quote:Op zondag 10 januari 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste minuten na een 2 maanden blessure. Niet zo opportunistisch!
Oke sorryquote:Op zondag 10 januari 2021 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft twee maand vast gezeten. Niet zo snel oordelen.
Promes is het hier mee oneensquote:Op zondag 10 januari 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Pratto lijkt me bij uitstek iemand die je niet weg kan steken
Als het leuk is schakel ik inquote:Op zondag 10 januari 2021 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siem de Jong zien debuteren voor Heerenveen dan maar
Die is er al maandenlang inclusief 'episch' muziekje.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sowww nu ook al een spannende teaser voor de KNVB-beker
Met Koert zijn warme, sensuele bromgeluid?quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is er al maandenlang inclusief 'episch' muziekje.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Koert zijn warme, sensuele bromgeluid?
Ik ben Milan zijn lessen van vanochtend al vergeten over harde en zachte voeten dus ik snapte er ook weinig vanquote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Ah fijn, jodenhoer gaat Pratto in het Spaans interviewen.
Dit snapt iedereen
Waanzinnig dit inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Ah fijn, jodenhoer gaat Pratto in het Spaans interviewen.
Dit snapt iedereen
Ik was al bezig voor ik de vraag las. 12 stuks.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kunnen jullie afvinken?
COXEDquote:Op zondag 10 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
0-2
De commentator vindt het erg bijzonder allemaal
Ben jij voor Heerenveen danquote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
8e wedstrijd op rij van Heerenveen dat ik gefrustreerd op de bank zit. Wat een lol.
Sterkte namens heel VBLquote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
8e wedstrijd op rij van Heerenveen dat ik gefrustreerd op de bank zit. Wat een lol.
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Tijdens een wedstrijd zo'n split screen
Wat een kutzender
Doet Ziggy ook altijd tijdens wedstrijden voor een split screen van spelers die uit een bus stappenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat een kutzender
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat een kutzender
Geel vakje voor VVV met witte letters, daar is niet echt over nagedacht.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |