Ja, positief getest en in zelfisolatiequote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is Johnny Jansen eigenlijk? Corona?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is Johnny Jansen eigenlijk? Corona?
Lelijke kleurverloopjes ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.
Die zit te schreeuwen tegen zijn tv scherm lijkt mij.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zal wel blij zijn dat ie niet in de kou naar deze kneuzenkermis hoeft te kijken.
Zeer zekerquote:Op zondag 10 januari 2021 15:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Lulletje rozenwater Mulder moet toch gewoon zijn klep opentrekken bij die 0-3?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:09 schreef Zipportal het volgende:
User @:MC-Morgan gaat dit vanavond niet meer kijken.
Een like.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik betaal liever zelf mijn rekeningen dan dat ik de hele dag naar Radio 538 luister
Je moet ook wel een enorme proleet zijn als je aan die actie meedoet.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik betaal liever zelf mijn rekeningen dan dat ik de hele dag naar Radio 538 luister
Kudus wel bankiequote:
Nee, ik ben woedend.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kudus wel bankie
Misschien dat dit nog een klein beetje hoop biedt
Speciaal voor PSVCL hoop ik dat hij in minuut 89 de gelijkmaker en blessuretijd de winnende maaktquote:Op zondag 10 januari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het was een paniekaankoop snel voor PSV
Althans, dat zei insider PSVCL
Laten we vooral geen aandacht besteden aan die idioot.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speciaal voor PSVCL hoop ik dat hij in minuut 89 de gelijkmaker en blessuretijd de winnende maakt
Is Heerenveen zo slecht of Fortuna zo goed?quote:
Ik denk dat clubs zelf het reglement bepalen. Zo zat Danilo ook in thuisquarantaine bij Twentequote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Vraagje voor de insiders.
Waarom moet Halilovic die uit Kroatië komt eerst een week in quarantaine en kan die Pratto uit Argentinië dezelfde week nog meedoen?
Komen allebei uit een code geel land.
Dat moet niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom moet Halilovic die uit Kroatië komt eerst een week in quarantaine en kan die Pratto uit Argentinië dezelfde week nog meedoen?
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs zelf het reglement bepalen. Zo zat Danilo ook in thuisquarantaine bij Twente
Top duidelijk. Dank u.quote:
Onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft alle scouts eruit gegooid.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Van Bergen iets meer kon dan alleen rennen zou Feyenoord er vast intrappen om hem te halen.
Hmm, hebben ze met Haps ook gedaanquote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Van Bergen iets meer kon dan alleen rennen zou Feyenoord er vast intrappen om hem te halen.
henkie timmer is all we needquote:Op zondag 10 januari 2021 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft alle scouts eruit gegooid.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, hebben ze met Haps ook gedaan
Die zat er vanochtend weer lekker onderuitgezakt bij maar heeft wel besloten dat Joris Mathijsen de nieuwe grote man wordt.quote:
Dat is het verschil tussen Heerenveen en Feyenoordquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
jup, aan het einde prijst hansie hansie alvast een speler aan van henk die niemand ooit nog heeft zien voetballenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zat er vanochtend weer lekker onderuitgezakt bij maar heeft wel besloten dat Joris Mathijsen de nieuwe grote man wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |