abonnement Unibet Coolblue
pi_197269324
quote:
'Wild Wednesday': Trump-supporters bestormen Capitool Washington, zitting Senaat afgebroken

Vice-president Mike Pence en anderen overgebracht naar veilige locatie

WASHINGTON - Het Capitool in Washington is in een noodgebied veranderd nadat een woedende menigte Trump-supporters het politieke centrum van de hoofdstad bestormde. Een zitting van de Amerikaanse Senaat waarin de verkiezingsuitslag zou worden vastgesteld, is afgebroken. Volgens Amerikaanse media worden de politici naar een veilige locatie weggeleid. Tal van demonstranten hebben zich naar binnen gewerkt, zelfs tot binnen de ruimte waar de Amerikaanse Senaat normaal gesproken vergadert. De burgemeester heeft een avondklok ingesteld.

Trump-supporters betreden de trappen van het Capitool, het politiek centrum in Washington waar woensdag de verkiezingsuitslag wordt bevestigd.

Mogelijk willen de Trump-supporters het Capitool bezetten. De Amerikaanse vicepresident Mike Pence en de prominente senator Chuck Grassley worden overgebracht naar een veilige locatie. Dat zegt een senator tegen het Amerikaanse NBC News. Pence is als vicepresident ook de voorzitter van de Senaat. Grassley is de zogeheten 'president pro tempore', die optreedt als senaatsvoorzitter als de vicepresident afwezig is.

Volgens persbureau Reuters zijn aanhangers van president Trump voor het gebouw slaags geraakt met de politie. Het Huis van Afgevaardigden en de Senaat hebben onverwacht een noodpauze ingelast. Op beelden is te zien dat Trump-supporters het Capitool al filmend binnenwandelen met vlaggen. Ook is er rook te zien, maar waarvan is onduidelijk.

Ook zijn er harde botsingen tussen ordetroepen en Trump-supporters. Woensdag hoorden ze slecht nieuws: de Democraten krijgen door de verkiezingen in Georgia vermoedelijk de controle in zowel het Huis als de Senaat.

Terwijl zijn aanhangers het Amerikaanse Congres bestormden, kwam president Donald Trump niet met een oproep aan hen om te vertrekken en tot rust te komen. In plaats daarvan uitte hij kritiek op zijn eigen vicepresident, Mike Pence. Die ,,had niet de moed om te doen wat had moeten worden gedaan om ons land en onze grondwet te beschermen", schreef Trump op Twitter. ,,De Verenigde Staten eisen de waarheid!", voegde hij eraan toe. Later riep Trump wel op de politie en handhavers te respecteren en vredelievend te blijven. ,,Zij staan aan de kant van ons land."

De Amerikaanse vicepresident Mike Pence weigerde op eigen houtje de ceremonie te saboteren waarmee officieel wordt vastgesteld dat Joe Biden de winnaar is van de presidentsverkiezingen in november. Trump had van tevoren zijn plaatsvervanger opnieuw opgeroepen een stokje te steken voor de officiële winst van Biden.
quote:
Welke consequenties heeft de bestorming van het Capitool voor Trump?
De bestorming van het Amerikaanse Capitool door Trump-aanhangers op woensdag roept in de Verenigde Staten vragen op over de betrokkenheid van president Donald Trump. Hij trekt de legitimiteit van de verkiezingsuitslag in twijfel en zweepte de betogers op. Welke consequenties kan dat voor hem hebben?

President Trump sprak woensdag de duizenden aanhangers toe die zich verzameld hadden in het park aan de zuidkant van het Witte Huis en moedigde hen aan naar het Capitool te gaan. "We gaan onze dappere senatoren en afgevaardigden toejuichen," zei hij, "en waarschijnlijk gaan we niet zo hard juichen voor sommigen van hen, want jullie kunnen ons land nooit terugveroveren met zwakte!"

Na zijn speech, waarin hij zo'n zeventig minuten lang brieste over verkiezingsfraude en gestolen winst, keerde de president terug naar zijn ambtswoning. De Trump-aanhangers trokken de heuvel naar het parlementsgebouw op en ontketenden daar de complete chaos.

Volgens bronnen binnen het Witte Huis weigerde Trump de Nationale Garde op te roepen om de overspoelde politie in het Capitool te ontzetten en moest vicepresident Mike Pence dat uiteindelijk doen. In een videoboodschap riep de president zijn aanhangers later wel op naar huis te gaan, maar herhaalde hij in dezelfde adem zijn ongefundeerde claims.

"Dit is wat je krijgt als een heilige monsterzege in de verkiezingen zo zonder ceremonie en op wrede wijze wordt afgenomen van geweldige patriotten, die al zo lang zo slecht en oneerlijk behandeld zijn", schreef hij op Twitter.

Vervolging zit er niet in
Juridische consequenties voor de rol die de president speelde rond de bestorming zijn onwaarschijnlijk. Trump droeg zijn aanhangers niet letterlijk op het Capitool te bestormen, wat strafrechtelijke vervolging ingewikkeld maakt - de complicaties rond het vervolgen van een zittend staatshoofd nog buiten beschouwing gelaten.

De Democratische afgevaardigde Ilhan Omar uit Minnesota liet woensdagavond weten een afzettingsprocedure voor te bereiden, maar zo'n politieke rechtszaak zou op dezelfde juridische problemen stuiten. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat de leiders van haar partij daar veel voor voelen: het zou de immense verdeeldheid in het land nog verder aanwakkeren, en over minder dan twee weken treedt Joe Biden al aan als Trumps opvolger.

Schok bij de Republikeinen
Democraten zijn niet de enigen die tot op het bot geschokt zijn door de gebeurtenissen die zich woensdag voltrokken. Trump-loyalisten in het Congres braken publiekelijk met de president en veroordeelden zijn optreden.

Verschillende medewerkers van het Witte Huis, onder wie adjunct-nationale veiligheidsadviseur Matthew Pottinger en adjunct-perschef Sarah Matthews kondigden hun vertrek aan. Bronnen voorspellen dat anderen hun voorbeeld zullen volgen.

De onvrede is ook doorgedrongen tot het kabinet. Amerikaanse media melden dat daar wordt gepraat over de tijdelijke afzetting, door het 25ste amendement van de grondwet aan te roepen en te verklaren dat Trump niet langer in staat is zijn functie uit te voeren. Die geruchten zijn nog niet erg concreet.

Wel staat vast dat de instemming van vicepresident Pence en een meerderheid van de ministers noodzakelijk zou zijn. Dat is een hoge drempel.

Trump roept ene na andere storm op
De bestorming van het Capitool, een politiek heiligdom voor veel Amerikanen, en de rol die Trump daarbij speelde zijn historisch. Op veel fronten zal hij kunnen blijven vasthouden aan zijn imago als de man die de ene na de andere storm oproept en wonderwel ongedeerd blijft tussen het rondvliegende puin.

De vraag is vooral in hoeverre het chaotische en gewelddadige einde van zijn presidentschap invloed zal hebben op zijn macht over en nalatenschap binnen de Republikeinse Partij.

Liveblogs
https://nos.nl/liveblog/2(...)dklok-ingesteld.html

https://www.nu.nl/verkiez(...)dklok-ingesteld.html

https://www.telegraaf.nl/(...)ng-senaat-afgebroken
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:55:13 #2
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197269804
Trump supporters doen een Burn Loot Plunder. M.a.w. de circel is weer rond. ^O^
pi_197270322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:16 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
_O- Trap je daar zo makkelijk in? Begrijp je wat een aanval is op het capitool, terwijl er een stemming aan de gang is?
pi_197270429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:21 schreef The_End het volgende:
_O- Trap je daar zo makkelijk in? Begrijp je wat een aanval is op het capitool, terwijl er een stemming aan de gang is?
Ik trap nergens in, ik vind het gewoon grappig.
pi_197270454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef AchJa het volgende:
Ik trap nergens in, ik vind het gewoon grappig.
Verlicht ons; wat is er grappig aan?
pi_197270556
Washington Times: Facial recognition firm claims Antifa infiltrated Trump protesters who stormed Capitol

Verrassing!

quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ze hem gewoon standrechtelijk moeten executeren wegens landverraad en poging tot staatsgreep.
Je reactie graag in het licht van nieuwe feiten. Alle Dems en George Soros executeren wegens landverraad en poging tot staatsgreep?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_197270807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef Oostwoud het volgende:
Washington Times: Facial recognition firm claims Antifa infiltrated Trump protesters who stormed Capitol

Verrassing!
[..]

Je reactie graag in het licht van nieuwe feiten. Alle Dems en George Soros executeren wegens landverraad en poging tot staatsgreep?
Feiten? Het is al compleet debunked. De Republikeinen proberen deze zooi nog te twisten met 'feiten'.
https://mashable.com/arti(...)-debunk/?europe=true
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197270821
quote:
Als je even had doorgeklikt had je kunnen zien dat het al ontkracht is.
pi_197270843
Dit is precies wat er mis is met de wereld: social media gebruiken om 'feiten' te verspreiden. En media die er los op gaat zonder ze te checken. Alles wordt maar voor waar aangenomen... Topshow, deze maatschappij ^O^
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:53:27 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197270980
Trump doet staatsgreep VS.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197271060
Ik kan er nog steeds niet bij dat er niet hardhandig is ingegrepen. Contrast met BLM is erg groot.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:00:56 #14
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197271105
President Trump gaat nooit meer op Facebook en Instagram posten.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:23:08 #15
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197271530
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef Rupibma het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat er niet hardhandig is ingegrepen. Contrast met BLM is erg groot.
Omdat je dan wél een burgeroorlog krijgt.

En dat wil helemaal niemand.
pi_197271558
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:23 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Omdat je dan wél een burgeroorlog krijgt.

En dat wil helemaal niemand.
Dat niet hoor, maar de schade aan de republiek is dan niet te overzien. Ook internationaal sla je dan een onwaarschijnlijk modderfiguur.

Mogelijk dat zo'n actie het kamp-Trump wat zou vergroten en er nog een paar heftige acties volgen, maar voor een burgeroorlog is die club echt niet groot genoeg.
pi_197271574
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:23 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Omdat je dan wél een burgeroorlog krijgt.

En dat wil helemaal niemand.
Onzin. Ze meten met twee maten verdomme.
pi_197271575
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Feiten? Het is al compleet debunked. De Republikeinen proberen deze zooi nog te twisten met 'feiten'.
https://mashable.com/arti(...)-debunk/?europe=true
Als Oostwoud een Amerikaan was geweest, dan had hij ook gewoon met zijn gehersenspoelde harses in het Capitool gestaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197271610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ook internationaal sla je dan een onwaarschijnlijk modderfiguur.

Dat doen ze nu al. China en Rusland lachen zich de ballen uit de broek
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197271614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:26 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Onzin. Ze meten met twee maten verdomme.
All animals are equal, but some animals are more equal than others
  Redactie Frontpage donderdag 7 januari 2021 @ 18:37:32 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_197271727
quote:
Officiële webwinkel Trump uit de lucht
Shopify, een groot platform voor webwinkels, heeft de officiële webwinkel van Donald Trump offline gehaald als reactie op de bestorming van het Capitool. Wie nu naar www.TrumpStore.com gaat, krijgt een melding dat de winkel niet beschikbaar is. Ook andere webwinkels die Trump-spullen verkopen en draaien op het Shopify-systeem zijn uit de lucht.

Het Canadese bedrijf stelt dat president Trump de regels heeft overtreden doordat hij organisaties, platformen of mensen steunt die dreigen met geweld of het gebruik van geweld toestaan om hun punt te maken.
https://nos.nl/collectie/(...)ijft-trump-blokkeren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_197272133
twitter

Johnson doet ook een duit in het zakje.
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:07:39 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197272180
quote:
Kalf, put....
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197272377
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat doen ze nu al. China en Rusland lachen zich de ballen uit de broek
Dat valt reuze mee, die maken zelf veel erger mee.
pi_197272387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef Rupibma het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat er niet hardhandig is ingegrepen. Contrast met BLM is erg groot.
Hoeveel blm mensen waren er doodgeschoten door politie?
2.
pi_197272424
Er is wel een vrouw in haar nek geschoten en overleden. Was dat nodig?
pi_197272429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Mondkapje het volgende:
Er is wel een vrouw in haar nek geschoten en overleden. Was dat nodig?
Ja, dat was kei hard nodig.
pi_197272450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ja, dat was kei hard nodig.
De betreffende agent is op non-actief gesteld. Was niet in het journaal, ik meld het hier maar even.
pi_197272469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:22 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

De betreffende agent is op non-actief gesteld. Was niet in het journaal, ik meld het hier maar even.
Geef anders even een bron waar het wel te vinden is?
pi_197272479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Geef anders even een bron waar het wel te vinden is?
De desbetreffende agent is in afwachting van het onderzoek door de federale diensten op non-actief gezet.
https://www.nu.nl/verkiez(...)nnen-aanrichten.html
pi_197272485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:22 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

De betreffende agent is op non-actief gesteld. Was niet in het journaal, ik meld het hier maar even.
Boeiend, dat is volgens mij in de hele geciviliseerde wereld de standaard manier van handelen na een schietincident bij de politie.
pi_197272554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Mondkapje het volgende:
Er is wel een vrouw in haar nek geschoten en overleden. Was dat nodig?
Die vrouw bestormde de zaal waar op dat moment congresleden zaten en was meermaals gewaarschuwd. Daarnaast werd er gelijk na het enkele schot door de agent hulp verleend.

Er zijn genoeg gevallen van excessief politiegeweld, maar ik vond dat hier nou niet het geval.
pi_197272586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:19 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Hoeveel blm mensen waren er doodgeschoten door politie?
Hoeveel BLM drongen het Capitol in?
pi_197272599
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:28 schreef kipknots het volgende:

[..]

Die vrouw bestormde de zaal waar op dat moment congresleden zaten en was meermaals gewaarschuwd. Daarnaast werd er gelijk na het enkele schot door de agent hulp verleend.

Er zijn veel gevallen van excessief politiegeweld, maar ik vond dat hier nou niet het geval.
Stel je eens voor dat de vrouw een donkere huidskleur had gehad.

Nu mogen ze daar in Amerika "van geluk" spreken dat dit niet het geval is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197272602
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:28 schreef kipknots het volgende:

[..]

Die vrouw bestormde de zaal waar op dat moment congresleden zaten en was meermaals gewaarschuwd. Daarnaast werd er gelijk na het enkele schot door de agent hulp verleend.

Er zijn veel gevallen van excessief politiegeweld, maar ik vond dat hier nou niet het geval.
Iets als pepperspray was mogelijk ook afdoende geweest, maar ik weet niet of de agenten daar mee uitgerust waren.
pi_197272628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:30 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Hoeveel BLM drongen het Capitol in?
Die waren al te druk met plunderen.
pi_197272658
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:28 schreef kipknots het volgende:

[..]

Die vrouw bestormde de zaal waar op dat moment congresleden zaten en was meermaals gewaarschuwd. Daarnaast werd er gelijk na het enkele schot door de agent hulp verleend.

Er zijn genoeg gevallen van excessief politiegeweld, maar ik vond dat hier nou niet het geval.
Mwah, ik vind dat die vrouw te ver ging en daarmee zelf een zeker risico heeft genomen, maar toch vind ik dit wel erg en ik begrijp ook niet zo goed waarom er niet bijv. alleen op haar benen is geschoten...
Tails tell tales
pi_197272707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:30 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Hoeveel BLM drongen het Capitol in?
Geen maar dat maakt niet uit want zij deden dingen die veel meer een neckshot waard waren dan wat deze vrouw deed. En nog steeds deed de links gecontroleerde politie niets.
2.
pi_197273158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mwah, ik vind dat die vrouw te ver ging en daarmee zelf een zeker risico heeft genomen, maar toch vind ik dit wel erg en ik begrijp ook niet zo goed waarom er niet bijv. alleen op haar benen is geschoten...
Het is geen film. Je schiet om te stoppen, op het grootste doel dus de romp. In zo'n drukke gang wil je ook al helemaal niet het risico lopen dat je mist...
pi_197273433
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:23 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Omdat je dan wél een burgeroorlog krijgt.

En dat wil helemaal niemand.
De politie had iedere terrorist (want dat zijn het) die het Capitool met geweld binnendrong gelijk moeten neerschieten. Met terroristen praat je niet, die maak je onschadelijk.
pi_197273559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef Ixnay het volgende:
Er is gewoon een staatsgreep aanstaande. Terecht. De corrupte aanstaande overheid en een vrij volk gaan niet samen.
Dus een nieuw verkozen president, die de verkiezing geheel legaal heeft gewonnen, is corrupt? En dan moet een president die echt corrupt is een staatsgreep plegen? Besef je zelf wel dat jouw domheid op een niveau zit waar nog geen beschrijving voor is?
pi_197273612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik "vind"... En wat jij er verder van vindt moet je zelf maar weten.
Ik kan lezen. Ik vroeg waarom jij dat vindt.
  Redactie Frontpage donderdag 7 januari 2021 @ 20:21:25 #44
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_197273911
quote:
Eerste lid van het kabinet opgestapt in nasleep bestorming
Transport-minister Elaine Chao stapt per aanstaande maandag op. Zij is de eerste minister die vertrekt uit de regering-Trump in de nasleep van de bestorming van het Capitool. De aanval op het Congres "heeft me geraakt op een manier waar ik niet aan voorbij kan gaan", stelt ze.

Chao is getrouwd met Mitch McConnell, de hoogste Republikein in de Senaat. Hij noemde de Trumpaanhangers die het Congres binnendrongen gisteren "losgeslagen".
https://nos.nl/collectie/(...)ijft-trump-blokkeren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:22:21 #45
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197273939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

De politie had iedere terrorist (want dat zijn het) die het Capitool met geweld binnendrong gelijk moeten neerschieten. Met terroristen praat je niet, die maak je onschadelijk.
Inderdaad. Hadden ze in Portland ook moeten doen. Maar het zit helaas niet altijd mee.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 20:22:35 #46
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197273945
vanavond nog rellen?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197273959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:36 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Geen maar dat maakt niet uit want zij deden dingen die veel meer een neckshot waard waren dan wat deze vrouw deed. En nog steeds deed de links gecontroleerde politie niets.
Links gecontroleerde politie. Lol.
pi_197273978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Die waren al te druk met plunderen.
Ik doel op de vreedzame blm demonstranten die voor het capitol stonden.
pi_197274039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

De politie had iedere terrorist (want dat zijn het) die het Capitool met geweld binnendrong gelijk moeten neerschieten. Met terroristen praat je niet, die maak je onschadelijk.
Nee, het was een hele grote groep. Als je dan een bloedbad gaat maken ben je nog veel verder van huis. Ik heb er grote bewondering voor hoe ze dit hebben kunnen oplossen.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mwah, ik vind dat die vrouw te ver ging en daarmee zelf een zeker risico heeft genomen, maar toch vind ik dit wel erg en ik begrijp ook niet zo goed waarom er niet bijv. alleen op haar benen is geschoten...
Er was diverse keren gewaarschuwd, het was aan alle kanten duidelijk dat er politie stond met getrokken wapen.

Als ze eerst met de benen door het raam was gegaan was ze in de benen geschoten, door haar hoofd als eerste te tonen was dat automatisch het doel.

Het was een ervaren militair die dame, veiligheidsfunctionaris op hoog niveau wordt geclaimd. Als er iemand is die had moeten snappen wat er ging gebeuren was zij het wel.

In de states is het eerst schieten en dan vragen stellen. De ironie is dat juist dit volk erg voor wapens is om indringers te weren, nou daar is ze dan zelf slachtoffer van geworden.
pi_197274166
Dat je in zo'n menigte op hoofden gaat richten is een onverantwoorde actie.
pi_197274292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Links gecontroleerde politie. Lol.
Ja.
2.
pi_197274358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef Mondkapje het volgende:
Dat je in zo'n menigte op hoofden gaat richten is een onverantwoorde actie.
Door het raam schieten richting benen is veel onverantwoorder. Dan kan je anderen raken. Wachten tot ze er helemaal door is lijkt me ook al een slecht plan, dan komt mogelijk de volgende ook al en heb je twee slachtoffers.

Nee, hoe hard het ook is voor het slachtoffer en vooral haar nabestaanden, die man heeft prima zijn werk gedaan en daarmee de senaat gered van vechtpartijen.

Nogmaals, zij nam de gok om door het raam te klimmen terwijl aan alle kanten duidelijk was dat er getrokken pistolen in de aanslag waren.
pi_197274411
quote:
Hoe is in godsnaam een politiemacht in een rechts land gecontroleerd door links als er al vier jaar een extreem rechtse baby de lakens uitdeelt?
pi_197274429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:42 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Hoe is in godsnaam een politiemacht in een rechts land gecontroleerd door links als er al vier jaar een extreem rechtse baby de lakens uitdeelt?
Ja. Mischien is voor nederlandse begrippen Amerika niet zo links. maar in vergelijking met afrika/midden oosten/ 99.9 % van de menselijke geschiedenis zijn ze extreem sociaal links.
2.
pi_197274442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:43 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Ja. Mischien is voor nederlandse begrippen Amerika niet zo links. maar in vergelijking met afrika/midden oosten/ 99.9 % van de menselijke geschiedenis zijn ze extreem sociaal links.
Wat heb je gesnoven?
pi_197274476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:44 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Wat heb je gesnoven?
pi_197274484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef Mondkapje het volgende:
Dat je in zo'n menigte op hoofden gaat richten is een onverantwoorde actie.
Door een raam klimmen recht op een grote groep agenten, met getrokken wapens, ook.
Wat hadden ze anders moeten doen. Ze hadden de boel compleet gebarricadeerd en hadden hun "last stand" en dan komt zo'n lijpo door het raam aanzetten. In de buik schieten kan niet, want die zit op hoofd-hoogte van de groep erachter doordat ze in het raam staat. Dus wat moeten ze dan?



*edit
Andere hoek:


[ Bericht 2% gewijzigd door Cheeseburgert op 07-01-2021 21:16:10 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197274497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:44 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Wat heb je gesnoven?
Homo rechten?
Vrouwen rechten?
Minderheden hebben zelfs meer rechten en kansen dan de meerderheid(affirmative action)
En nog veel meer

Dit is wel de meest waardeloze ''extreemrechste'' overheid in de geschiedenis van de mensheid. Ze hebben hun grens niet eens dicht :')

Als dit all extreem rechts is, hoe noem je dan een overheid die andere landen binnevalt om inferieure volken uit te moorden? extreem extreem extreem rechts?
2.
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:55:43 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197274679
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Feiten? Het is al compleet debunked. De Republikeinen proberen deze zooi nog te twisten met 'feiten'.
https://mashable.com/arti(...)-debunk/?europe=true
Ik denk dat de bepaalde republikeinen wel een probleempje hebben. Het zijn tenslotte geen democraten die het Capitool bestormd hebben en bepaalde uitspraken zeker op TV en dergelijke zijn niet weg te vegen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:10:40 #60
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197274904
Pelosi geeft Pence 2 opties: 25th amendment of impeachment.

https://edition.cnn.com/2(...)s-schumer/index.html
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:16:20 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197275001
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197275049
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Pelosi geeft Pence 2 opties: 25th amendment of impeachment.

https://edition.cnn.com/2(...)s-schumer/index.html
Die Pelosi is net zo eng als Trump.
pi_197275088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Pelosi is net zo eng als Trump.
Nee. Pelosi is niets te vergelijken met de zittende president die het hart van de democratie aanvalt tijdens zijn eigen ambtstermijn. Maar dan ook echt 0,0
Dit, dus.
pi_197275186
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee. Pelosi is niets te vergelijken met de zittende president die het hart van de democratie aanvalt tijdens zijn eigen ambtstermijn. Maar dan ook echt 0,0
Je gaat hier toch niet lopen verkondigen dat ze zo’n tof wijf is?
pi_197275189
twitter


lol
pi_197275248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je gaat hier toch niet lopen verkondigen dat ze zo’n tof wijf is?
Nee? Waarom denk je dat? Jij maakt de vergelijking met Trump en die vergelijking slaat helemaal nergens op. Zij vervult haar rol exact volgens de grondwet, Trump valt de democratie aan. Verder kun je ze niet uit elkaar krijgen.
Dit, dus.
pi_197275315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Inderdaad. Hadden ze in Portland ook moeten doen. Maar het zit helaas niet altijd mee.
Er zit een wereld van verschil tussen mensen die protesteren/rellen tegen politie geweld en institutioneel racisme en gewapende Trump aanhangers die de regering over willen werpen. Als je dat niet ziet ben je te dom om te poepen.
pi_197275316
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Pelosi geeft Pence 2 opties: 25th amendment of impeachment.

https://edition.cnn.com/2(...)s-schumer/index.html
Hier hebben ze 4 jaar lang naar toe gewerkt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197275348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je gaat hier toch niet lopen verkondigen dat ze zo’n tof wijf is?
Je kan prima twee mensen kut vinden, maar de ene nog veel kutter dan de ander.
pi_197275355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier hebben ze 4 jaar lang naar toe gewerkt.
Dit heeft Trump echt helemaal aan zichzelf te wijten, net als bij de vorige impeachment trouwens.
pi_197275359
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier hebben ze 4 jaar lang naar toe gewerkt.
'Ze'?
pi_197275364
Een zittende president die oproept tot het omver werpen van de federale regering moet verwijderd worden. Dat jij daar een probleem mee hebt geeft aan dat je IQ gelijk is aan je schoenmaat.
pi_197275384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier hebben ze 4 jaar lang naar toe gewerkt.
Alle republikeinen claimen patriotten te zijn en hadden hier dus zelf al op aan moeten sturen na de gestoorde opmerkingen van Trump tijdens de verkiezingen.
pi_197275403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:31 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Er zit een wereld van verschil tussen mensen die protesteren/rellen tegen politie geweld en institutioneel racisme en gewapende Trump aanhangers die de regering over willen werpen. Als je dat niet ziet ben je te dom om te poepen.
Er zit ook een flink verschil tussen protesteren tegen politiegeweld en de hele boel platbranden en plunderen, en als je dat eveneens niet ziet ben jij evengoed te dom om te poepen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:34:55 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197275412
Trump is een gefaalde dictator.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197275421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

'Ze'?
De Democraten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197275428
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier hebben ze 4 jaar lang naar toe gewerkt.
Ik vermoed dat Pence Pelosi en de Democraten graag zelf het vuile werk op laat knappen.

Als ze een groot gedeelte van de bevolking nog verder op stang willen jagen moeten ze dat vooral doen. Ik vermoed dat ze zich zelf dan lelijk in de vingers snijden hiermee.
pi_197275434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zit ook een flink verschil tussen protesteren tegen politiegeweld en de hele boel platbranden en plunderen, en als je dat eveneens niet ziet ben jij evengoed te dom om te poepen.
Het is een vergelijking van niks. Plunderen/rellen tegenover een aanval op de democratie.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:35:57 #79
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197275441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Pelosi is net zo eng als Trump.
Trump is een dictator in spe

nee Pelosi is een goede vrouw , maar beetje te oud
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:37:17 #80
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197275477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:31 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Er zit een wereld van verschil tussen mensen die protesteren/rellen tegen politie geweld en institutioneel racisme en gewapende Trump aanhangers die de regering over willen werpen. Als je dat niet ziet ben je te dom om te poepen.
Echter hebben we het niet over protesteren maar het vernielen van spullen en het mishandelen en zelfs vermoorden van mensen. Daar is geen excuus voor. Als je dat verschil niet ziet, ben je inderdaad te dom om te poepen. :Y
pi_197275506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zit ook een flink verschil tussen protesteren tegen politiegeweld en de hele boel platbranden en plunderen, en als je dat eveneens niet ziet ben jij evengoed te dom om te poepen.
Valse gelijkenis. Moet de eerste op fok nog tegenkomen die dat geweld hier graag wil importeren en het over overgrote deel van de BLM demonstraties is vreedzaam verlopen. Er is ook echt geen enkele belangrijke democraat geweest die heeft opgeroepen de Target of iets dergelijks in de fik te zetten. Trump die zit zijn aanhang al maanden op te stoken met leugens en hij stuurde ze zelf op het Capitool af.
pi_197275541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Trump is een dictator is spe
nee Pelosi is een goede vrouw , maar te oud
Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197275558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Trump is een dictator is spe
nee Pelosi is een goede vrouw , maar te oud
Pelosi zit er ook om de rijken nog rijker te maken en de armen armer. Ze heeft zoals de meeste oude democraten ook meegewerkt aan het opsluiten van miljoenen zwarte mannen voor het bezit van bijvoorbeeld plantjes.
pi_197275577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Je vergeet Obama, Clinton, Carter, Ford, Nixon.
pi_197275614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Roosevelt heeft als eerste Japan aangevallen ja?
pi_197275625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

De Democraten.
Wat hebben die gedaan dan? Trump en de Republikeinen hebben die circus op hun geweten.
pi_197275628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
:D wat
Dit, dus.
pi_197275638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Nogeens 4 jaar geen oorlog starten dat willen de vieze communisten natuurlijk niet. Want alleen chaos geeft ze invloed.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:43:31 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197275645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
alleen Kennedy wilde geen oorlog maken in Vietnam , toe issie vermoord door de CIA

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197275669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Behalve in zijn eigen land dan. :s)
pi_197275680
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:43 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Nogeens 4 jaar geen oorlog starten dat willen de vieze communisten natuurlijk niet. Want alleen chaos geeft je invloed.
Echt ironisch dat je dit weet en tegelijkertijd een president lijkt te verdedigen die in zijn laatste dagen nog relevant probeert te blijven. Je hebt verloren, rot op.
pi_197275684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Hij had het momentum ook mee he. Amerika was onder Obama al terug aan het trekken uit Irak en IS lag al op apegapen. Waar had Trump oorlogje moeten spelen dan? Er was geen aanleiding voor.
pi_197275685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
_O-

Waar haal je dit soort onzin eigenlijk vandaan? Volg je een paar twitter-accounts ofzo?
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:46:03 #94
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197275706
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Valse gelijkenis. Moet de eerste op fok nog tegenkomen die dat geweld hier graag wil importeren en het over overgrote deel van de BLM demonstraties is vreedzaam verlopen. Er is ook echt geen enkele belangrijke democraat geweest die heeft opgeroepen de Target of iets dergelijks in de fik te zetten. Trump die zit zijn aanhang al maanden op te stoken met leugens en hij stuurde ze zelf op het Capitool af.
Ach, die Democraten waren anders ook in geen velden of wegen te bekennen om het geweld van BLM af te keuren, bang om hun kiezers kwijt te raken.

Iedereen heeft boter op hun hoofd in dat spel joh.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197275707
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:44 schreef Document1 het volgende:

[..]

Behalve in zijn eigen land dan. :s)
Dat zat er aan te komen, dat land is te gepolariseerd en al veel te lang. Denk maar niet dat dit onder Biden ineens zal stoppen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:46:42 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197275718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
Behalve in zijn eigen hoofdstad dan.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197275721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, die Democraten waren anders ook in geen velden of wegen te bekennen om het geweld van BLM af te keuren, bang om hun kiezers kwijt te raken.
https://www.reuters.com/a(...)olence-idUSKBN25V2O1

Waar haal je dit soort bullshit vandaan?
pi_197275733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, die Democraten waren anders ook in geen velden of wegen te bekennen om het geweld van BLM af te keuren, bang om hun kiezers kwijt te raken.

Iedereen heeft boter op hun hoofd in dat spel joh.
Nog een keer: BLM waren plunderingen/rellen/geweld. Wat je gisteren zag was een directe aanval op het hart van de democratie voorbereid door nota bene de zittende president. Die vergelijking is zo extreem stompzinnig.
Dit, dus.
pi_197275743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij had het momentum ook mee he. Amerika was onder Obama al terug aan het trekken uit Irak en IS lag al op apegapen. Waar had Trump oorlogje moeten spelen dan? Er was geen aanleiding voor.
Iran? Libie? Noord Korea? Er is altijd wel een reden te verzinnen voor een oorlog, daar hebben ze in de voorgaande decennia ook nooit moeilijk over gedaan. Waar een wil is is een weg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197275757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

_O-

Waar haal je dit soort onzin eigenlijk vandaan? Volg je een paar twitter-accounts ofzo?
Nah aan die twitter bs doe ik niet mee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Beste debater 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 21:48:57 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197275767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ondanks dat Trump een megalomane idioot is, is het wel de eerste president sinds mensenheugenis die niet ergens op de wereld een oorlog of conflict heeft ontketent.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197275776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, die Democraten waren anders ook in geen velden of wegen te bekennen om het geweld van BLM af te keuren, bang om hun kiezers kwijt te raken.

Iedereen heeft boter op hun hoofd in dat spel joh.
Helemaal eens, maar als het dorp afbrand is de pyromaan toch echt meer schuldig dan iemand die harder had kunnen blussen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:49:29 #103
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197275778
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nog een keer: BLM waren plunderingen/rellen/geweld. Wat je gisteren zag was een directe aanval op het hart van de democratie voorbereid door nota bene de zittende president. Die vergelijking is zo extreem stompzinnig.
Het bezetten van een gemeentehuis en hele wijken in een stad, en daar een onafhankelijke, gewapende vrijstaat uitroepen was geen aanval op het huidige systeem ? Oké dan.

Leuk dat je BLM wil downplayen, maar dat gaat er toch echt niet in.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197275801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Pelosi zit er ook om de rijken nog rijker te maken en de armen armer. Ze heeft zoals de meeste oude democraten ook meegewerkt aan het opsluiten van miljoenen zwarte mannen voor het bezit van bijvoorbeeld plantjes.
Deze lichting democraten is ook niet veel idd. Maar wel een tandje frisser dan de Trump administratie.
pi_197275804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Iran? Libie? Noord Korea? Er is altijd wel een reden te verzinnen voor een oorlog, daar hebben ze in de voorgaande decennia ook nooit moeilijk over gedaan. Waar een wil is is een weg.
Geen van die landen was in de termijn van Trump een reële optie voor een militair ingrijpen. Trump speelde wel met vuur toen hij die Iraanse generaal liet omleggen
pi_197275817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Geen van die landen was in de termijn van Trump een reële optie voor een militair ingrijpen. Trump speelde wel met vuur toen hij die Iraanse generaal liet omleggen
Hoe weet jij dat Trump daar het bevel voor heeft gegeven?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197275828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het bezetten van een gemeentehuis en hele wijken in een stad, en daar een onafhankelijke, gewapende vrijstaat uitroepen was geen aanval op het huidige systeem ? Oké dan.

Leuk dat je BLM wil downplayen, maar dat gaat er toch echt niet in.
Inderdaad ja. Alleen al door het feit dat dit een kwestie was tussen burger en overheid zag je gisteren een zittende president die zijn eigen democratie aanvalt. Dat is in niets met elkaar te vergelijken.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:51:28 #108
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197275831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar als het dorp afbrand is de pyromaan toch echt meer schuldig dan iemand die harder had kunnen blussen.
Zeker hoor. Maar nu doen alsof alle Democraten of Republikeinen engeltjes zijn is ernstig kortzichtig. Meesten van die lui zitten er net als Biden en Pelosi al 20+ jaar en zijn onderdeel van het systeem waar ze om het hardst om schreeuwen dat het anders moet :')

En nee voordat iedere mongool weer losgaat ik praat Trump niet goed het is nog steeds ene debiel en ja hij is schuldig bladiebla dus hou je ad hominems maar voor je
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197275832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat Trump daar het bevel voor heeft gegeven?
Weet je wat de Commander in Chief betekent?
pi_197275835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat Trump daar het bevel voor heeft gegeven?
Wie anders? Mickey Mouse?

quote:
Mar-a-Lago
Palm Beach, Florida

3:13 P.M. EST

THE PRESIDENT: Hello, everybody. Well, thank you very much. And good afternoon.

As President, my highest and most solemn duty is the defense of our nation and its citizens.

Last night, at my direction, the United States military successfully executed a flawless precision strike that killed the number-one terrorist anywhere in the world, Qasem Soleimani.

Soleimani was plotting imminent and sinister attacks on American diplomats and military personnel, but we caught him in the act and terminated him.

Under my leadership, America’s policy is unambiguous: To terrorists who harm or intend to harm any American, we will find you; we will eliminate you. We will always protect our diplomats, service members, all Americans, and our allies.

For years, the Islamic Revolutionary Guard Corps and its ruthless Quds Force — under Soleimani’s leadership — has targeted, injured, and murdered hundreds of American civilians and servicemen.

The recent attacks on U.S. targets in Iraq, including rocket strikes that killed an American and injured four American servicemen very badly, as well as a violent assault on our embassy in Baghdad, were carried out at the direction of Soleimani.

Soleimani made the death of innocent people his sick passion, contributing to terrorist plots as far away as New Delhi and London.

Today we remember and honor the victims of Soleimani’s many atrocities, and we take comfort in knowing that his reign of terror is over.

Soleimani has been perpetrating acts of terror to destabilize the Middle East for the last 20 years. What the United States did yesterday should have been done long ago. A lot of lives would have been saved.

Just recently, Soleimani led the brutal repression of protestors in Iran, where more than a thousand innocent civilians were tortured and killed by their own government.

We took action last night to stop a war. We did not take action to start a war.

I have deep respect for the Iranian people. They are a remarkable people, with an incredible heritage and unlimited potential. We do not seek regime change. However, the Iranian regime’s aggression in the region, including the use of proxy fighters to destabilize its neighbors, must end, and it must end now.

The future belongs to the people of Iran — those who seek peaceful coexistence and cooperation — not the terrorist warlords who plunder their nation to finance bloodshed abroad.

The United States has the best military by far, anywhere in the world. We have best intelligence in the world. If Americans anywhere are threatened, we have all of those targets already fully identified, and I am ready and prepared to take whatever action is necessary. And that, in particular, refers to Iran.

Under my leadership, we have destroyed the ISIS territorial caliphate, and recently, American Special Operations Forces killed the terrorist leader known as al-Baghdadi. The world is a safer place without these monsters.

America will always pursue the interests of good people, great people, great souls, while seeking peace, harmony, and friendship with all of the nations of the world.

Thank you. God bless you. God bless our great military. And God bless the United States of America. Thank you very much. Thank you.

END
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:51:49 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197275841
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Alleen al door het feit dat dit een kwestie was tussen burger en overheid zag je gisteren een zittende president die zijn eigen democratie aanvalt. Dat is in niets met elkaar te vergelijken.
Nog even en hij stond vooraan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197275851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeker hoor. Maar nu doen alsof alle Democraten of Republikeinen engeltjes zijn is ernstig kortzichtig. Meesten van die lui zitten er net als Biden en Pelosi al 20+ jaar en zijn onderdeel van het systeem waar ze om het hardst om schreeuwen dat het anders moet :')

En nee voordat iedere mongool weer losgaat ik praat Trump niet goed het is nog steeds ene debiel en ja hij is schuldig bladiebla dus hou je ad hominems maar voor je
Als jij die whatabouttisms en leugens over Democraten voor je houdt.
pi_197275853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nog even en hij stond vooraan.
Hij gaf aan mee te gaan, dus dat valt inderdaad erg tegen ja.
Dit, dus.
pi_197275883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nog even en hij stond vooraan.
Trump valt de democratie al aan sinds het begin van zijn presidentschap. En dat nog keer 10 sinds hij de verkiezingen verloor, waar hij nog steeds claimt gewonnen te hebben. Heb je daar nog wat op te zeggen of..?
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:54:25 #115
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197275901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Als jij die whatabouttisms en leugens over Democraten voor je houdt.
Ik zou niet weten waarop je dat baseert. Leuk dat Biden geweld heeft veroordeeld, maar dat maakt mijn statement dat de helft van de Democraten zich stilhield echt niet minder erom. Net zoals het statement dat de Republikeinen BLM hebben uitvergroot, dus hou maar op met mij in een hoek proberen te drukken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:55:50 #116
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197275940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Trump valt de democratie al aan sinds het begin van zijn presidentschap. En dat nog keer 10 sinds hij de verkiezingen verloor, waar hij nog steeds claimt gewonnen te hebben. Heb je daar nog wat op te zeggen of..?
Het is een debiel, zoals ik al vijf keer heb aangegeven en hij zou vervolgd moeten worden.

Nogmaals omdat je het niet wil begrijpen ; het een sluit het ander niet uit. Kritisch zijn op fossielen van Democraten die nu opeens de wereld willen veranderen na 30 jaar meegedaan te hebben aan het systeem wil niet zeggen dat je Trump fan bent, begrijp je dat ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197275943
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Deze lichting democraten is ook niet veel idd. Maar wel een tandje frisser dan de Trump administratie.
Klopt ja. Ik snap ook niet waarom mensen het zo moeilijk lijken te vinden dat je tegelijkertijd een gevaarlijke couppleger kan afkeuren, en tegelijkertijd ook niet de grootste fan van zijn politieke tegenstander hoeft te zijn. Ik vraag mij af of het een slechte debating truc is, of dat ze gewoon echt te dom zijn om de wereld in meer kleuren dan binair goed en fout te zien.
pi_197275972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nog even en hij stond vooraan.
Die lul zei in zijn speech dat hij met zijn minions mee zou marcheren naar het Capitool maar hij smeerde hem in zijn SUV om voor de buis te genieten van het resultaat van zijn opruiing.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:57:41 #119
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Klopt ja. Ik snap ook niet waarom mensen het zo moeilijk lijken te vinden dat je tegelijkertijd een gevaarlijke couppleger kan afkeuren, en tegelijkertijd ook niet de grootste fan van zijn politieke tegenstander hoeft te zijn. Ik vraag mij af of het een slechte debating truc is, of dat ze gewoon echt te dom zijn om de wereld in meer kleuren dan binair goed en fout te zien.
Ik snap het wel; het is blinde emotionele haat waardoor mensen dat principe niet meer kunnen zien.

Democraten, Republikeinen, het is allemaal niet veel soeps. Maar je ziet zelfs hier al dat mensen zich laten meelokken in de polarisatie, en dan zitten we 9000 kilometer verderop in ene ander land :')

Echt bijzonder om te zien, die afstomping.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:58:24 #120
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die lul zei in zijn speech dat hij met zijn minions mee zou marcheren naar het Capitool maar hij smeerde hem in zijn SUV om voor de buis te genieten van het resultaat van zijn opruiing.
En daarom starten ze nu volkomen terecht een afzettingsprocedure. Anders nog iets ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarop je dat baseert. Leuk dat Biden geweld heeft veroordeeld, maar dat maakt mijn statement dat de helft van de Democraten zich stilhield echt niet minder erom. Net zoals het statement dat de Republikeinen BLM hebben uitvergroot, dus hou maar op met mij in een hoek proberen te drukken.
Nee, je liegt gewoon. Je had het niet over de helft.

De situatie is dat je jezelf vakkundig in een hoekje aan het verven bent. Als je dat frustreert moet je daar maar mee kappen :W
pi_197276041
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap het wel; het is blinde emotionele haat waardoor mensen dat principe niet meer kunnen zien.

Democraten, Republikeinen, het is allemaal niet veel soeps. Maar je ziet zelfs hier al dat mensen zich laten meelokken in de polarisatie, en dan zitten we 9000 kilometer verderop in ene ander land :')

Echt bijzonder om te zien, die afstomping.
Vind het hier nog wel meevallen, je moet voor de grap eens op facebook kijken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:59:23 #123
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197276059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Dus een nieuw verkozen president, die de verkiezing geheel legaal heeft gewonnen, is corrupt?
Die nieuw herkozen president, die de verkiezing geheel legaal heeft gewonnen, is niet corrupt.

quote:
En dan moet een president die echt corrupt is een staatsgreep plegen? Besef je zelf wel dat jouw domheid op een niveau zit waar nog geen beschrijving voor is?
Diefstal accepteer je niet.
Corruptie accepteer je niet.
pi_197276081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is een debiel, zoals ik al vijf keer heb aangegeven en hij zou vervolgd moeten worden.

Nogmaals omdat je het niet wil begrijpen ; het een sluit het ander niet uit. Kritisch zijn op fossielen van Democraten die nu opeens de wereld willen veranderen na 30 jaar meegedaan te hebben aan het systeem wil niet zeggen dat je Trump fan bent, begrijp je dat ?
Niemand zegt dat je een Trump-fan bent. Stropop. Democraten willen niet 'opeens' de wereld veranderen. Leugen. Meedoen aan het systeem doet iedere politicus. Irrelevant.
pi_197276096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat Trump daar het bevel voor heeft gegeven?
Oh, de man heeft zijn eigen diensten niet onder controle. dat is ook een 25 waard.
pi_197276101
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die nieuw herkozen president, die de verkiezing geheel legaal heeft gewonnen, is niet corrupt.
[..]

Diefstal accepteer je niet.
Corruptie accepteer je niet.
Er is geen bewijs Al 63 verloren rechtszaken op rij geen bewijs.
Dit, dus.
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:00:35 #127
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:58 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee, je liegt gewoon. Je had het niet over de helft.

De situatie is dat je jezelf vakkundig in een hoekje aan het verven bent. Als je dat frustreert moet je daar maar mee kappen :W
Ah vooruit, ik zal de volgende keer beter opletten met de woorden die ik gebruik omdat jij ze anders opvat dan ik ze bedoelde.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Beste debater 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 22:01:24 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197276131
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die nieuw herkozen president, die de verkiezing geheel legaal heeft gewonnen, is niet corrupt.
[..]

Diefstal accepteer je niet.
Corruptie accepteer je niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197276141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Oh, de man heeft zijn eigen diensten niet onder controle. dat is ook een 25 waard.
Ik denk dat Trump wel meer niet onder controle had. De echte macht zit in het Pentagon, niet in het Witte Huis.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197276162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump wel meer niet onder controle had. De echte macht zit in het Pentagon, niet in het Witte Huis.
Trump is de opperbevelhebber. Hoogste functie binnen het Pentagon :D
Dit, dus.
pi_197276166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap het wel; het is blinde emotionele haat waardoor mensen dat principe niet meer kunnen zien.

Democraten, Republikeinen, het is allemaal niet veel soeps. Maar je ziet zelfs hier al dat mensen zich laten meelokken in de polarisatie, en dan zitten we 9000 kilometer verderop in ene ander land :')

Echt bijzonder om te zien, die afstomping.
Over afstomping gesproken, net doen alsof er niet grote verschillen zijn tussen die partijen en afzonderlijke politici. Het afdoen als 'allemaal niet veel soeps' getuigt van een bijzonder smal wereldbeeld alleen maar gebaseerd op hekzitten.
pi_197276181
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Trump is de opperbevelhebber. Hoogste functie binnen het Pentagon :D
Trump is een passant.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197276201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump wel meer niet onder controle had. De echte macht zit in het Pentagon, niet in het Witte Huis.
Geef gewoon op joh. Dit soort bizarre onwaarheden zonder enige onderbouwing gaan je echt niet helpen.
pi_197276205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Trump is een passant.
Nee, Trump is op dit moment gewoon de baas van het Pentagon. Dus de echte macht is gewoon Trump de Supreme Commander.
Dit, dus.
  Beste debater 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 22:04:24 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197276216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Trump is een passant.
... en die andere presidenten waren dat niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 22:05:02 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197276230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump wel meer niet onder controle had. De echte macht zit in het Pentagon, niet in het Witte Huis.
Je weet dat Oliver Stone een filmmaker is, he... geen historicus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197276253
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Trump is de opperbevelhebber. Hoogste functie binnen het Pentagon :D
Hij heeft ook in een officieel statement geschreven dat hij het bevel heeft gegeven..heb ik hierboven ergens geplaatst
pi_197276271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Democraten willen niet 'opeens' de wereld veranderen.
De wereld niet, maar de VS wel ;).
pi_197276289
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De wereld niet, maar de VS wel ;).
Het gaat om het woordje 'opeens'.
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:10:15 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niemand zegt dat je een Trump-fan bent. Stropop. Democraten willen niet 'opeens' de wereld veranderen. Leugen. Meedoen aan het systeem doet iedere politicus. Irrelevant.
Je vraagt me letterlijk om te reageren op een actie van Trump _O- met welke reden doe je dat dan :D

En natuurlijk wil Biden veranderingen doorvoeren, check deze lijst maar even:

https://joebiden.com/joes-vision/

Hervormingen op het gebied van:

Covid (logisch)
Werk en inkomen (ook logisch)
Health care (big one)
Klimaatveranderingen
Raciale inkomensgelijkheid

Etc etc.

En aangezien je zo fel bent op woordgebruik, het buitenlands beleid van Biden staat ook even afgebeeld:

Nation of immigrants
Restore American Leadership Abroad
Puerto Rico (wordt zelfs apart benoemd)

Dus ja, je kan wel zeggen dat ze e.e.a in de wereld willen veranderen, met name hun klimaatbeleid (wat logisch is)

Meid, ik snap dat het je hoog zit, maar net doen alsof je me niet in de Trump hoek probeerde te duwen is hilarisch.
Neem even een adempauze, want je komt erg gefrustreerd over.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276410
Toch wel merkwaardig. Sommige users kunnen het niet laten heel erg uit de hoogte te doen door Trump halfslachtig te verdedigen of allemaal valse vergelijkingen te maken met Democraten en andere situaties. En als daar dan makkelijk doorheen geprikt wordt worden de doelpalen ineens gauw verzet. Het is een doorzichtige truc om het eigen ego te strelen door net te doen alsof betreffende user boven alles staat omdat hij hoegenaamd geen kant kiest.

Republikeinen zeggen dat de lucht rood is, Democraten zeggen blauw. Dit soort users zullen dan claimen dat de lucht oranje is.
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:11:51 #142
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276419
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De wereld niet, maar de VS wel ;).
Oh jawel hoor, ze willen wel degelijk de wereld veranderen.

quote:
Joe Biden announced that, as president, he will advance the security, prosperity, and values of the United States by taking immediate steps to renew our own democracy and alliances, protect our economic future, and once more place America at the head of the table, leading the world to address the most urgent global challenges.
Ik snap dan ook niet dat @MoreDakka daarover valt, want het is anders dan het beleid van Obama bijvoorbeeld:

quote:
Obama gave his first major foreign policy speech of his campaign on April 23, 2007 to the Chicago Council on Global Affairs, in which he outlined his foreign policy objectives, stressing five key points:

"bringing a responsible end to this war in Iraq and refocusing on the critical challenges in the broader region,"
"by building the first truly 21st century military and showing wisdom in how we deploy it,"
"by marshalling a global effort to meet a threat that rises above all others in urgency – securing, destroying, and stopping the spread of weapons of mass destruction,"
"rebuild and construct the alliances and partnerships necessary to meet common challenges and confront common threats", and
"while America can help others build more secure societies, we must never forget that only the citizens of these nations can sustain them."
Obama was veel meer van de spierballen, dus het woordje "opeens" is hier wel op zijn plaats.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276452
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Oh jawel hoor, ze willen wel degelijk de wereld veranderen.
Op welke manier willen ze dat?
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:13:36 #144
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:11 schreef MoreDakka het volgende:
Toch wel merkwaardig. Sommige users kunnen het niet laten heel erg uit de hoogte te doen door Trump halfslachtig te verdedigen of allemaal valse vergelijkingen te maken met Democraten en andere situaties. En als daar dan makkelijk doorheen geprikt wordt worden de doelpalen ineens gauw verzet. Het is een doorzichtige truc om het eigen ego te strelen door net te doen alsof betreffende user boven alles staat omdat hij hoegenaamd geen kant kiest.

Republikeinen zeggen dat de lucht rood is, Democraten zeggen blauw. Dit soort users zullen dan claimen dat de lucht oranje is.
Je mag me gewoon aanspreken hoor, je hoeft niet over mij in de derde persoonsvorm te spreken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276473
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je vraagt me letterlijk om te reageren op een actie van Trump _O- met welke reden doe je dat dan :D

Omdat dit topic over Trump en zijn disciples gaat.

Je zei dat Democraten 'opeens' de wereld willen veranderen. Dat is onzin, en je komt nu zelf met onderbouwing waarom dus hoef ik verder niets meer te doen. :)
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:15:26 #146
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat dit topic over Trump en zijn disciples gaat.
Ik zou de TT nog een keer lezen, dit topic gaat over de chaos in het Capitool. Heb je soms een andere agenda? Ik zit je PoHi te lezen, en ik krijg een donkerbruin vermoeden van wel namelijk.

quote:
Je zei dat Democraten 'opeens' de wereld willen veranderen. Dat is onzin, en je komt nu zelf met onderbouwing waarom dus hoef ik verder niets meer te doen. :)
Ik laat je zien dat Joe Biden's foreign policy een trendbreuk is van zijn Democratische voorganger, met bronnen en al, en dat is dan voor jou een bewijs dat het niet zo is? Hoe werkt dat precies in je hoofd? Alles wat jou niet bevalt bestaat niet ofzo?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276546
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Op welke manier willen ze dat?
Ik lees er alleen in dat Amerika als grootmacht weer zijn verantwoordelijkheid wil nemen op het wereldtoneel. In sommige opzichten positief denk ik, maar het kan ook negatief uitpakken zoals we weten.
pi_197276558
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, ze willen wel degelijk de wereld veranderen.
[..]

Ik snap dan ook niet dat @:MoreDakka daarover valt, want het is anders dan het beleid van Obama bijvoorbeeld:
[..]

Obama was veel meer van de spierballen, dus het woordje "opeens" is hier wel op zijn plaats.

Heb je zelf nog enig idee waar je over praat? Wat heeft het feit dat Biden sommige andere standpunten heeft dan Obama te maken met de couppoging door Trump-supporters? Helemaal niets. Je komt heel wanhopig over zo.
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:18:27 #149
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Heb je zelf nog enig idee waar je over praat? Wat heeft het feit dat Biden sommige andere standpunten heeft dan Obama te maken met de couppoging door Trump-supporters? Helemaal niets. Je komt heel wanhopig over zo.
Je ging zelf loco op het feit dat ik zei dat de Democraten opeens de wereld willen veranderen, nu geef ik je tekst en uitleg daarover, en nu wil je het weer over de couppoging hebben omdat het antwoord je niet bevalt? Maakt mij niet uit hoor, maar make up your mind, waar wil je het nou precies over hebben?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276647
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou de TT nog een keer lezen, dit topic gaat over de chaos in het Capitool. Heb je soms een andere agenda? Ik zit je PoHi te lezen, en ik krijg een donkerbruin vermoeden van wel namelijk.

Leuke persoonlijke aanval, en als het daar over gaat waarom blijf je dan posten over Democraten die er niets mee te maken hebben?

quote:
Ik laat je zien dat Joe Biden's foreign policy een trendbreuk is van zijn Democratische voorganger, met bronnen en al, en dat is dan voor jou een bewijs dat het niet zo is?
Het heeft totaal niets met het topic te maken, ook niet zijdelings. Je probeerde dit soort geneuzel te koppelen aan de gebeurtenissen van gisteren en dat faalt gewoon keihard.
pi_197276726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik lees er alleen in dat Amerika als grootmacht weer zijn verantwoordelijkheid wil nemen op het wereldtoneel. In sommige opzichten positief denk ik, maar het kan ook negatief uitpakken zoals we weten.
Ik neem aan dat er de komende vier jaar genoeg te regelen is in de VS zelf.
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:22:00 #152
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Leuke persoonlijke aanval, en als het daar over gaat waarom blijf je dan posten over Democraten die er niets mee te maken hebben?
[..]

Het heeft totaal niets met het topic te maken, ook niet zijdelings. Je probeerde dit soort geneuzel te koppelen aan de gebeurtenissen van gisteren en dat faalt gewoon keihard.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)olence-idUSKBN25V2O1

Waar haal je dit soort bullshit vandaan?
Je bent zelf degene die de discussie opstart, en dan mag ik daar niet op reageren ofzo? Kan je voor 1 keer gewoon zeggen wat je nou precies bedoelt? Want ik snap niet echt wat je allemaal roeptoetert hier.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276768
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er de komende vier jaar genoeg te regelen is in de VS zelf.
Ach kan ook allebei.. daarvoor heb je natuurlijk al die diplomaatjes en ambtenaren in dienst
pi_197276806
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Je bent zelf degene die de discussie opstart,
Ik reageer op een post van jou om die te ontkrachten. :)
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:27:47 #155
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197276899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik reageer op een post van jou om die te ontkrachten. :)
Ja, en daar reageer ik dan weer op omdat je het over Biden had, toen kwam je rant over het feit dat ik "de Democraten" gebruikte, en vervolgens ging je door het lint omdat ik het buitenlandbeleid benoemde als verschil tussen Obama en Biden omdat je weigerde te geloven dat er een trendbreuk is tussen die twee, dus technisch gezien begon je zelf de Democraten discussie over Biden en hield je hem in stand.

Blij om te zien dat het kwartje bij je gevallen is! We komen er wel!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197276924
pi_197277134
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, en daar reageer ik dan weer op omdat je het over Biden had, toen kwam je rant over het feit dat ik "de Democraten" gebruikte, en vervolgens ging je door het lint omdat ik het buitenlandbeleid benoemde als verschil tussen Obama en Biden omdat je weigerde te geloven dat er een trendbreuk is tussen die twee, dus technisch gezien begon je zelf de Democraten discussie over Biden en hield je hem in stand.

Blij om te zien dat het kwartje bij je gevallen is! We komen er wel!
Je zei gewoon iets doms dat meteen ontkracht is, kan iedereen gebeuren. Erken dat en move on, je verpest het hele topic zo met je gevecht tegen al die stropoppen :)

Dit topic heeft niets te maken met Democraten, hoe wanhopig sommige users ook proberen het die kant op te sturen. Het topic gaat over Trump-fanaten die het Capitool bestormd hebben, en het gedrag van Trump die dat soort onzin op geen enkele manier veroordeelt.
  Beste debater 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 22:51:44 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197277700
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er de komende vier jaar genoeg te regelen is in de VS zelf.
Zeg dat, het puinruimen kan beginnen.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197278299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

mensen aan Trump-zijde snappen ook niet dat dit veel erger is dan een paar geplunderde winkels.
Een paar geplunderde winkels , ja?
Jullie pro-blmtertjes zijn echt van een buiten categorie hoor :') . Niet te geloven.

Maar goed, om in jullie logica te blijven.. Weinig aan de hand geweest toch gisteren? Duizenden mensen die hun stem willen laten horen door te gaan demonstreren voor het Captiool. Alleen jammer van die paar gekken die naar binnen drongen. Voor de rest, een vlekkeloos verlopen demonstratie.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ja, dat was kei hard nodig.
Keihard nodig? Ja? Met scherp schieten omdat iemand niet luisteren wil? Zeg je dat ook van een zwarte die na tig keer gewaarschuwd te zijn geweest, niet luisteren wil en neergeknald wordt door een agent?
pi_197278522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:18 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Een paar geplunderde winkels , ja?
Jullie pro-blmtertjes zijn echt van een buiten categorie hoor :') . Niet te geloven.

Maar goed, om in jullie logica te blijven.. Weinig aan de hand geweest toch gisteren? Duizenden mensen die hun stem willen laten horen door te gaan demonstreren voor het Captiool. Alleen jammer van die paar gekken die naar binnen drongen. Voor de rest, een vlekkeloos verlopen demonstratie.
[..]

Keihard nodig? Ja? Met scherp schieten omdat iemand niet luisteren wil? Zeg je dat ook van een zwarte die na tig keer gewaarschuwd te zijn geweest, niet luisteren wil en neergeknald wordt door een agent?
Ik geloof echt dat je mij nu totaal verkeerd aan het framen bent. Ik vind het wel lollig, maar ik heb echt niets met BLM. Probeer alleen te benadrukken dat het bestormen van de Senaat echt wat anders is dan straatrellen, ongeacht wie er op straat telt.

En ja, als je niet luistert naar een agent dan word je mogelijk neergeknald, ongeacht huidskleur.

Sterker nog, dat heb ik hier laatst nog uitgebreid uitgelegd in het topic over die agent die niet vervolgd werd omdat hij een donkere meneer drie keer in de rug schoot. Terechte vrijspraak omdat de man noet luisterde en naar de auto liep waar zijn kinderen in zaten. Onduidelijk wat hij ging doen, niet luisteren, dus politie ingrijpen.

Niet luisteren naar de politie is dom, en als je dan neer wordt geschoten na duidelijke waarschuwingen dan is het je eigen stomme schuld.

Ik vind het eigenlijk bijna obsceen en diep triest hoe je iedereen meteen in een hokje wil duwen. Wat moet jij een moeilijk leven hebben zeg.
  donderdag 7 januari 2021 @ 23:48:39 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197278724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeker hoor. Maar nu doen alsof alle Democraten of Republikeinen engeltjes zijn is ernstig kortzichtig. Meesten van die lui zitten er net als Biden en Pelosi al 20+ jaar en zijn onderdeel van het systeem waar ze om het hardst om schreeuwen dat het anders moet :')
Ze gaan in ieder geval weg als de kiezer er genoeg van heeft. In tegenstelling tot Trump die dan maar een staatsgreep probeert te plegen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 23:56:23 #162
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197278815
Ik weet niet of hier nog mensen zijn geweest die naar Op1 gekeken hebben, maar het was een bijzondere uitzending. Piet Hoekstra was te gast en werd het vuur aan de schenen gelegd wat enigzins minder gepast was zodat hij uiteindelijk Jort Kelder betichtte dat hij onbeschoft was. Waarna Jort gewoon vrolijk zijn interview en rol vervolgde en de Amerikaanse ambassadeur gewoon liet barsten. Pas toen het complete interview was afgelopen zei hij nog even iets van sorry. Beschamend.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 00:21:33 #163
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197279067
Wat een bende daar binnen, idioot om zo de boel te lopen slopen, moeten ze nog meer dollars printen om alles te herstellen.

Maar goed, alles staat uitgebreid op film, ben benieuwd of de moeite gedaan zal worden om die mensen op te sporen en te vervolgen.

Kunt er wel op rekenen dat de veiligheidsdiensten al bezig zijn met het ontwerpen van procedures om dit de volgende keer te voorkomen, wat dat betreft een prima oefening.

En echt supertriest dat er 4 mensen omgekomen zijn, in een land als dat, het is geen Pakistan.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197279191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:56 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet of hier nog mensen zijn geweest die naar Op1 gekeken hebben, maar het was een bijzondere uitzending. Piet Hoekstra was te gast en werd het vuur aan de schenen gelegd wat enigzins minder gepast was zodat hij uiteindelijk Jort Kelder betichtte dat hij onbeschoft was. Waarna Jort gewoon vrolijk zijn interview en rol vervolgde en de Amerikaanse ambassadeur gewoon liet barsten. Pas toen het complete interview was afgelopen zei hij nog even iets van sorry. Beschamend.
Waarom is dat ongepast? Pete loopt al jarenlang hypocriet zn baantje te beschermen door alles goed te keuren danwel nergens fatsoenlijk antwoord op te geven. Hij is mede schuldig aan het huidige klimaat.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197279294
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 00:21 schreef Tyr80 het volgende:
Wat een bende daar binnen, idioot om zo de boel te lopen slopen, moeten ze nog meer dollars printen om alles te herstellen.

Maar goed, alles staat uitgebreid op film, ben benieuwd of de moeite gedaan zal worden om die mensen op te sporen en te vervolgen.

Kunt er wel op rekenen dat de veiligheidsdiensten al bezig zijn met het ontwerpen van procedures om dit de volgende keer te voorkomen, wat dat betreft een prima oefening.

En echt supertriest dat er 4 mensen omgekomen zijn, in een land als dat, het is geen Pakistan.
Maar als Antifa en BLM hele wijken afbranden en voor miljarden achade aanrichten. Dan vinden de communisten dit best.
pi_197279304
Communisten? :?
pi_197279310
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 00:21 schreef Tyr80 het volgende:
Wat een bende daar binnen, idioot om zo de boel te lopen slopen, moeten ze nog meer dollars printen om alles te herstellen.

Maar goed, alles staat uitgebreid op film, ben benieuwd of de moeite gedaan zal worden om die mensen op te sporen en te vervolgen.

Kunt er wel op rekenen dat de veiligheidsdiensten al bezig zijn met het ontwerpen van procedures om dit de volgende keer te voorkomen, wat dat betreft een prima oefening.

En echt supertriest dat er 4 mensen omgekomen zijn, in een land als dat, het is geen Pakistan.
5 inmiddels. Police officer overleden 😥
  Beste debater 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 01:02:02 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197279330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 00:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Communisten? :?
In Trumpland werkt dat nog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197279336
Kan dat BLM en Antifa gepraat gewoon in het topic waar het hoort.

Dit topic gaat over Trump en zijn losgeslagen aanhangers.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 01:03:45 #170
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_197279338
Geschift Amerika laat weer van zich horen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Eindredactie Games vrijdag 8 januari 2021 @ 01:04:28 #171
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197279340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:56 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet of hier nog mensen zijn geweest die naar Op1 gekeken hebben, maar het was een bijzondere uitzending. Piet Hoekstra was te gast en werd het vuur aan de schenen gelegd wat enigzins minder gepast was zodat hij uiteindelijk Jort Kelder betichtte dat hij onbeschoft was. Waarna Jort gewoon vrolijk zijn interview en rol vervolgde en de Amerikaanse ambassadeur gewoon liet barsten. Pas toen het complete interview was afgelopen zei hij nog even iets van sorry. Beschamend.
Die Pete Hoekstra kan niet hard genoeg de grond in geboord worden, die gast is al zo vaak door de mand gevallen als leugenaar en ophitser.


(Wat zie de capitol rotunda er nog netjes uit daar...)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197279491
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 01:03 schreef FYazz het volgende:
Kan dat BLM en Antifa gepraat gewoon in het topic waar het hoort.

Dit topic gaat over Trump en zijn losgeslagen aanhangers.
Onoes the hypcrisy wordt exposed shut it down!
pi_197279574
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 01:47 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Onoes the hypcrisy wordt exposed shut it down!
Jij bent nieuw hier?

Heel nws en pol staat namelijk vol met BLM, Antifa, rechts/links, D66/FvD etc. gepraat.

Dit topic gaat alleen niet daarover en voor mij als meelezer is al die offtopic troep storend en topic vervuilend.

Dat soort discussies zorgen ook alleen maar voor nog meer polarisatie ipv gesprekken over de inhoud.
Zie ook je eigen reactie op mijn normale post, je hebt gelijk een oordeel over mijn mogelijke oordeel over BLM, Trump etc. terwijl ik daar niks over zeg (en ik ook helemaal niks met BLM heb).
  vrijdag 8 januari 2021 @ 02:36:37 #174
117098 Hathor
Effe niet
pi_197279578
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 01:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die Pete Hoekstra kan niet hard genoeg de grond in geboord worden, die gast is al zo vaak door de mand gevallen als leugenaar en ophitser.


(Wat zie de capitol rotunda er nog netjes uit daar...)
Er worden ook gewoon geregeld auto's in de fik gestoken, ook bij mij hier in de buurt, het probleem is dat niemand de olifant in de kamer durft te benoemen. Dat gezever over no go areas is dan weer wel bullshit,
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197279582
Als je hier de olifant in de kamer benoemt word je reactie verwijderd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterWendel op 08-01-2021 02:48:25 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 02:47:45 #176
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  vrijdag 8 januari 2021 @ 03:23:51 #177
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197279697
Trump kiest eieren voor zijn geld en laat zijn trouwe relschoppers lekker vallen.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  vrijdag 8 januari 2021 @ 05:16:53 #178
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197279854
twitter
  vrijdag 8 januari 2021 @ 05:48:49 #179
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197279872
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 03:23 schreef Domnivoor het volgende:
Trump kiest eieren voor zijn geld en laat zijn trouwe relschoppers lekker vallen.
Men zegt daar dat het geen Trump supporters waren maar Antifa , Antifa , ANTIFA
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197280058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:56 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet of hier nog mensen zijn geweest die naar Op1 gekeken hebben, maar het was een bijzondere uitzending. Piet Hoekstra was te gast en werd het vuur aan de schenen gelegd wat enigzins minder gepast was zodat hij uiteindelijk Jort Kelder betichtte dat hij onbeschoft was. Waarna Jort gewoon vrolijk zijn interview en rol vervolgde en de Amerikaanse ambassadeur gewoon liet barsten. Pas toen het complete interview was afgelopen zei hij nog even iets van sorry. Beschamend.
Als er iemand onbeschoft en achterlijk is is het wel Hookstra. Wat een idioot vanaf dag één. Heeft zich nog nooit fatsoenlijk uitgelaten.
pi_197280070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 01:03 schreef FYazz het volgende:
Kan dat BLM en Antifa gepraat gewoon in het topic waar het hoort.

Dit topic gaat over Trump en zijn losgeslagen aanhangers.
De zielige rechts radicale trumpisten kunnen de harde waarheid niet aan en moeten in de leugenmode van trump blijven anders stort hun sprookjeswereld in.

Het zal na 20 januari druk gaan worden bij de GGD met een stel verwarde personen. :D
pi_197280112
quote:
Wie heeft deze man zo vaderlijk toegesproken dat ie geluisterd heeft?
pi_197280124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wie heeft deze man zo vaderlijk toegesproken dat ie geluisterd heeft?
Heeft de republikeinse partij niet gewoon een deep fake video gemaakt om zo de schade te beperken?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 07:19:20 #184
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_197280200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wie heeft deze man zo vaderlijk toegesproken dat ie geluisterd heeft?
Advocaten,
er zal wel een deal gesloten zijn. Donnie verliest z'n presidential immunity namelijk over 2 weken. Gisteren was z'n laatste kans maar z'n coup is mislukt. Nixonlike pardon door Biden incoming, vanwege landsbelang, start the healing, unite etc
Feyenoord!!! * Barça
pi_197280313
Doorgeslagen gekkies :') Kekistan staat ook nergens op google maps of zo :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197280418
quote:
Zo diep door het stof. Eigenlijk kan dit maar één ding betekenen, iemand heeft iets waarmee hij Trump ernstig kan pakken. Dit is natuurlijk onder druk tot stand gekomen, dat kan niet anders.
pi_197280431
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:19 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Advocaten,
er zal wel een deal gesloten zijn. Donnie verliest z'n presidential immunity namelijk over 2 weken. Gisteren was z'n laatste kans maar z'n coup is mislukt. Nixonlike pardon door Biden incoming, vanwege landsbelang, start the healing, unite etc
Dat zal het wel zijn. Als je dit niet doet dan impeachment... nu heeft ie het idee dat ie nog kan terugkomen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:06:22 #188
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197280465
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 05:16 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Ondanks het bezit van de lanceercodes kan Trump niet zo maar om dat bijvoorbeeld hij een me haar zit niet goed dag heeft zomaar tot lancering overgaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197280473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 05:16 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Tering _O-

Wat zijn mensen toch compleet achterlijk geworden.
pi_197280482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Zo diep door het stof. Eigenlijk kan dit maar één ding betekenen, iemand heeft iets waarmee hij Trump ernstig kan pakken. Dit is natuurlijk onder druk tot stand gekomen, dat kan niet anders.
Nee, dit was gewoon te verwachten en te voorspellen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:12:50 #191
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197280509
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:19 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Advocaten,
er zal wel een deal gesloten zijn. Donnie verliest z'n presidential immunity namelijk over 2 weken. Gisteren was z'n laatste kans maar z'n coup is mislukt. Nixonlike pardon door Biden incoming, vanwege landsbelang, start the healing, unite etc
Als Biden Trump een pardon geft is hij de volgende One-Term-Prsident. Dat gaat zijn achterban hem niet vergeven.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197280551
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als Biden Trump een pardon geft is hij de volgende One-Term-Prsident. Dat gaat zijn achterban hem niet vergeven.
Biden lijkt sowieso niet van plan om twee termijnen vol te gaan maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:25:22 #193
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197280581
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 03:23 schreef Domnivoor het volgende:
Trump kiest eieren voor zijn geld en laat zijn trouwe relschoppers lekker vallen.
Trump heeft nergens gezegd dat zijn aanhangers echt daadwerkelijk in het Capitol moesten inbreken. En terroristen steunen die het hart van de democratie in de VS aanvallen is zelfs voor hem denk ik niet logisch.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:27:06 #194
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197280594
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 05:16 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Alsof de president alleen die raketten kan lanceren...

Zo werkt het dus niet.

Daarnaast; waar zou hij ze naar toe sturen? Misschien denkt hij nu wel “Die Humberto Tan heeft wel een erg grote bek...” ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_197280628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

Trump heeft nergens gezegd dat zijn aanhangers echt daadwerkelijk in het Capitol moesten inbreken. En terroristen steunen die het hart van de democratie in de VS aanvallen is zelfs voor hem denk ik niet logisch.
Daarom duurt het twee dagen voordat hij een video maakt waarin hij ook zegt dat hij het veroordeelt. De vorige videos meldden wat anders. "Fraud, fraud, fraud, blabla, go home, you're special" :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197280794
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daarom duurt het twee dagen voordat hij een video maakt waarin hij ook zegt dat hij het veroordeelt. De vorige videos meldden wat anders. "Fraud, fraud, fraud, blabla, go home, you're special" :')
Joh, wees blij. Over twee weken is Biden president en kunnen we zien hoe geweldig hij het gaat doen.
pi_197280828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:49 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Hoe treurig het ook is dat de bovenste foto heeft kunnen gebeuren heeft dat weinig met het topic te maken.

En ja, ongevraagd op de stoel van een ander gaan zitten om te laten zien dat je die persoon minacht en van de taken wilt weerhouden kan je zien als terrorisme. Er zijn ook foto's zat in omloop waarin het kantoor er iets minder netjes uitzag na die bestorming.
Waarvan we niet weten of de fotograaf dat zelf heeft gedaan, vanwege het drama effect ...
pi_197280835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Joh, wees blij. Over twee weken is Biden president en kunnen we zien hoe geweldig hij het gaat doen.
Dan was het er eergisteren anders aan toe gegaan.

En we weten allemaal dat het waar is.

twitter
pi_197280846
Ik mag graag Trump-bashen, maar laten we nu ons hoofd koel houden. Ik ben doorgaans bijvoorbeeld wel fan van Maarten van Rossem, maar nu is ie erg gemakkelijk bezig. Bij 9/11 was hij de nuchterheid zelve (en terecht). Nu is het ook zaak om het niet erger te maken dan het is. En nu deugt er geen enkele republikein. Trump heeft last van een groot ego, en is een leugenaar. Punt. Maar hij geeft het stokje door. Tijd voor Biden om eens te kijken waarom 74 miljoen op Trump hebben gestemd en 30 miljoen nog steeds denken dat er fraude is. Geen aandacht meer voor Trump. Ieder mensen heeft goede en slechte kanten. Niet achter de muziek aanlopen en niet iemand die KO op de grond ligt nog natrappen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197280865
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarvan we niet weten of de fotograaf dat zelf heeft gedaan, vanwege het drama effect ...
Ja, natuurlijk. Neem een voorbeeld aan Trump, die geeft (onder druk) iets toe.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:05:04 #201
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197280890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:43 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Ja. Mischien is voor nederlandse begrippen Amerika niet zo links. maar in vergelijking met afrika/midden oosten/ 99.9 % van de menselijke geschiedenis zijn ze extreem sociaal links.
Daar heb je gelijk in maar de meeste mensen geloven ons niet. Ik roep al tijden dat als iedereen hier VVD of nog rechtser blijft stemmen het hier verandert in Somalie aan de Rijn, maar de mensen luisteren niet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_197280913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar de meeste mensen geloven ons niet. Ik roep al tijden dat als iedereen hier VVD of nog rechtser blijft stemmen het hier verandert in Somalie aan de Rijn, maar de mensen luisteren niet.
En als je dat Somalië hier niet wil hebben, dan moet je niet-rechts' stemmen?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:09:44 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197280936
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En als je dat Somalië hier niet wil hebben, dan moet je niet-rechts' stemmen?
Zo links mogelijk om Amerikaanse of Afrikaanse toestanden te voorkomen. Je ziet het, ze wijken in de VS fors naar rechts uit en het draait uit op doorgedraaide horden voor de poorten van het capitool.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:11:54 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197280956
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan was het er eergisteren anders aan toe gegaan.

En we weten allemaal dat het waar is.

[ twitter ]
Die vergelijking met BLM. Die kan ik op verschillende manieren interpreteren.
1; tijdens de Trump betoging stond er daadwerkelijk te weinig beveiliging.

Een zeer serieuze kwestie die absoluut onderzocht moet worden, want dan kun je misschien spreken van een echt georganiseerde staatsgreep. Zeer ernstig.

2; BLM voelt zich gediscrimineerd. Dan ben je niet goed bij je hoofd en is er weer eens sprake van “Never waste a good crisis”. Dan ben je gewoon een aandachtshoer. Daarnaast; de BLMers waren natuurlijk sowieso niet van plan om het Capitool te bestormen, dus niet relevant. Of toch?

Ik hoop voor Biden dat hij vanuit het eerste perspectief reageert, anders begint hij al met polariseren voordat hij überhaupt geïnaugureerd is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_197280981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik mag graag Trump-bashen, maar laten we nu ons hoofd koel houden. Ik ben doorgaans bijvoorbeeld wel fan van Maarten van Rossem, maar nu is ie erg gemakkelijk bezig. Bij 9/11 was hij de nuchterheid zelve (en terecht). Nu is het ook zaak om het niet erger te maken dan het is. En nu deugt er geen enkele republikein. Trump heeft last van een groot ego, en is een leugenaar. Punt. Maar hij geeft het stokje door. Tijd voor Biden om eens te kijken waarom 74 miljoen op Trump hebben gestemd en 30 miljoen nog steeds denken dat er fraude is. Geen aandacht meer voor Trump. Ieder mensen heeft goede en slechte kanten. Niet achter de muziek aanlopen en niet iemand die KO op de grond ligt nog natrappen.
Het punt dat van Rossem bij Op1 maakte was best valide.
Nu de boel echt escaleert wordt er opeens heel schijnheilig afstand genomen van Trump, maar de partij katalyseert dat complotdenken al van ver voor Trump. Trump is een uitvloeisel van een hele bewuste richtingskeuze van de partij, niet één of andere buitenstaander die toevallig president is geworden. Dat kun je niet elke Republikein verwijten, maar wel de partij en veel van de kopstukken.
Een McCain gaf nog tegengas toen er al één of andere informeerde Republikeinse kiezer riep dat Obama een niet te vertrouwen Arabier was, maar velen binnen die partij hebben de ballen daar nooit voor gehad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197280993
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als Biden Trump een pardon geft is hij de volgende One-Term-Prsident. Dat gaat zijn achterban hem niet vergeven.
Biden is 82 aan het begin van zijn eventuele 2e termijn. Dat gaat sowiezo niks worden als hij dan nog eens 4 jaar moet. Ik verwacht dat hij zelfs deze termijn niet uit kan zitten. Over een jaartje pakt Harris het over.

Ik weet niet wat debieler is. Donnie met controle over de kernkoppen of een dementerende 86 jarige. _O-
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197281031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik mag graag Trump-bashen, maar laten we nu ons hoofd koel houden. Ik ben doorgaans bijvoorbeeld wel fan van Maarten van Rossem, maar nu is ie erg gemakkelijk bezig. Bij 9/11 was hij de nuchterheid zelve (en terecht). Nu is het ook zaak om het niet erger te maken dan het is. En nu deugt er geen enkele republikein. Trump heeft last van een groot ego, en is een leugenaar. Punt. Maar hij geeft het stokje door. Tijd voor Biden om eens te kijken waarom 74 miljoen op Trump hebben gestemd en 30 miljoen nog steeds denken dat er fraude is. Geen aandacht meer voor Trump. Ieder mensen heeft goede en slechte kanten. Niet achter de muziek aanlopen en niet iemand die KO op de grond ligt nog natrappen.
Grotendeels wel mee eens hoor. Alleen het laatste niet. Trump is de bully van de klas die na jaren treiteren een keer goed slaag heeft gekregen.

Maar elke keer weer opstaat en dan zijn tegenstander weer opnieuw uitdaagt en provoceert. Tja, dan kun je niet raar staan kijken als er nog wat klappen volgen, toch?

Als er reden blijkt tot vervolging, dan moet dat gebeuren. Al is het alleen maar als extra stok achter de deur voor als hij zou mogen besluiten toch nog eens terug te keren in de politiek.
pi_197281176
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ondanks het bezit van de lanceercodes kan Trump niet zo maar om dat bijvoorbeeld hij een me haar zit niet goed dag heeft zomaar tot lancering overgaan.
Jawel, die macht ligt uitsluitend bij hem hij kan gewoon het bevel geven het enige wat hem dan tegen kan houden is dat degene die het bevel uit moeten voor niet luisteren. Hij hoeft geen advies te vragen al is het wel gebruikelijk maar hij kan gewoon de warrom in het pentagon bellen zich indentificeren en het bevel geven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197281218
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan was het er eergisteren anders aan toe gegaan.

En we weten allemaal dat het waar is.

[ twitter ]
Tja, helaas geloven mensen dit dus allemaal echt. Die leven in een hele eigen gecreëerde realiteit. Je hebt het clubje Trump, daar wordt je niet echt blij van, QAnon en allerlei andere enge figuren. En het progressieve clubje op links, die de meest bizarre theorieën omtrent intersectionele identiteitspolitiek omarmen. Probleem is alleen een beetje dat dit laatste clubje vrij spel heeft, die kunnen min of meer doen en laten wat ze willen. Wat dat betreft zul je de komende jaren ook nog de meest rare dingen gaan zien in de VS, en dat waait vervolgens allemaal hierheen.

Ik denk overigens niet dat Biden dit zelf gelooft, die wil enkel even wat bonuspuntjes scoren bij de far-left.
pi_197281408
Die escalatie valt toch juist wel mee?

Als je ziet hoeveel wapens er in omloop zijn in de VS, was de bestorming van het Capitool helemaal niet zo gewelddadig.
pi_197281730
Verkeerd gelezen
pi_197281853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:45 schreef theunderdog het volgende:
Die escalatie valt toch juist wel mee?

Als je ziet hoeveel wapens er in omloop zijn in de VS, was de bestorming van het Capitool helemaal niet zo gewelddadig.
Generale repetitie voor de 20e.
pi_197281860
Ze herhalen zijn ontkrachte theorieën over fraude, en menen dat Biden gewoon nooit de winnaar kan zijn, omdat bij Trumps rallies veel meer mensen kwamen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ten-zetten~a7deadd1/

Je kan wel een meningencircus optuigen, maar het bovenstaande is het echte probleem. Men zou de manier waarop de verkiezingen zijn gehouden, eens nader onder het licht moeten houden. Anders blijft dit een open wond.
Dat stemmen per post was toch nu voor het eerst? Daar zit volgens mij de crux. Mensen vertrouwen dat niet.
pi_197281882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef Mondkapje het volgende:
Men zou de manier waarop de verkiezingen zijn gehouden, eens nader onder het licht moeten houden. Anders blijft dit een open wond.
Hoe zie je dat voor je?
pi_197281919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?
Misschien kan Eenvandaag er eens induiken. En de journalistiek in Amerika.
pi_197281962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:25 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Misschien kan Eenvandaag er eens induiken. En de journalistiek in Amerika.
Waarin? Wat wil je onderzoeken of wat denk je aan te gaan tonen?
pi_197281974
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef Mondkapje het volgende:
Ze herhalen zijn ontkrachte theorieën over fraude, en menen dat Biden gewoon nooit de winnaar kan zijn, omdat bij Trumps rallies veel meer mensen kwamen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ten-zetten~a7deadd1/

Je kan wel een meningencircus optuigen, maar het bovenstaande is het echte probleem. Men zou de manier waarop de verkiezingen zijn gehouden, eens nader onder het licht moeten houden. Anders blijft dit een open wond.
Dat stemmen per post was toch nu voor het eerst? Daar zit volgens mij de crux. Mensen vertrouwen dat niet.
Stemmen per post gebeurt daar al jaren. Alleen zo massaal nog nooit. Trump zelf heeft altijd per post gestemd. 8)7
pi_197282000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Stemmen per post gebeurt daar al jaren. Alleen zo massaal nog nooit. Trump zelf heeft altijd per post gestemd. 8)7
Mondkapje toont weer aan dat ze geen idee heeft waar ze over praat. Het is onvoorstelbaar dat iemand er in slaagt zichzelf zo vaak voor schut te zetten in één topic.
pi_197282003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef Mondkapje het volgende:
Ze herhalen zijn ontkrachte theorieën over fraude, en menen dat Biden gewoon nooit de winnaar kan zijn, omdat bij Trumps rallies veel meer mensen kwamen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ten-zetten~a7deadd1/

Dat stemmen per post was toch nu voor het eerst? Daar zit volgens mij de crux. Mensen vertrouwen dat niet.
Nee hoor dat gebeurde altijd al. Nu zijn er alleen veel meer stemmen per post, vanwege de Covid-pandemie. Het punt zit 'm erin dat de Trump-campagne allerlei verdachtmakingen de wereld ingeslingerd heeft zonder ooit enig bewijs te leveren. Ze hebben angst gezaaid zonder enig bewijs. Meer dan 60 rechtzaken hebben ze verloren vanwege gebrek aan bewijs.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197282047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Waarin? Wat wil je onderzoeken of wat denk je aan te gaan tonen?
Gewoon bekijken wat de voor- en nadelen zijn en of het inderdaad fraudegevoelig is. Misschien komt eruit dat altijd na een verkiezing dit soort protesten ontstaan en het een tijdje duurt voordat er een status quo ontstaat, maar tot nu toe heb ik geen evaluatie over de verkiezingen met zoveel aantallen stemmen per post gelezen. Jij wel?
pi_197282111
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Gewoon bekijken wat de voor- en nadelen zijn en of het inderdaad fraudegevoelig is. Misschien komt eruit dat altijd na een verkiezing dit soort protesten ontstaan en het een tijdje duurt voordat er een status quo ontstaat, maar tot nu toe heb ik geen evaluatie over de verkiezingen met zoveel aantallen stemmen per post gelezen. Jij wel?
Waarom wil je een evaluatie zien uberhaubt? Omdat er een grote sub groep republikeinse mafketels jaren factfree dingen geroepen hebben en jij en anderen hier met open ogen in de propaganda van het leugens herhalen trapt. :D
pi_197282150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Gewoon bekijken wat de voor- en nadelen zijn en of het inderdaad fraudegevoelig is. Misschien komt eruit dat altijd na een verkiezing dit soort protesten ontstaan en het een tijdje duurt voordat er een status quo ontstaat, maar tot nu toe heb ik geen evaluatie over de verkiezingen met zoveel aantallen stemmen per post gelezen. Jij wel?
Dat is toch allemaal al honderd keer onderzocht en aangetoond en in verschillende landen? Bovendien waren er waarnemers van beide partijen aanwezig en is er geen enkel bewijs aangeleverd dat er grote zaken mis zijn gegaan die miljoenen stemmen aangaan. Het gaat om enkelw foutjes die ook nog eens losstonden van de wijze van stemmen. Zelfs de partij die roept heeft niets aan kunnen tonen.

Wat wil je nog meer onderzoeken dan? Het is zo klaar als een klontje, het systeem is gewoon goed. Wat je ook onderzoekt of waar je ook induikt en hoe ver je ook uitlegt, complot denkers ga je niet overtuigen.
pi_197282175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Gewoon bekijken wat de voor- en nadelen zijn en of het inderdaad fraudegevoelig is. Misschien komt eruit dat altijd na een verkiezing dit soort protesten ontstaan en het een tijdje duurt voordat er een status quo ontstaat, maar tot nu toe heb ik geen evaluatie over de verkiezingen met zoveel aantallen stemmen per post gelezen. Jij wel?
De onwetendheid straalt van deze reactie af. Dat systeem is op allerlei manieren gechallenged, en zonder succes. Dat jij dat niet weet betekent niet dat het het niet gebeurd is. Wat verwacht je nou? Dat wij je college gaan geven omdat je niet weet waar je over praat?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197282215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Gewoon bekijken wat de voor- en nadelen zijn en of het inderdaad fraudegevoelig is. Misschien komt eruit dat altijd na een verkiezing dit soort protesten ontstaan en het een tijdje duurt voordat er een status quo ontstaat, maar tot nu toe heb ik geen evaluatie over de verkiezingen met zoveel aantallen stemmen per post gelezen. Jij wel?
Zoals anderen al zeggen: er is helemaal geen reden voor onderzoek of evaluatie omdat de protesten 100% een gevolg zijn van desinformatie, geen spaan bewijs geleverd.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:54:20 #225
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197282266
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zoals anderen al zeggen: er is helemaal geen reden voor onderzoek of evaluatie omdat de protesten 100% een gevolg zijn van desinformatie, geen spaan bewijs geleverd.
Wat op zichzelf natuurlijk wel een reden tot onderzoek en evaluatie kan zijn, maar niet met de insteek waar Trumpanzees op zitten te wachten.
pi_197282331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Biden is 82 aan het begin van zijn eventuele 2e termijn. Dat gaat sowiezo niks worden als hij dan nog eens 4 jaar moet. Ik verwacht dat hij zelfs deze termijn niet uit kan zitten. Over een jaartje pakt Harris het over.

Ik weet niet wat debieler is. Donnie met controle over de kernkoppen of een dementerende 86 jarige. _O-
In hoeverre "dementerend"?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:15:44 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197282539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef Mondkapje het volgende:
Ze herhalen zijn ontkrachte theorieën over fraude, en menen dat Biden gewoon nooit de winnaar kan zijn, omdat bij Trumps rallies veel meer mensen kwamen.
Dat stemmen per post was toch nu voor het eerst? Daar zit volgens mij de crux. Mensen vertrouwen dat niet.
Absoluut niet, dat gebeurt al jaren (o.a. voor militairen). En Trump heeft zelf zijn volgertjes verteld dat stemmen per post zgn. frauduleus was, dus republikeinse stemmers hebben amper per post gestemd.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197282547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Biden is 82 aan het begin van zijn eventuele 2e termijn. Dat gaat sowiezo niks worden als hij dan nog eens 4 jaar moet. Ik verwacht dat hij zelfs deze termijn niet uit kan zitten. Over een jaartje pakt Harris het over.

Ik weet niet wat debieler is. Donnie met controle over de kernkoppen of een dementerende 86 jarige. _O-
Mijn overleden oma zou op dit moment nog een betere president zijn dan Trump. Sterker, ik heb net een drol gedraaid die nog beter werk zou leveren dan Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:18:46 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197282593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn overleden oma zou op dit moment nog een betere president zijn dan Trump. Sterker, ik heb net een drol gedraaid die nog beter werk zou leveren dan Trump.
Volgens mij is er uberhaupt amper onderbouwd bewijs dat Trump iets van zinnig belang heeft veranderd tijdens zijn periode. Vooral veel teruggedraaid, opgeheven en belasting voor de extreem rijken verminderd.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:20:39 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197282620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn overleden oma zou op dit moment nog een betere president zijn dan Trump. Sterker, ik heb net een drol gedraaid die nog beter werk zou leveren dan Trump.
Ik heb een autistische en depressieve neef van 10 jaar, die een betere president zou zijn dan Trump. De eerste de beste lantaarnpaal zou nog een betere president zijn.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197282644
Volgens mij is Trump nog steeds een van de weinigen presidenten van de VS die amper burgerslachtoffers gemaakt heeft in het buitenland.
pi_197282655
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is er uberhaupt amper onderbouwd bewijs dat Trump iets van zinnig belang heeft veranderd tijdens zijn periode. Vooral veel teruggedraaid, opgeheven en belasting voor de extreem rijken verminderd.
Die zogenaamde dealmaker heeft zich nauwelijks beziggehouden met regeren. Zoals jij al aangeeft ondertekende hij af en toe een executive order. Zijn enige echte wapenfeit is de belastingverlaging (die de staatsschuld dan weer deed exploderen).

Zie de totstandkoming van het corona-steunpakket. Trump bemoeide zich daar niet mee - het enige wat hij deed was er af en toe een tweetje aan wijden. Dat terwijl een president juist moet proberen om de neuzen in het Congres dezelfde kant op te krijgen. Trump claimde ook dat hij daar de aangewezen persoon voor was, hij was immers de beste dealmaker uit de wereldgeschiedenis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197282698
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij is Trump nog steeds een van de weinigen presidenten van de VS die amper burgerslachtoffers gemaakt heeft in het buitenland.
Dat weten we niet, want onder vredesduif Trump hoeven burgerslachtoffers niet langer te worden gerapporteerd (die regel was ingevoerd onder Obama):

Trump revokes Obama rule on reporting drone strike deaths
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:27:37 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197282725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat weten we niet, want onder vredesduif Trump hoeven burgerslachtoffers niet langer te worden gerapporteerd (die regel was ingevoerd onder Obama):

Trump revokes Obama rule on reporting drone strike deaths
Er moeten ongetwijfeld wel Koerdische slachtoffers zijn gevallen toen hij die troepen in de steek liet nadat ze succesvol IS hadden weten af te weren.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:28:12 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197282732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat weten we niet, want onder vredesduif Trump hoeven burgerslachtoffers niet langer te worden gerapporteerd (die regel was ingevoerd onder Obama):

Trump revokes Obama rule on reporting drone strike deaths
Plus het aantal burgers dat in Iran omkomt door honger vanwege Trump's rare acties rond het atoomverdrag.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:29:15 #236
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197282749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij is Trump nog steeds een van de weinigen presidenten van de VS die amper burgerslachtoffers gemaakt heeft in het buitenland.
_O-

Het is interessant dat mensen in zulke compleet verschillende werelden kunnen leven door de informatie die ze binnenkrijgen. Dat zie je ook bij die vergelijkingen tussen BLM protesten en deze bestorming.
pi_197282828
Ik weet niet of het aan Trump ligt, maar er komen nu toch scheurtjes in het Noord Koreaanse bewind.
Dikke Kim geeft toch wat nuance in zijn economische analyse.
Die "parlementsleden" zijn nog steeds applaus-puppets, maar er is toch iets gaande.
Dat was ook het kromme van Reagan. Iedereen dacht dat WO III zou uitbreken met die cowboy, maar aan t eind valt de Muur onder zijn "bewind".
Het kan verkeren en het is niet altijd zwart wit.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197282838
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is er uberhaupt amper onderbouwd bewijs dat Trump iets van zinnig belang heeft veranderd tijdens zijn periode. Vooral veel teruggedraaid, opgeheven en belasting voor de extreem rijken verminderd.
Trump is een katalysator die het proces van de VS als afbrokkelende wereldmacht heeft versneld. Hij heeft veel mensen buiten de VS doen inzien dat America als bondgenoot onbetrouwbaar is en dat het belang van bv een verenigd Europa groot is. Meer zinnigs kan ik niet bedenken.
Radio Espantoso
pi_197282839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:36 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat gezever over no go areas is dan weer wel bullshit,
Oh?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:45:29 #240
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197283021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Trump is een katalysator die het proces van de VS als afbrokkelende wereldmacht heeft versneld. Hij heeft veel mensen buiten de VS doen inzien dat America als bondgenoot onbetrouwbaar is en dat het belang van bv een verenigd Europa groot is. Meer zinnigs kan ik niet bedenken.
Ik vraag me af hoe lang deze realisatie aanhoudt, maar voorlopig ben ik er niet rouwig om. Ik vrees alleen heel erg voor een Biden-effect: 'nu is alles weer goed en normaal en we gaan weer op dezelfde voet verder'.
pi_197283064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij is Trump nog steeds een van de weinigen presidenten van de VS die amper burgerslachtoffers gemaakt heeft in het buitenland.
Wat wil je hiermee zeggen in relatie tot het onderwerp van dit topic?
pi_197283108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:29 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

_O-

Het is interessant dat mensen in zulke compleet verschillende werelden kunnen leven door de informatie die ze binnenkrijgen. Dat zie je ook bij die vergelijkingen tussen BLM protesten en deze bestorming.
Het is interessant, maar zeker niet grappig. Echt, deze selectieve wijze van informatie kritiekloos tot je nemen is de grootste kanker van deze tijd.

En erger nog, kanker is te diagnosticeren. Dit probleem lijkt alleen maar groter te worden. Wanneer je het benoemt graven mensen zich alleen nog verder in in hun eigen Facebookbubbel.
pi_197283113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:29 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

_O-

Het is interessant dat mensen in zulke compleet verschillende werelden kunnen leven door de informatie die ze binnenkrijgen. Dat zie je ook bij die vergelijkingen tussen BLM protesten en deze bestorming.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:29 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

_O-

Het is interessant dat mensen in zulke compleet verschillende werelden kunnen leven door de informatie die ze binnenkrijgen. Dat zie je ook bij die vergelijkingen tussen BLM protesten en deze bestorming.
En toch heb ik een punt, meneer is niet zoals zijn voorgangers met veel bombarie andere landen ingetrokken.

Zat zelfs aan tafel met “de vijand”
pi_197283126
Toch altijd grappig om te lezen dat in Nederland-levende Trump bashers precies denken te weten hoe Trump zijn presidentschap uitvoerde.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 11:52:51 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_197283141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Het is interessant, maar zeker niet grappig. Echt, deze selectieve wijze van informatie kritiekloos tot je nemen is de grootste kanker van deze tijd.

En erger nog, kanker is te diagnosticeren. Dit probleem lijkt alleen maar groter te worden. Wanneer je het benoemt graven mensen zich alleen nog verder in in hun eigen Facebookbubbel.
Dit ja. Social media-bedrijven moeten hier echt heel snel wat aan gaan doen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:45 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe lang deze realisatie aanhoudt, maar voorlopig ben ik er niet rouwig om. Ik vrees alleen heel erg voor een Biden-effect: 'nu is alles weer goed en normaal en we gaan weer op dezelfde voet verder'.
Op dezelfde voet verder kan eigenlijk niet meer. De hele wereld weet nu dat afspraken die je maakt met Amerikanen weinig waard zijn, als er een nieuwe president is kan immers alles ineens anders zijn en je afspraken niets meer waard.
Radio Espantoso
pi_197283202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk bijna obsceen en diep triest hoe je iedereen meteen in een hokje wil duwen. .
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

mensen aan Trump-zijde snappen ook niet dat dit veel erger is dan een paar geplunderde winkels.
Wie is hier nou mensen in hokjes aan het duwen dan? Dus omdat ik die terroristen van blm erger vindt die dagenlang de straten onveilig maakten, en kleine ondernemers hun winkels afbrandden en tot moes sloegen, en mensen liepen af te tuigen, of onschuldige mensen die ergens zaten te eten uitmaakten voor racisten, ben ik aan Trumps-zijde?
pi_197283236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef hyviiee het volgende:
Toch altijd grappig om te lezen dat in Nederland-levende Trump bashers precies denken te weten hoe Trump zijn presidentschap uitvoerde.
Dit in tegenstelling tot hyviiee uiteraard, die het helemaal door heeft?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 11:59:06 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_197283251
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef hyviiee het volgende:

[..]

[..]

Wie is hier nou mensen in hokjes aan het duwen dan? Dus omdat ik die terroristen van blm erger vindt die dagenlang de straten onveilig maakten, en kleine ondernemers hun winkels afbrandden en tot moes sloegen, en mensen liepen af te tuigen, of onschuldige mensen die ergens zaten te eten uitmaakten voor racisten, ben ik aan Trumps-zijde?
Ja, dat ben je

Want elk weldenkend mens begrijpt dat dit een aanval op de democratie was en een paar rotte appels van BLM maken zich daar niet schuldig aan, die maken zich schuldig aan vandalisme.

Door BLM-aanhang zonder nuance allemaal terroristen te noemen maak je het voor anderen niet al te lastig om je aan Trumps zijde te zien.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]


[..]

En toch heb ik een punt, meneer is niet zoals zijn voorgangers met veel bombarie andere landen ingetrokken.

Zat zelfs aan tafel met “de vijand”
Dit is ook een probleem van deze tijd.
Dat users/men maar bezig is met het eigen gelijk halen, het 'punten scoren' en de ander proberen klem te zetten i.p.v. voor elkaar open te staan en niet steeds de competitie tegen elkaar aan te gaan over elke onderwerp.

Het is telkens alleen maar zenden, zenden, zenden en zelf niets willen ontvangen, om vervolgens te klagen dat niemand luistert :{
pi_197283272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef hyviiee het volgende:

[..]

[..]

Wie is hier nou mensen in hokjes aan het duwen dan? Dus omdat ik die terroristen van blm erger vindt die dagenlang de straten onveilig maakten, en kleine ondernemers hun winkels afbrandden en tot moes sloegen, en mensen liepen af te tuigen, of onschuldige mensen die ergens zaten te eten uitmaakten voor racisten, ben ik aan Trumps-zijde?
Die plunderaars handelden niet in opdracht van de BLM-organisatoren, ze hadden ook geen BLM spandoeken bij zich toen ze een electronica zaak binnengingen.
Het waren domweg individuen die toevallig op dezelfde plek en tijdstip aanwezig waren.
De bestormers van het Capitool handelden op bevel van de Grote Leider Trump. "Ga naar het Capitool" zei hij. En met alle vlaggen en vaandels en teksten (waaronder antisemitische teksten) gaven ze gehoor aan de bevelen van Trump.
Dat is het verschil met BLM.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197283336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef hyviiee het volgende:

[..]


[..]

Wie is hier nou mensen in hokjes aan het duwen dan? Dus omdat ik die terroristen van blm erger vindt die dagenlang de straten onveilig maakten, en kleine ondernemers hun winkels afbrandden en tot moes sloegen, en mensen liepen af te tuigen, of onschuldige mensen die ergens zaten te eten uitmaakten voor racisten, ben ik aan Trumps-zijde?
Lees nog eens goed wat je typt.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 12:03:51 #253
426493 crew  PippenScottie
pi_197283339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef hyviiee het volgende:
Toch altijd grappig om te lezen dat in Nederland-levende Trump bashers precies denken te weten hoe Trump zijn presidentschap uitvoerde.
Daar is uitvoerig over geschreven.
Jezelf wel of niet informeren is een keuze.
pi_197283366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Daar is uitvoerig over geschreven.
Jezelf wel of niet informeren is een keuze.
Uitvoerig over geschreven zelfs _O-

Er is zo uitvoerig over geschreven dat Humberto Tan zelfs het waanbeeld heeft dat Trump nu nog atoombommen gaat lanceren.

Juist ja.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:07:22 #255
319979 Fok-it
All is well
pi_197283381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uitvoerig over geschreven zelfs _O-

Er is zo uitvoerig over geschreven dat Humberto Tan zelfs het waanbeeld heeft dat Trump nu nog atoombommen gaat lanceren.

Juist ja.
Humberto Tan is dan ook een presentator, en geen correspondent, journalist of op enige manier Amerika-kenner. Totaal niet relevant dus.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:08:24 #256
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197283396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Daar is uitvoerig over geschreven.
Jezelf wel of niet informeren is een keuze.
Pas maar op, straks krijg je nog het verwijt dat je de msm hebt gevolgd en dat die bewust je een bepaalde richting hebben opgeduwd.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197283403
De haat is groter bij niet-Trumpisten dan bij Trumpisten.
pi_197283405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Vigilant88 het volgende:
De haat is groter bij niet-Trumpisten dan bij Trumpisten.
Dit ja.
pi_197283406
Ah het loze statements uurtje is aangebroken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197283414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Humberto Tan is dan ook een presentator, en geen correspondent, journalist of op enige manier Amerika-kenner. Totaal niet relevant dus.
Waar heb jij het nou weer over dan? Ik reageerde volgens mij niet op een correspondent, journalist, of op enige manier Amerika-kenner.
pi_197283422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Monolith het volgende:
Ah het loze statements uurtje is aangebroken.
Fijn dat jij ook even een duit in het zakje doet :).
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:10:45 #262
319979 Fok-it
All is well
pi_197283424
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over dan? Ik reageerde volgens mij niet op een correspondent, journalist, of op enige manier Amerika-kenner.
Jij geeft een voorbeeld over iets wat Humberto Tan heeft gezegd? Waarom is dat relevant als je jezelf wilt informeren?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283440
Nu.nl: Trump is woedend op Capitool-bestormers

Dit klinkt niet als zijn eigen tekst. Trump zei eerst nog dat de bestormers speciaal waren en dat hij van ze hield. Trump lijkt me onder druk gezet om deze toespraak te houden.
pi_197283451
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jij geeft een voorbeeld over iets wat Humberto Tan heeft gezegd? Waarom is dat relevant als je jezelf wilt informeren?
Omdat hij een voorbeeld is van iemand die zichzelf heeft geïnformeerd en vervolgens met dit soort idiote flauwekul komt.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:12:51 #265
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197283452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]


[..]

En toch heb ik een punt, meneer is niet zoals zijn voorgangers met veel bombarie andere landen ingetrokken.

Zat zelfs aan tafel met “de vijand”
Ik herinner mij anders vrij veel bombarie over plannen voor het bombarderen van monumenten in Iran en het was niet Trump zijn kalmte waardoor dat plan geschrapt werd. Verder leuk en aardig of je andere landen binnentrekt met soldaten of met drones verdekte operaties uitvoert, je bent net zo dood, als je door 1 van de twee beschoten wordt.

Overigens sprak Obama ook met vijanden van de VS (zo kwam de Iran-deal tot stand) en werd daarvoor gefileerd door dezelfde mediakanalen die Trump daarvoor op het schild hesen. Het is een perfect voorbeeld van wat ik stelde: mensen leven in een andere wereld door de informatie die ze binnenkrijgen. Is verder niet puur op jou gericht, want ik herinner me zo ook een aantal Obamafanaten, bij wie hij niks verkeerd kon doen.

Al zijn deze gebeurtenissen natuurlijk wel historisch. Dat zie je onder de meeste presidenten niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:53 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Op dezelfde voet verder kan eigenlijk niet meer. De hele wereld weet nu dat afspraken die je maakt met Amerikanen weinig waard zijn, als er een nieuwe president is kan immers alles ineens anders zijn en je afspraken niets meer waard.
Ligt er volgens mij helemaal aan of de diplomaten van de VS dit kunnen afschilderen als een eenmalige gebeurtenis. In principe was die onbetrouwbaarheid er altijd al, maar nu het zo zichtbaar gemaakt is, kan dat een permanente verandering in de opvatting over de Amerikanen teweeg brengen, maar ik zie het ook zo gebeuren dat het over een paar jaar weer vergeten is.
pi_197283474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef luxerobots het volgende:
Nu.nl: Trump is woedend op Capitool-bestormers

Dit klinkt niet als zijn eigen tekst. Trump zei eerst nog dat de bestormers speciaal waren en dat hij van ze hield. Trump lijkt me onder druk gezet om deze toespraak te houden.
Nee, dat eerste deed hij omdat hij dacht de boel te kunnen deëscaleren. Dit tweede is de puinzooi opruimen die erna is ontstaan, en gewoon binnen de verwachting dat dit zou gebeuren na het bevestigen van de verkiezingsuitslag.
pi_197283480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Humberto Tan is dan ook een presentator, en geen correspondent, journalist of op enige manier Amerika-kenner. Totaal niet relevant dus.
Afschuwelijk inderdaad, straks trekt Famke Louise haar mond nog open. Kan ze voor ¤2550,- weer aanschuiven bij Jinek.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:14:54 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_197283484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat hij een voorbeeld is van iemand die zichzelf heeft geïnformeerd
Ohja. Dus een random Ria die zich via haar Feestboek-bubble heeft geïnformeerd over een onderwerp kan dan ook relevant zijn als je jezelf wilt informeren over hetzelfde onderwerp.

Logica alom weer Scrummie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:14:58 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_197283485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Oh?
Vooruit dan, noem me eens wat no go zones op hier.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197283492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ohja. Dus een random Ria die zich via haar Feestboek-bubble heeft geïnformeerd over een onderwerp kan dan ook relevant zijn als je jezelf wilt informeren over hetzelfde onderwerp.

Logica alom weer Scrummie.
Zeker, jij zal het zeker niet laten om Ria als voorbeeld te nemen voor alle domme Trumpers.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:16:22 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_197283503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zeker, jij zal het zeker niet laten om Ria als voorbeeld te nemen voor alle domme Trumpers.
Och och, is dat wat je eruit haalt ja? Nou ja, erg tekenend wel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:17:39 #272
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197283525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Vigilant88 het volgende:
De haat is groter bij niet-Trumpisten dan bij Trumpisten.
Haat voor Trump? Nogal wiedes.
Haat in zijn algemeen? Gewaagde uitspraak.
Die worden al héél boos als iemand protesteert door op een knie te zitten.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:17:57 #273
319979 Fok-it
All is well
pi_197283527
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Afschuwelijk inderdaad, straks trekt Famke Louise haar mond nog open. Kan ze voor ¤2550,- weer aanschuiven bij Jinek.
Ja, maar Famke Louise heeft zichzelf ook geïnformeerd dus dat is net zo goed relevant.

Aldus Scrummie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik herinner mij anders vrij veel bombarie over plannen voor het bombarderen van monumenten in Iran en het was niet Trump zijn kalmte waardoor dat plan geschrapt werd. Verder leuk en aardig of je andere landen binnentrekt met soldaten of met drones verdekte operaties uitvoert, je bent net zo dood, als je door 1 van de twee beschoten wordt.

Overigens sprak Obama ook met vijanden van de VS (zo kwam de Iran-deal tot stand) en werd daarvoor gefileerd door dezelfde mediakanalen die Trump daarvoor op het schild hesen. Het is een perfect voorbeeld van wat ik stelde: mensen leven in een andere wereld door de informatie die ze binnenkrijgen. Is verder niet puur op jou gericht, want ik herinner me zo ook een aantal Obamafanaten, bij wie hij niks verkeerd kon doen.

Al zijn deze gebeurtenissen natuurlijk wel historisch. Dat zie je onder de meeste presidenten niet.
[..]

Ligt er volgens mij helemaal aan of de diplomaten van de VS dit kunnen afschilderen als een eenmalige gebeurtenis. In principe was die onbetrouwbaarheid er altijd al, maar nu het zo zichtbaar gemaakt is, kan dat een permanente verandering in de opvatting over de Amerikanen teweeg brengen, maar ik zie het ook zo gebeuren dat het over een paar jaar weer vergeten is.
Al zou Trump met veel bombarie monumenten willen bombarderen in het midden Oosten, dan had die mooi pech. Dat hebben zijn kwartet voorgangers al gedaan.

En verder wordt alles zo groot gemaakt en zo belangrijk. Net als met BLM, pfff. Nog twee weken en dan kan Biden laten zien wat die kan.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:24:37 #275
319979 Fok-it
All is well
pi_197283633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nog twee weken en dan kan Biden laten zien wat die kan.
In ogenschouw nemend dat hij de puin van zijn voorganger meeneemt, zoals Obama dat met Bush deed. En erger gezien Bush het land niet ernstig verdeeld heeft.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, maar Famke Louise heeft zichzelf ook geïnformeerd dus dat is net zo goed relevant.

Aldus Scrummie.
:')

Goed bezig hoor, beetje woorden in de mond van iemand leggen.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:27:23 #277
319979 Fok-it
All is well
pi_197283659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')

Goed bezig hoor, beetje woorden in de mond van iemand leggen.
Niet mijn probleem dat jij je eigen foute logica niet inziet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat hij een voorbeeld is van iemand die zichzelf heeft geïnformeerd en vervolgens met dit soort idiote flauwekul komt.
Er ontbreken ook Trump-woorden als 'the best' and 'great'.

Misschien heeft Pence wel gedreigd met het afzetten van Trump. En eenmaal afgezet zou Trump over vier jaar niet meer mee kunnen doen aan de verkiezingen...

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 08-01-2021 12:36:27 ]
pi_197283671
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet mijn probleem dat jij je eigen foute logica niet inziet.
Laten we elkaar alsjeblieft met rust laten.

Ik heb geen zin in je gedram, jij snapt mij nooit (of ik leg het niet goed uit, wat jij wil), dit lost niets op.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:29:06 #280
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197283681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat eerste deed hij omdat hij dacht de boel te kunnen deëscaleren. Dit tweede is de puinzooi opruimen die erna is ontstaan, en gewoon binnen de verwachting dat dit zou gebeuren na het bevestigen van de verkiezingsuitslag.
Nee, Trump heeft eerst zijn achterban opgenaaid en nu het mislukt is gaat ie ze veroordelen. Met zo’n leider heb je geen vijanden nodig.
Dit, dus.
pi_197283684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, Trump heeft eerst zijn achterban opgenaaid en nu het mislukt is gaat ie ze veroordelen. Met zo’n leider heb je geen vijanden nodig.
Oh oke :).
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:29:47 #282
319979 Fok-it
All is well
pi_197283685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Laten we elkaar alsjeblieft met rust laten.

Ik heb geen zin in je gedram, jij snapt mij nooit (of ik leg het niet goed uit, wat jij wil), dit lost niets op.
Je hebt gelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, Trump heeft eerst zijn achterban opgenaaid en nu het mislukt is gaat ie ze veroordelen. Met zo’n leider heb je geen vijanden nodig.
Maar waarom die draai?
pi_197283691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Laten we elkaar alsjeblieft met rust laten.

Ik heb geen zin in je gedram, jij snapt mij nooit (of ik leg het niet goed uit, wat jij wil), dit lost niets op.
Nee onzin praters moeten niet met rust gelaten worden maar aangevallen worden met woorden die hun onzin ontkrachten. Kun je daar niet tegen moet je geen onzin hier posten. ^O^
pi_197283696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Oostwoud een Amerikaan was geweest, dan had hij ook gewoon met zijn gehersenspoelde harses in het Capitool gestaan.
Ja en dan zou ik Pelosi hebben gekruisigd. 8)7 :W

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Monolith het volgende:
Ah het loze statements uurtje is aangebroken.
Vermakelijk altijd wel, die FOK!-psychologen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_197283704
twitter


Gevaarlijke anti-democraat.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_197283707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er ontbreken ook Trump woorden als 'the best' and 'great'.

Misschien heeft Pence wel gedreigd met het afzetten van Trump. En eenmaal afgezet zou Trump over vier jaar niet meer mee kunnen doen aan de verkiezingen...
Kan, geen idee.

Ik ga uit van mijn verklaring, wat ik ook gewoon verwacht had sinds de verkiezingen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:32:20 #288
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197283717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar waarom die draai?
Ik gok omdat ze gedreigd hebben met een impeachment en dan kan ie zich over vier jaar niet beschikbaar stellen voor het presidentschap.
Dit, dus.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:32:23 #289
319979 Fok-it
All is well
pi_197283718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:31 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]

Gevaarlijke anti-democraat.
Iedereen die dit op welke manier dan ook heeft toegejuicht, heeft aangezet of eraan heeft deelgenomen is inderdaad heel anti-democratisch, klopt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Vigilant88 het volgende:
De haat is groter bij niet-Trumpisten dan bij Trumpisten.
Dat valt inderdaad op. De extreme emoties over iemand die duizenden kilometers verderop wat bevoegdheden heeft. Ik heb als Nederlander niet echt het idee dat mijn leven enorm veranderd, ongeacht of het nu Obama, Trump of straks Biden als president van de VS is.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_197283781
als ik Trump was had ik twitter gekocht(destijds), geld heeft ie wel toch
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197283785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Iedereen die dit op welke manier dan ook heeft toegejuicht, heeft aangezet of eraan heeft deelgenomen is inderdaad heel anti-democratisch, klopt.
Het gaat over ideologische zuiveringen. Lees het bericht nog eens.

Bush wil republikeinen zuiveren
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_197283790
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik gok omdat ze gedreigd hebben met een impeachment en dan kan ie zich over vier jaar niet beschikbaar stellen voor het presidentschap.
Precies.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:39:21 #294
319979 Fok-it
All is well
pi_197283817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:36 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het gaat over ideologische zuiveringen. Lees het bericht nog eens.

Bush wil republikeinen zuiveren
Welk bericht? Je deelt een tweet Henk.

Dat bericht op de FP is niks anders dan de tweet en een WOII-uitspraak? :') Wat is dit voor onzin? :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Welk bericht? Je deelt een tweet Henk.

Dat bericht op de FP is niks anders dan de tweet en een WOII-uitspraak? :') Wat is dit voor onzin? :')
Een tweet is een mogelijke vorm van een bericht Hans.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 12:41:19 #296
319979 Fok-it
All is well
pi_197283845
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een tweet is een bericht Hans.
Nou vertel, hoe staat dit in verband met zuiveringen? Ik weet dat het een favoriet woord is van sommige NWS-users maar dat kan je echt niet te pas en te onpas gebruiken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197283863
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij is Trump nog steeds een van de weinigen presidenten van de VS die amper burgerslachtoffers gemaakt heeft in het buitenland.
Daarintegen heeft hij de meeste Amerikaanse burgerslachtoffers gemaakt in de geschiedenis van het land :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')