abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:26:33 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197262436
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. Gewoon zijn social media accounts dichtgooien en 2 weken doorbijten.
Ik blijf erbij dat ze hem gewoon standrechtelijk moeten executeren wegens landverraad en poging tot staatsgreep.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:29:25 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197262483
Hij kan bijna niks meer en is bijna weg. Afzetten zou enkel symbolische waarde hebben en dan worden de wappies waarschijnlijk helemaal gek. Gewoon nog even doorbijten lijkt me inderdaad de beste koers om te varen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:37:13 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197262611
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ze hem gewoon standrechtelijk moeten executeren wegens landverraad en poging tot staatsgreep.
Ik ben het met je eens maar acht de kans niet zo groot
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197262615
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Twiitch het volgende:
Hij kan bijna niks meer en is bijna weg. Afzetten zou enkel symbolische waarde hebben en dan worden de wappies waarschijnlijk helemaal gek. Gewoon nog even doorbijten lijkt me inderdaad de beste koers om te varen.
Het hoeft niet alleen maar symbolisch te zijn. Congress kan bij het afzetten ook bepalen dat Trump voor altijd gediskwalificeerd wordt voor 'high office'. Dat kan al met een simpele meerderheid. Dat is toch echt een actie met consequenties.
pi_197262653
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ze hem gewoon standrechtelijk moeten executeren wegens landverraad en poging tot staatsgreep.
Zo... :D

Met zulke uitspraken kom je niet erg intelligent over.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:44:12 #31
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197262707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo... :D

Met zulke uitspraken kom je niet erg intelligent over.
Oh jee, wat ben ik nu bedroefd. Voorlopig zijn er bij dit gedoe 4 doden gevallen door al dat gehits van Trump, McConnell en Cruz. Die 4 doen er niet toe zeker?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197262728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo... :D

Met zulke uitspraken kom je niet erg intelligent over.
En toch zou dit moeten gebeuren...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197262762
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh jee, wat ben ik nu bedroefd. Voorlopig zijn er bij dit gedoe 4 doden gevallen door al dat gehits van Trump, McConnell en Cruz. Die 4 doen er niet toe zeker?
Nee die waren blank en liepen vrijwillig naar binnen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:52:43 #34
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197262807
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh jee, wat ben ik nu bedroefd. Voorlopig zijn er bij dit gedoe 4 doden gevallen door al dat gehits van Trump, McConnell en Cruz. Die 4 doen er niet toe zeker?
Wie executeren we dan voor het ophitsen van de mob tijdens de BLM demonstraties?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197262825
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh jee, wat ben ik nu bedroefd. Voorlopig zijn er bij dit gedoe 4 doden gevallen door al dat gehits van Trump, McConnell en Cruz. Die 4 doen er niet toe zeker?
En dus moeten er nog meer doden vallen. Makes sense.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:24:29 #36
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197263305
Alhoewel Trump de voorname aanstichter is van de polarisatie, ben ik van mening dat de Amerikaanse media hun bebloede handen in onschuld zitten te wassen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197263453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:28 schreef Mondkapje het volgende:
Ik weet niet of dit verstandig is. Er wordt te veel gefocust op Trump terwijl het om de aanhangers gaat.
Het is gewoon een feit dat de media enorm hebben zitten beinvloeden en dat is wat de aanhangers dwars zit. Het polariseren vanuit de media moet stoppen anders vertrouwen aanhangers van zowel ene of andere zijde geen een uitslag meer.
De democraten leven nog gewoon in de realiteit hoor. Die doen niet aan gekke verkiezingsconspiracy's waardoor het allemaal zo uit de hand is gelopen. Die zien 1-62 in rechtzaken en denken 'geen bewijs voor fraude. Punt'
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:35:53 #38
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_197263521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:50 schreef TLC het volgende:
Trump is geblokkeert op fb, Twitter en Instagram :'( o|O
Voortaan communiceert de president gewoon via 4chan. :')
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:39:43 #39
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197263567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De democraten leven nog gewoon in de realiteit hoor. Die doen niet aan gekke verkiezingsconspiracy's waardoor het allemaal zo uit de hand is gelopen. Die zien 1-62 in rechtzaken en denken 'geen bewijs voor fraude. Punt'
Maar de Democraten gebruiken wel de media om te polariseren.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197263572
Alles is opgelost als Trump weg is.

( :') )
pi_197263675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:39 schreef Grishenko_ het volgende:

Maar de Democraten gebruiken wel de media om te polariseren.
Nee dat doen ze niet. In de VS zijn de meeste media links-biased of rechts-biased en polariseren zelf.
De democraten verspreiden geen fake-nieuws over fraude. Die roepen hard dat Rusland de verkiezingen beinvloed hebben en dat wordt vervolgens gewoon bevestigd door de geheime diensten. Die roepen hard dat Trump & co daar ook schuldig aan is en de feiten die daarna onderzocht worden leiden tot een flink aantal gevangenisstraffen. Behalve dan Trump zelf omdat die zich dankzij Barr en het voorzichtige gedrag van Mueller nipt in veiligheid kon stellen.

De republikeinen daarentegen verzinnen van alles over fraude en worden door hun eigen aangestelde rechters teruggefloten omdat het bewijs dusdanig matig was dat het niet eens aan de basisvereisten voldeed.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:47:54 #42
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197263676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:39 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Maar de Democraten gebruiken wel de media om te polariseren.
De media in dat land laten telkens een good vs bad - situatie zien, naar gelang het medium wordt bepaald wíe de goeden zijn.

Democraten polariseren, maar Republikeinen ook. Ben bang dat dit gewoon een uitkomst is van een twee-partijen systeem. je zet je altijd af tegen de ander.

Nee, geef mij dat suffer Nederlandse gepolder maar.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_197264049
Vrij dom.

Heeft al aangeven gewoon een normale transitie te gaan doen volgende week (of wanneer is dat).

Waarom dan nog olie op het vuur gooien?
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:09:45 #44
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197264068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]

De media in dat land laten telkens een good vs bad - situatie zien, naar gelang het medium wordt bepaald wíe de goeden zijn.

Democraten polariseren, maar Republikeinen ook. Ben bang dat dit gewoon een uitkomst is van een twee-partijen systeem. je zet je altijd af tegen de ander.

Nee, geef mij dat suffer Nederlandse gepolder maar.
'both sides! Both sides'!!

Het zijn de republikeinen die ophitsen. Er is maar 1 partij schuldig hier.

Het zijn niet de democraten die fake news verspreiden over fraude, of advertenties die hun tegenstanders uitmaken voor communistische gekken, of de huidskleur en neus van een tegenstander manipuleren om in te spelen op racistische sentimenten.

Dat zijn de republikeinen, altijd al geweest.

Toen Trump ziek was, wensten ze hem beterschap. Maar democraten worden op hun beurt de dood in gewenst door extreem-rechtse terroristen zoals gisteren. Zelfs Pence werd met de dood bedreigd. Onder goedkeurend oog van de republikeinen.

Als je dit nog steunt ben je geen gewone burger, maar keur je terrorisme goed.
pi_197264081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Vrij dom.

Heeft al aangeven gewoon een normale transitie te gaan doen volgende week (of wanneer is dat).

Waarom dan nog olie op het vuur gooien?
Na wat er is gebeurd moet je een krachtig signaal afgeven. Duidelijk maken dat dit ontoelaatbaar is. Daarom zou het verstandig zijn om Trump af te zetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197264103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Na wat er is gebeurd moet je een krachtig signaal afgeven. Duidelijk maken dat dit ontoelaatbaar is. Daarom zou het verstandig zijn om Trump af te zetten.
Oh oke.

Oneens.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:12:36 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197264111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:39 schreef Vigilant88 het volgende:
Alles is opgelost als Trump weg is.

( :') )
Natuurlijk niet.

Het probleem is de ongelijkheid in de VS. En die aanhangers die gisteren het capitool bestormden, maken deel uit van een andere groep die zich achtergesteld voelt en niet serieus genomen: de armere blanken in afgelegen Staten in de VS.
Ik keur het geweld niet goed, net als met BLM, maar ze moeten hier toch iets mee doen in de toekomst.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:16:55 #48
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197264171
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Het probleem is de ongelijkheid in de VS. En die aanhangers die gisteren het capitool bestormden, maken deel uit van een andere groep die zich achtergesteld voelt en niet serieus genomen: de armere blanken in afgelegen Staten in de VS.
Ik keur het geweld niet goed, net als met BLM, maar ze moeten hier toch iets mee doen in de toekomst.
'Net als BLM'? Er zit een wereld van verschil tussen BLM en deze terroristen. Ook in hoe ze aangepakt werden. Deze terroristen werden zelfs door de politie geëscorteerd naar het gebouw. Zwarte mensen die vreedzaam protesteren kregen kogels. Genoeg uitgelekt materiaal over wat voor een sadisten er rondliepen in die politiekorpsen.

En dat slachtoffergevoel is hun aangepraat. Door propaganda en extreemrechtse identiteitspolitiek denken ze alles te kunnen maken en toch slachtoffer te zijn.
pi_197264212
Ik verbaas mij er altijd over dat mensen in Nederland ruzie met elkaar krijgen over Amerikaanse politiek. Waren jullie allemaal maar zo betrokken bij de binnenlandse aangelegenheden.
pi_197264221
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Het probleem is de ongelijkheid in de VS. En die aanhangers die gisteren het capitool bestormden, maken deel uit van een andere groep die zich achtergesteld voelt en niet serieus genomen: de armere blanken in afgelegen Staten in de VS.
Ik keur het geweld niet goed, net als met BLM, maar ze moeten hier toch iets mee doen in de toekomst.
De kracht van een goede democratie is dat de wil van de meerderheid wordt gevolgd, rekening houdend met de minderheid. Helaas betekent dat vaak dat er altijd een groep zal blijven die minderheid is en die zich verongelijkt zal voelen.

Onder Trump is die groep gemobiliseerd en zijn door Trump grotendeels valse beloftes gedaan. Ik geloof niet dat Trump die groep ooit heeft willen helpen, maar hij heeft het zo weten te draaien dat alles de schuld is van zijn politieke tegenstanders. Trump heeft de polarisatie vergroot, zonder ooit de intentie te hebben gehad om de groep waarvan hij riep ze te willen helpen ook echt te helpen.

Ik geloof echt dat Biden, met al zijn beperkingen, een president voor alle Amerikanen wil zijn, zoals Obama dat ook was. Helaas is dat geen garantie voor betere tijden voor deze arme blanken in afgelegen staten (zoals jij het omschrijft). Deze groep zal echt zelf iets positiefs moeten veranderen en met de houding die ze nu laten zien gaat dat nooit gebeuren.

Het is een kernprobleem. Deze mensen voelen zich aangetrokken tot een great America, wapens voor iedereen en een grote confederatievlag op de woonwagen. Extreme republikeinen. Maar ze zouden zich beter kunnen richten tot de democraten, ook qua stemgedrag in hun eigen staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')