"Kan er geen kut van"quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Thomas is een echte Feyenoord-speler.
@Slobeend kent alleen de wereld van WLRquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Je snapt de ‘kan er geen reet van en daarom past hij bij Feyenoord’ gimmick niet?
Maar Promonade vindt hij wel leukquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Je snapt de ‘kan er geen reet van en daarom past hij bij Feyenoord’ gimmick niet?
Oh, je was serieus.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Harde werker, veel loopvermogen. Beetje type Toornstra.
Dit wordt geen saaie pot, ik voorspel veel doelpunten!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:14 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus ik word wel woest op jou als de wedstrijd mokersaai wordt.
Ter info.
wattequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Slobeend het volgende:
@:fetX @:coco en @:GGMM gaan nat. Oei.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:26 schreef Slobeend het volgende:
@:fetX @:coco en @:GGMM gaan nat. Oei.
oneensquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Het was geen gimmick van @:tompsv18 . Daarmee vervallen al jullie opmerkingen!
Logische keus nu ze uitgeschakeld zijn in Europa.quote:
Ik zat er inderdaad naastquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
De posts van mij en @GGMM zijn er niet minder waar om en blijven gewoon gelden.quote:
Jij bent geen objectieve partij in deze, ik wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
De posts van mij en @:GGMM zijn er niet minder waar om en blijven gewoon gelden.
Dus die vervallen niet.
Dat is mijn oordeel en daar doe je het maar mee.
Als neutrale partij in deze fittie vind ik het erg leukquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
I zink dat Schmidt zeer vervelend aan het worden is.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Hag in interviews ben ik ook geen fan van hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als neutrale partij in deze fittie vind ik het erg leuk
Was dat niet op een donderdag tegen Heracles Heracles? (of haal ik nu zaken door elkaar)quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef fetX het volgende:
Oh, de lichtact.
Feyenoord probeerde dat ook eens, maar toen gingen de lichten niet meer aan.
FeyenoordGoden.
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef Paul het volgende:
Ben blij als we bij het volgende topic zijn zonder deze TT
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
Koffie en een gevulde koek, @:ggmm .
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?
Tegen VVV.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet op een donderdag tegen Heracles Heracles? (of haal ik nu zaken door elkaar)
Eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier gaan we niet uitkomen vanavond.
Neequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij er gisteren ook bij toen Utrecht-fans de bus van de spelers tegenhielden?
Wat grappig zegquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat ik PSV ga kijken.
Misschien AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |