Die gooien veel geld over de balk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Paul het volgende:
Maaruh fc utrecht heeft dit talent gekocht van fc gronigen
[ afbeelding ]
Van Seumeren gaat wel ver om van Ajax te winnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan er geen hout van.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ook Ter Avest vandaag gekochtquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gooien veel geld over de balk.
Na dit potje geloof ik het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Mannen, de 8 uur wedstrijden zijn ruk.
Daarom moeten we weer terug naar 90minutenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Mannen, de 8 uur wedstrijden zijn ruk.
Dan moeten ze Kenneth kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:54 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat van Seumeren zoveel koopt omdat er een docu wordt gemaakt voor netflix en hij niet voor paal wil staan
Altijd tegen hullie.quote:
Nee, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vreemd als ik denk dat het vandaag een makkelijke overwinning wordt voor PSV?
Denk niet dat hij het aandurft om bij Schmidt thuis te douchen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Boussaadia het volgende:
Zahavi lijkt mij een vriendelijke man.
rules for thee not for me principequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:
Frank kan toch ook gewoon thuiswerken?
Denk wel dat PSV wint. Vind AZ niet zo sterk dit seizoen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vreemd als ik denk dat het vandaag een makkelijke overwinning wordt voor PSV?
Als ze maar 1 helft zouden spelen niet nee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind ze vooral erg wisselvallig, af en toe heel erg leuk, maar soms ook waardeloos.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat PSV wint. Vind AZ niet zo sterk dit seizoen.
Dat doen ze toch ook altijd?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ze maar 1 helft zouden spelen niet nee.
Wel echt sterke fases gehad ja, ook Europees.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral erg wisselvallig, af en toe heel erg leuk, maar soms ook waardeloos.
Nee, meer een type Götze.quote:
Hij schoot hem in ieder geval niet recht op de keeper.quote:
Matig potje idd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier eigenlijk niet zoveel aan.
Wacht maar tot je de tweede helft ziet. Dan verlang je hier naar terug.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier eigenlijk niet zoveel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |