Wie is jouw favoriete speler van PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft Madueke dan, dat heb ik gemist?
"De eerste geluiden zijn dat Cody Gakpo het niet heeft gehaald vanavond" dit soort zinnetjes gebruik je meestal als iemand overleden is.quote:
Max, die heeft al mooi wat puntjes binnen geharkt voor mijn coach van het jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van PSV?
Is een meme van Rik volgens mij met z'n eerste geluiden iedere keerquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"De eerste geluiden zijn dat Cody Gakpo het niet heeft gehaald vanavond" dit soort zinnetjes gebruik je meestal als iemand overleden is.
Wel veilig om te zeggen dat Gotze volgend jaar nog bij PSV speelt. Met z´n fysieke gesteldheid zal er niet veel interesse zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is er minimaal 2 weken uit.
https://www.voetbalprimeu(...)opig-buitenspel.html
Wie is jouw favoriete speler van Ajax?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van PSV?
Gravenberch voor mijquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van Ajax?
Gravenberchquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler van Ajax?
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat @Caland dacht dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
Draaicirkel van een vrachtwagen. Verder weet ik ook niet of je de nieuwe Pogba nou zo positief moet opvatten tegenwoordig
Gakpo, al moet hij wel dwingender worden in z'n spel. Maar is echt een normale, sympathieke jongen met een geweldig schot. Leuke podcast ook bij FC Afkicken met hem.quote:
Ik vind Ihattaren vreselijk overschatquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren voor mij dan denk ik.
Leuk inderdaad toen Caland en GGMM in koor riepen dat Gravenberch er niks van kon een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat @:caland dacht dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had.
Die moet afvallen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihatarren voor mij dan denk ik.
Ik moet altijd lachen om Neres.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad toen Caland en GGMM in koor riepen dat Gravenberch er niks van kon een paar maanden geleden.
Deden ze ook bij Neres in het begin.
Zwart groot en sterkquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het feit dat @:caland dacht dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had.
Hier sta ik nog steeds achterquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel, en ik zie hem minder vaak spelen ook maar die vlagen van absolute klasse kan ik dan wel weer van genieten. Maar dat had ik ook met Stengs en bij hem ben ik ook van de hypetrain gestapt nu blijkt dat het een pure samenvattingsvoetballer is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Ihattaren vreselijk overschat
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam Larsson is ook nog beter dan Neres?
Ik heb dat één post gezegd tijdens een wedstrijd waarin hij kut speelde.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad toen Caland en GGMM in koor riepen dat Gravenberch er niks van kon een paar maanden geleden.
Neres is de ultieme meme.quote:
Dit heb ik NOOIT gezegdquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam Larsson is ook nog beter dan Neres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar het zijn helaas vlagen. Rendement nog steeds veel te laag, legt veel te veel energie in een wedstrijd en is ook nog steeds niet fit. Doe mij maar spelers als Gakpo, Malen, Madueke: talent gecombineerd met rendement.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel, en ik zie hem minder vaak spelen ook maar die vlagen van absolute klasse kan ik dan wel weer van genieten. Maar dat had ik ook met Stengs en bij hem ben ik ook van de hypetrain gestapt nu blijkt dat het een pure samenvattingsvoetballer is.
Dat is waar, die actie vlak voor rust tegen Ajax had hij ook beter moeten doen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar het zijn helaas vlagen. Rendement nog steeds veel te laag, legt veel te veel energie in een wedstrijd en is ook nog steeds niet fit. Doe mij maar spelers als Gakpo, Malen, Madueke: talent gecombineerd met rendement.
Dat is het leuke aan voetbal!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, die actie vlak voor rust tegen Ajax had hij ook beter moeten doen.
Maar dat kan soms ook ineens weer komen bij zo'n talent.
Hij was half geblondeerd dus hoe is dit matiger?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wereldgozert. Wel een matig kapsel gekregen.
Inderdaad, hele mooie actie en daarna een simpel balletje naar links gaat mis. Eigenlijk wel typisch Ihattaren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, die actie vlak voor rust tegen Ajax had hij ook beter moeten doen.
Maar dat kan soms ook ineens weer komen bij zo'n talent.
Hij of BalkanKuytquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is toch wel mijn minst favoriete ajax speler zeg.
Dan zal caland wel weer voor de buis zittenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ze pakken wel uit bij ESPN. Gertjan Verbeek erbij.
Schijtbakkenvoetbalquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ze pakken wel uit bij ESPN. Gertjan Verbeek erbij.
Met dat snorretje past hij eigenlijk meer bij Twente.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Thomas is een echte Feyenoord-speler.
Want?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Thomas is een echte Feyenoord-speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |