Als hij het goed gaat doen wil ik hem wel zo aanspreken. Zolang hij er nog niks van bakt kan hij dat shaken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hey, voor jou is het Ricardo 'driemalig Eredivisie-winnaar' van Rhijn.
Maar hij kan er echt helemaal niks van, dat klopt
Wie wordt vijfde dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Bottendaal het volgende:
Dit is het beste Vitesse in jaren die gaan 4e worden
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liever een Emmen in de eredivisie dan een ADO of VVV.
RKC heeft wel wat ja. Ookal is het een historische angstgegner van Twentequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO, VVV, Heracles en Emmen mogen allen opdonderen. RKC zou ik ook niet heel erg vinden maar dat vind ik nog wel iets sympathieks hebben.
Ik vrees voor donderdag. Is Danilo weer helemaal fit?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RKC heeft wel wat ja. Ookal is het een historische angstgegner van Twente
VVV top 3 leukste awaydays en ADO hoort er ook wel bij, al mag dat qua beleid wel weer een keertje afgestraft wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liever een Emmen in de eredivisie dan een ADO of VVV.
Denk dat 'ie wel gaat starten jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees voor donderdag. Is Danilo weer helemaal fit?
Hij schijnt wel lekker mee te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
De ketchupfles.
En wat is die keeper matig ze.g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |