De grasmat is de zorg van Vitesse, maar de bak waar die in ligt (en de drainage ook) is van de eigenaar van Gelredome.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wat gebruikelijk is. Bij Feyenoord dokt de club ook voor het gras en niet stadion NV.
Vitesse gaat 3e worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ze gaan verliezen? Dat klopt.
Ik juich voor Vitesse maat.
Wel als de kaart enkel gegeven is omdat de VAR ingrijpt. En dat was bij alle drie de gevallen zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
het seponeren van een kaart heeft ook niks met de VAR te maken.
Wtf maar dat is een direct concurrent van ajaxquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch dat de club dat op zich neemt maar goed daar zullen in het verleden vast afspraken over zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
De grasmat is de zorg van Vitesse, maar de bak waar die in ligt (en de drainage ook) is van de eigenaar van Gelredome.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf maar dat is een direct concurrent van ajax
Wat boeit mij Ajax nou weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wtf maar dat is een direct concurrent van ajax
Ook dan heeft het seponeren van een kaart niets met de VAR te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wel als de kaart enkel gegeven is omdat de VAR ingrijpt. En dat was bij alle drie de gevallen zo.
Ik blijf bij 5e. Feyenoord heeft de 'advicaat-factor' en AZ heeft een betere selectie. Al zou 3e leuk zijn. Eindelijk keer niet die @$$@play-offs.quote:
Topgozer ben je toch ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent een heel eng mannetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit mij Ajax nou weer?
Dat zeg ik dus. Contractueel is de grasmat van Vitesse, maar de betonnen b ask van Gelredome. En met deze drainage kun je zo vaak het gras vervangen als je wil, het blijft bagger.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch dat de club dat op zich neemt maar goed daar zullen in het verleden vast afspraken over zijn gemaakt.
Best vaak de 0 toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb Doekhi in mijn scoritoteam opgenomen en nu hoor ik net dat die nooit scoort
Dat was dus eigenlijk ook maar een slechte keuze (lol)
Als een kaart gegeven is op aanraden van de VAR telt de verklaring van de VAR ook mee bij een eventuele beroepszaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan heeft het seponeren van een kaart niets met de VAR te maken.
Oké Yats.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Als een kaart gegeven is op aanraden van de VAR telt de verklaring van de VAR ook mee bij een eventuele beroepszaak.
8 keer tot nu toe. 12 tegentreffers in totaal.quote:
Groningen. Wordt niks dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf bij 5e. Feyenoord heeft de 'advicaat-factor' en AZ heeft een betere selectie. Al zou 3e leuk zijn. Eindelijk keer niet die @$$@:play-offs.
[..]
Topgozer ben je toch ook.
Tegen wie moeten jullie?
Uit of thuis?quote:
Had vandaag 1 goede actie en werd verder vooral geschopt/ging voor zichzelf ballen.quote:
Ik duim voor jullie. Ooit moet het kwartje toch goed vallen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thuis. Niet dat dat wat uitmaakt.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie. Ooit moet het kwartje toch goed vallen?
Mwah, ik heb van een ADO, Emmen, VVV en ook Heracles minder goede wedstrijden gezien dan bij jullie. Het zit er best in, maar het komt er te weinig uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Maar het is gewoon terecht dat we 17e staan. Wat een ellende.
Sterkte Paul!quote:
Dat hoor ik elke wedstrijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte Paul!
Jullie hebben goede voetballers maar geen team.
Dadelijk Heracles -Emmenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef PSVCL het volgende:
Daarom kijk ik dus nooit eredivisie wedstrijden buiten PSV en soms ajax / feyenoord..
Wat een niveau![]()
Ach, je hoeft maar 2 plaatsen te stijgen en je staat in de play-offs.quote:
Feyenoord en AZ hebben allebei betere selecties, maar ik vind Vitesse dit seizoen verrassend stabiel. Toch denk ik dat ze nog wel wat weg gaan zakken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf bij 5e. Feyenoord heeft de 'advicaat-factor' en AZ heeft een betere selectie. Al zou 3e leuk zijn. Eindelijk keer niet die @$$@:play-offs.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, je hoeft maar 2 plaatsen te stijgen en je staat in de play-offs.
Hey, voor jou is het Ricardo 'driemalig Eredivisie-winnaar' van Rhijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Van Rhijn
Waarom Lubbers Emmen die ook gehaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |