Gecondoleerd nogquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:58 schreef T3hTommay het volgende:
Duurt lang, dit ziet m'n dooie moeder nog.
Omdat ze het zeker willen weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?
Het was duidelijk. Dat die VAR zo incapabel is dat ie er een kwartier naar moet kijken doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?
Mijn eigen rouwproces heeft ook zijn tijd gekost.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Het heeft 11½ jaar geduurd voordat je me condoleert. Erg slecht.
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was duidelijk. Dat die VAR zo incapabel is dat ie er een kwartier naar moet kijken doet daar niks aan af.
Dat is waar. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eigen rouwproces heeft ook zijn tijd gekost.
Jezus wil je nou een buitenspelgoal?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.
Dit was gewoon buitenspel kerel. Jij bent af en toe wel echt een gigantische miemelaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus wil je nou een buitenspelgoal?
Dit is nou iets wat de VAR gewoon objectief kan checken.
Ja is goed joh.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.
fAN IK ben er nog ik heb btw 3-1 voor vitesse gzegd in de totoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ik hoop niet dat @:Paul is weggeschakeld na het doelpunt.
Hier gaat Janssen slecht van slapen de #%%$. Voor de rest feliciteer ik je met alle happers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.
Sttt, zeg dat nou niet. Dan happen ze niet meer. Of let jij nou als enige op?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier gaat Janssen slecht van slapen de #%%$. Voor de rest feliciteer ik je met alle happers.
Ik vind vandaag gewoon niks vermakelijk en weiger het spelletje mee te spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Sttt, zeg dat nou niet. Dan happen ze niet meer. Of let jij nou als enige op?
Alles goed verder? Of gewoon een baaldag vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind vandaag gewoon niks vermakelijk en weiger het spelletje mee te spelen.
Heel erg matig elftal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht is niet zo goed hé? Dit gaat een matig jubileumjaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |