Doe mij Nathicana maar.quote:
Welk gelijkspel precies?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit is gespeeld. Ik ben ziedend over dit gelijkspel.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien even een virusje de wereld in helpen Lennyquote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laten we gewoon stoppen met dit seizoen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens maat.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komt wel weer goed joh, de komende potten zouden wel wat puntjes moeten opleveren. Heerenveen leefde ook gewoon boven hun stand dankzij de Veermannetjes.quote:
hunquote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(tenzij je post negatief was bedoeld over hun, ik heb niet teruggelezen)
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wat zijn als Willem II gaat degraderen.
Eens, deze eindstand opschrijven. Emmen en Willem II eruit.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komt wel de durbie tegen Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda terug.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.
Successupporter dat ik ben.
3-1. Geen Götze dus EZ.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even je voorspelling weten.
CLUBLIEFDE KENT GEEN DIVISIEquote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.
Successupporter dat ik ben.
Maar ze spelen letterlijk elke week met hetzelfde systeem wat simpelweg niet werkt. Alle ballen op Joey en de rest ziet het wel. Hoop dat die Halilovic voetballend veel kan toevoegen want van Kongolo word ik ook doodmoe.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, de komende potten zouden wel wat puntjes moeten opleveren. Heerenveen leefde ook gewoon boven hun stand dankzij de Veermannetjes.
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)quote:Op zondag 10 januari 2021 16:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar ze spelen letterlijk elke week met hetzelfde systeem wat simpelweg niet werkt. Alle ballen op Joey en de rest ziet het wel. Hoop dat die Halilovic voetballend veel kan toevoegen want van Kongolo word ik ook doodmoe.
Oliver Batista Meier. Die is op de bank gebleven tot minuut 74, daarna ingevallen. Heb op de radio niets van m gehoordquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)
Nee, heb je ook gelijk in. Had ons ook niet hoger geschat dan een 14e plek, helemaal na de voorbereiding. Van Hecke vind ik over overhyped. Is vooral een schreeuwerd maar voegt niet bijzonder veel toe.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)
Een drone.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:45 schreef Stefanovich het volgende:
Wat voor camera gebruiken ze voor die zwevende beelden??
We zitten in het speciale Ajax vs PSV topic hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef Sabata het volgende:
en 1-2 Promes. Wel apart dat de meest negatief besproken spelers het doen vandaag. Dadelijk Labyad nog?
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?quote:
Gecondoleerd nogquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:58 schreef T3hTommay het volgende:
Duurt lang, dit ziet m'n dooie moeder nog.
Omdat ze het zeker willen weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?
Het was duidelijk. Dat die VAR zo incapabel is dat ie er een kwartier naar moet kijken doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?
Mijn eigen rouwproces heeft ook zijn tijd gekost.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Het heeft 11½ jaar geduurd voordat je me condoleert. Erg slecht.
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was duidelijk. Dat die VAR zo incapabel is dat ie er een kwartier naar moet kijken doet daar niks aan af.
Dat is waar. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eigen rouwproces heeft ook zijn tijd gekost.
Jezus wil je nou een buitenspelgoal?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.
Dit was gewoon buitenspel kerel. Jij bent af en toe wel echt een gigantische miemelaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus wil je nou een buitenspelgoal?
Dit is nou iets wat de VAR gewoon objectief kan checken.
Ja is goed joh.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.
fAN IK ben er nog ik heb btw 3-1 voor vitesse gzegd in de totoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ik hoop niet dat @:Paul is weggeschakeld na het doelpunt.
Hier gaat Janssen slecht van slapen de #%%$. Voor de rest feliciteer ik je met alle happers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.
Sttt, zeg dat nou niet. Dan happen ze niet meer. Of let jij nou als enige op?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier gaat Janssen slecht van slapen de #%%$. Voor de rest feliciteer ik je met alle happers.
Ik vind vandaag gewoon niks vermakelijk en weiger het spelletje mee te spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Sttt, zeg dat nou niet. Dan happen ze niet meer. Of let jij nou als enige op?
Alles goed verder? Of gewoon een baaldag vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind vandaag gewoon niks vermakelijk en weiger het spelletje mee te spelen.
Heel erg matig elftal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht is niet zo goed hé? Dit gaat een matig jubileumjaar worden.
Jaaaaaaaaaa we worden gewoon 10e verder niet klagen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht is niet zo goed hé? Dit gaat een matig jubileumjaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |