Liever Emmen dan RKC hoor, Brabantse meuk is er al genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.
Nee johquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liever een Emmen in de eredivisie dan een ADO of VVV.
De burgervaders?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:59 schreef T3hTommay het volgende:
Ik wil wel weten welke non-valeur heeft besloten PSV - AZ eerst te doen en dan Feyenoord - PEC
VVV en Heracles mis je weinig aan met dat nepgras. Emmen is een van de meest gastvrije clubs tegenover uitsupporters, die behoud ik liever. Jammer genoeg doet Twente het te goed om te degraderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.
Mad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
VVV en Heracles mis je weinig aan met dat nepgras. Emmen is een van de meest gastvrije clubs tegenover uitsupporters, die behoud ik liever. Jammer genoeg doet Twente het te goed om te degraderen.
Nee hoor, ik heb gewoon niets met Twente. Je word daar als uitsupporter ook nooit echt gastvrij ontvangen.quote:
Doen ze ergens anders in Twente beter met gratis broodjes 😉quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon niets met Twente. Je word daar als uitsupporter ook nooit echt gastvrij ontvangen.
Die is er minimaal 2 weken uit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gotze is zijn vrouwtje weer aan het aanduwen?
Die kan er niks van. Al is de keuze ook beperkt zonder Gotze, Gakpo en Madueke. Maar dan zie ik nog liever Mauro. Of Fein. Of Ginkel.quote:
Wat heeft Madueke dan, dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kan er niks van. Al is de keuze ook beperkt zonder Gotze, Gakpo en Madueke. Maar dan zie ik nog liever Mauro. Of Fein.
Geen idee, kan ook op de training zijn gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft Madueke dan, dat heb ik gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |