody Gakpo het niet heeft gehaald vanavond" dit soort zinnetjes gebruik je meestal als iemand overleden is.quote:
Max, die heeft al mooi wat puntjes binnen geharkt voor mijn coach van het jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van PSV?
Is een meme van Rik volgens mij met z'n eerste geluiden iedere keerquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"De eerste geluiden zijn dat Cody Gakpo het niet heeft gehaald vanavond" dit soort zinnetjes gebruik je meestal als iemand overleden is.
Wel veilig om te zeggen dat Gotze volgend jaar nog bij PSV speelt. Met z´n fysieke gesteldheid zal er niet veel interesse zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is er minimaal 2 weken uit.
https://www.voetbalprimeu(...)opig-buitenspel.html
Wie is jouw favoriete speler van Ajax?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van PSV?
Gravenberch voor mijquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van Ajax?
Gravenberchquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van Ajax?
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat @Caland dacht dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
Draaicirkel van een vrachtwagen. Verder weet ik ook niet of je de nieuwe Pogba nou zo positief moet opvatten tegenwoordig
Gakpo, al moet hij wel dwingender worden in z'n spel. Maar is echt een normale, sympathieke jongen met een geweldig schot. Leuke podcast ook bij FC Afkicken met hem.quote:
Ik vind Ihattaren vreselijk overschatquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren voor mij dan denk ik.
Leuk inderdaad toen Caland en GGMM in koor riepen dat Gravenberch er niks van kon een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat @:caland dacht dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had.
Die moet afvallen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren voor mij dan denk ik.
Ik moet altijd lachen om Neres.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad toen Caland en GGMM in koor riepen dat Gravenberch er niks van kon een paar maanden geleden.
Deden ze ook bij Neres in het begin.
Zwart groot en sterkquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat @:caland dacht dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had.
Hier sta ik nog steeds achterquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel, en ik zie hem minder vaak spelen ook maar die vlagen van absolute klasse kan ik dan wel weer van genieten. Maar dat had ik ook met Stengs en bij hem ben ik ook van de hypetrain gestapt nu blijkt dat het een pure samenvattingsvoetballer is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Ihattaren vreselijk overschat
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam Larsson is ook nog beter dan Neres?
Ik heb dat één post gezegd tijdens een wedstrijd waarin hij kut speelde.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad toen Caland en GGMM in koor riepen dat Gravenberch er niks van kon een paar maanden geleden.
Neres is de ultieme meme.quote:
Dit heb ik NOOIT gezegdquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam Larsson is ook nog beter dan Neres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar het zijn helaas vlagen. Rendement nog steeds veel te laag, legt veel te veel energie in een wedstrijd en is ook nog steeds niet fit. Doe mij maar spelers als Gakpo, Malen, Madueke: talent gecombineerd met rendement.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel, en ik zie hem minder vaak spelen ook maar die vlagen van absolute klasse kan ik dan wel weer van genieten. Maar dat had ik ook met Stengs en bij hem ben ik ook van de hypetrain gestapt nu blijkt dat het een pure samenvattingsvoetballer is.
Dat is waar, die actie vlak voor rust tegen Ajax had hij ook beter moeten doen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar het zijn helaas vlagen. Rendement nog steeds veel te laag, legt veel te veel energie in een wedstrijd en is ook nog steeds niet fit. Doe mij maar spelers als Gakpo, Malen, Madueke: talent gecombineerd met rendement.
Dat is het leuke aan voetbal!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, die actie vlak voor rust tegen Ajax had hij ook beter moeten doen.
Maar dat kan soms ook ineens weer komen bij zo'n talent.
Hij was half geblondeerd dus hoe is dit matiger?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wereldgozert. Wel een matig kapsel gekregen.
Inderdaad, hele mooie actie en daarna een simpel balletje naar links gaat mis. Eigenlijk wel typisch Ihattaren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, die actie vlak voor rust tegen Ajax had hij ook beter moeten doen.
Maar dat kan soms ook ineens weer komen bij zo'n talent.
Hij of BalkanKuytquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is toch wel mijn minst favoriete ajax speler zeg.
Dan zal caland wel weer voor de buis zittenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ze pakken wel uit bij ESPN. Gertjan Verbeek erbij.
Schijtbakkenvoetbalquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ze pakken wel uit bij ESPN. Gertjan Verbeek erbij.
Met dat snorretje past hij eigenlijk meer bij Twente.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Thomas is een echte Feyenoord-speler.
Want?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
"Kan er geen kut van"quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
@Slobeend kent alleen de wereld van WLRquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Je snapt de ‘kan er geen reet van en daarom past hij bij Feyenoord’ gimmick niet?
Maar Promonade vindt hij wel leukquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Je snapt de ‘kan er geen reet van en daarom past hij bij Feyenoord’ gimmick niet?
Oh, je was serieus.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Harde werker, veel loopvermogen. Beetje type Toornstra.
Dit wordt geen saaie pot, ik voorspel veel doelpunten!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:14 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus ik word wel woest op jou als de wedstrijd mokersaai wordt.
Ter info.
wattequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Slobeend het volgende:
@:fetX @:coco en @:GGMM gaan nat. Oei.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Slobeend het volgende:
@:fetX @:coco en @:GGMM gaan nat. Oei.
oneensquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Het was geen gimmick van @:tompsv18 . Daarmee vervallen al jullie opmerkingen!
Logische keus nu ze uitgeschakeld zijn in Europa.quote:
Ik zat er inderdaad naastquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
De posts van mij en @GGMM zijn er niet minder waar om en blijven gewoon gelden.quote:
Jij bent geen objectieve partij in deze, ik wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
De posts van mij en @:GGMM zijn er niet minder waar om en blijven gewoon gelden.
Dus die vervallen niet.
Dat is mijn oordeel en daar doe je het maar mee.
Als neutrale partij in deze fittie vind ik het erg leukquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
I zink dat Schmidt zeer vervelend aan het worden is.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Hag in interviews ben ik ook geen fan van hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als neutrale partij in deze fittie vind ik het erg leuk
Was dat niet op een donderdag tegen Heracles Heracles? (of haal ik nu zaken door elkaar)quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef fetX het volgende:
Oh, de lichtact.
Feyenoord probeerde dat ook eens, maar toen gingen de lichten niet meer aan.
FeyenoordGoden.
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef Paul het volgende:
Ben blij als we bij het volgende topic zijn zonder deze TT
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Koffie en een gevulde koek, @:ggmm .
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?
Tegen VVV.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet op een donderdag tegen Heracles Heracles? (of haal ik nu zaken door elkaar)
Eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier gaan we niet uitkomen vanavond.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?
Wat grappig zegquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat ik PSV ga kijken.
Misschien AZ.
Die gooien veel geld over de balk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Paul het volgende:
Maaruh fc utrecht heeft dit talent gekocht van fc gronigen
[ afbeelding ]
Van Seumeren gaat wel ver om van Ajax te winnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan er geen hout van.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ook Ter Avest vandaag gekochtquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gooien veel geld over de balk.
Na dit potje geloof ik het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Mannen, de 8 uur wedstrijden zijn ruk.
Daarom moeten we weer terug naar 90minutenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Mannen, de 8 uur wedstrijden zijn ruk.
Dan moeten ze Kenneth kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:54 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat van Seumeren zoveel koopt omdat er een docu wordt gemaakt voor netflix en hij niet voor paal wil staan
Altijd tegen hullie.quote:
Nee, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vreemd als ik denk dat het vandaag een makkelijke overwinning wordt voor PSV?
Denk niet dat hij het aandurft om bij Schmidt thuis te douchen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Boussaadia het volgende:
Zahavi lijkt mij een vriendelijke man.
rules for thee not for me principequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:
Frank kan toch ook gewoon thuiswerken?
Denk wel dat PSV wint. Vind AZ niet zo sterk dit seizoen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vreemd als ik denk dat het vandaag een makkelijke overwinning wordt voor PSV?
Als ze maar 1 helft zouden spelen niet nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind ze vooral erg wisselvallig, af en toe heel erg leuk, maar soms ook waardeloos.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat PSV wint. Vind AZ niet zo sterk dit seizoen.
Dat doen ze toch ook altijd?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ze maar 1 helft zouden spelen niet nee.
Wel echt sterke fases gehad ja, ook Europees.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral erg wisselvallig, af en toe heel erg leuk, maar soms ook waardeloos.
Nee, meer een type Götze.quote:
Hij schoot hem in ieder geval niet recht op de keeper.quote:
Matig potje idd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier eigenlijk niet zoveel aan.
Wacht maar tot je de tweede helft ziet. Dan verlang je hier naar terug.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier eigenlijk niet zoveel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |