quote:Op zondag 10 januari 2021 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs zelf het reglement bepalen. Zo zat Danilo ook in thuisquarantaine bij Twente
Top duidelijk. Dank u.quote:
Onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft alle scouts eruit gegooid.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Van Bergen iets meer kon dan alleen rennen zou Feyenoord er vast intrappen om hem te halen.
Hmm, hebben ze met Haps ook gedaanquote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Van Bergen iets meer kon dan alleen rennen zou Feyenoord er vast intrappen om hem te halen.
henkie timmer is all we needquote:Op zondag 10 januari 2021 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft alle scouts eruit gegooid.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, hebben ze met Haps ook gedaan
Die zat er vanochtend weer lekker onderuitgezakt bij maar heeft wel besloten dat Joris Mathijsen de nieuwe grote man wordt.quote:
Dat is het verschil tussen Heerenveen en Feyenoordquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Vraagje voor de insiders.
Waarom moet Halilovic die uit Kroatië komt eerst een week in quarantaine en kan die Pratto uit Argentinië dezelfde week nog meedoen?
Komen allebei uit een code geel land.
jup, aan het einde prijst hansie hansie alvast een speler aan van henk die niemand ooit nog heeft zien voetballenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zat er vanochtend weer lekker onderuitgezakt bij maar heeft wel besloten dat Joris Mathijsen de nieuwe grote man wordt.
Doe mij Nathicana maar.quote:
Welk gelijkspel precies?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit is gespeeld. Ik ben ziedend over dit gelijkspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |