Komt wel de durbie tegen Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda terug.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.
Successupporter dat ik ben.
3-1. Geen Götze dus EZ.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even je voorspelling weten.
CLUBLIEFDE KENT GEEN DIVISIEquote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.
Successupporter dat ik ben.
Maar ze spelen letterlijk elke week met hetzelfde systeem wat simpelweg niet werkt. Alle ballen op Joey en de rest ziet het wel. Hoop dat die Halilovic voetballend veel kan toevoegen want van Kongolo word ik ook doodmoe.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, de komende potten zouden wel wat puntjes moeten opleveren. Heerenveen leefde ook gewoon boven hun stand dankzij de Veermannetjes.
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)quote:Op zondag 10 januari 2021 16:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar ze spelen letterlijk elke week met hetzelfde systeem wat simpelweg niet werkt. Alle ballen op Joey en de rest ziet het wel. Hoop dat die Halilovic voetballend veel kan toevoegen want van Kongolo word ik ook doodmoe.
Oliver Batista Meier. Die is op de bank gebleven tot minuut 74, daarna ingevallen. Heb op de radio niets van m gehoordquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)
Nee, heb je ook gelijk in. Had ons ook niet hoger geschat dan een 14e plek, helemaal na de voorbereiding. Van Hecke vind ik over overhyped. Is vooral een schreeuwerd maar voegt niet bijzonder veel toe.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)
Een drone.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:45 schreef Stefanovich het volgende:
Wat voor camera gebruiken ze voor die zwevende beelden??
We zitten in het speciale Ajax vs PSV topic hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef Sabata het volgende:
en 1-2 Promes. Wel apart dat de meest negatief besproken spelers het doen vandaag. Dadelijk Labyad nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |