COXEDquote:Op zondag 10 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
0-2
De commentator vindt het erg bijzonder allemaal
Ben jij voor Heerenveen danquote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
8e wedstrijd op rij van Heerenveen dat ik gefrustreerd op de bank zit. Wat een lol.
Sterkte namens heel VBLquote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
8e wedstrijd op rij van Heerenveen dat ik gefrustreerd op de bank zit. Wat een lol.
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Tijdens een wedstrijd zo'n split screen
Wat een kutzender
Doet Ziggy ook altijd tijdens wedstrijden voor een split screen van spelers die uit een bus stappenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat een kutzender
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat een kutzender
Geel vakje voor VVV met witte letters, daar is niet echt over nagedacht.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |