Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Het was geen gimmick van @:tompsv18 . Daarmee vervallen al jullie opmerkingen!
Hag in interviews ben ik ook geen fan van hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als neutrale partij in deze fittie vind ik het erg leuk
Was dat niet op een donderdag tegen Heracles Heracles? (of haal ik nu zaken door elkaar)quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef fetX het volgende:
Oh, de lichtact.
Feyenoord probeerde dat ook eens, maar toen gingen de lichten niet meer aan.
FeyenoordGoden.
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef Paul het volgende:
Ben blij als we bij het volgende topic zijn zonder deze TT
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Koffie en een gevulde koek, @:ggmm .
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?
Tegen VVV.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet op een donderdag tegen Heracles Heracles? (of haal ik nu zaken door elkaar)
Eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier gaan we niet uitkomen vanavond.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?
Wat grappig zegquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat ik PSV ga kijken.
Misschien AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |