Weet ik het, jij zegt dat het vroeger leuker was.quote:
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.quote:
En die muis zat in het keukenkastjequote:Op maandag 4 januari 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.
Daarmee belandde ik ooit op de voorpagina van de krantquote:Op maandag 4 januari 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.
Zit ie nog steedsquote:Op maandag 4 januari 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die muis zat in het keukenkastje
Helaas nietquote:
Hij is wel heel stil dit jaar, misschien valt ie eindelijk van ouderdom omquote:
Misschien ligt ie wel al in een hoekje ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is wel heel stil dit jaar, misschien valt ie eindelijk van ouderdom om
Dat merk ik dan echt wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ligt ie wel al in een hoekje ....
nopequote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is ie verhuisd naar de buren
Nee die muis zat daar op de trap.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die muis zat in het keukenkastje
Je wilt gewoon Rudi horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee die muis zat daar op de trap.
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:10 schreef BasEnAad het volgende:
Had ik jou al een gelukkig nieuwjaar gewenst chufi?
Prachtig, bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaid
Koffie met een voetenbadjequote:
Das niet heel veel?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik mag vandaag een halve boterham![]()
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.quote:
Ah, dan is het logischer jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.
Ja, best wel. Ik heb als enige nog pijn, maar word als enige nergens misselijk van. Is me ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan is het logischer ja
En alles goed gegaan?
Klinkt als nog even doorbijten, maar hoop op snelle verbeteringquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb als enige nog pijn, maar word als enige nergens misselijk van. Is me ook wel wat waard.
Oh ingrijpende operatie zeg. Voorspoedig herstel gewenst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.
Tnx. Ik moet nogquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh ingrijpende operatie zeg. Voorspoedig herstel gewenst.En hopelijk heeft het halve boterhammetje lekker gesmaakt.
Fijn oma, mooi dat je smaak ook terug aan het komen is, dubbel genot na al die vla.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn boterham was heerlijk. Dubbel heerlijk eigenlijk. Geen last en ik proefde vanmorgen al een beetje van mijn koffie en ook van mijn brood. Ook mijn smaak komt dus weer langzaam terug![]()
Gezellig, was je ook zo aan de beurt zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
De wachtkamer bij de tandarts.
[ afbeelding ]
Vroeger lagen er tijdschriften
Ja. Net genoeg tijd om het etiket van de handgel te lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, was je ook zo aan de beurt zeker?
Niet eens tijd om te gebruiken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Net genoeg tijd om het etiket van de handgel te lezen.
Ook gebruikt. Voor en na.quote:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn boterham was heerlijk. Dubbel heerlijk eigenlijk. Geen last en ik proefde vanmorgen al een beetje van mijn koffie en ook van mijn brood. Ook mijn smaak komt dus weer langzaam terug![]()
Ik had altijd wel nagels, maar ik gebruik vaak die flesjes om je handen schoon te maken en ze zijn sterker. Zelfs mijn nagels hebben alcohol nodigquote:
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
De wachtkamer bij de tandarts.
[ afbeelding ]
Vroeger lagen er tijdschriften
Sommige van die handgels zijn echt zo goor, plakkerig enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd wel nagels, maar ik gebruik vaak die flesjes om je handen schoon te maken en ze zijn sterker. Zelfs mijn nagels hebben alcohol nodig
Het is deze van de appiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige van die handgels zijn echt zo goor, plakkerig enzo.
Heeft denk ik meer met de tempratuur te maken waaronde je ze gebruikt en dat als je het te vaak gebruikt dat het je handen uitdroogt, tenminste naar mijn ervaringen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige van die handgels zijn echt zo goor, plakkerig enzo.
De plak is blijkbaar het zwaarst en zakt onderin het flesje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is deze van de appie [ link | afbeelding ] Dat zijn kleine flesjes die kan ik in mijn jas proppen met de rest. Als het bijna leeg is word het meer plakkerig
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De plak is blijkbaar het zwaarst en zakt onderin het flesje.
Paroquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft denk ik meer met de tempratuur te maken waaronde je ze gebruikt en dat als je het te vaak gebruikt dat het je handen uitdroogt, tenminste naar mijn ervaringen.
Die zooi krijgen we ook altijd mee als we vuilnisbakken moeten legen, is mooi als je tussendoor moet eten oid, maar doe het 3 keer achter elkaar en de boel word idd plakkerig omdat het niet te vergelijkenvalt met handen wassen vw het ointbreken van vocht ed.
Neem je toch je eigen shit meequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paro![]()
De kapper waar ik kwam had bijvoorbeeld zo'n plakkerig goedje, als je daar je handen mee hebt ingesmeerd heb je meteen de neiging om je handen te gaan wassen.
Ik word soms ook wel een beetje opstandig en dwars van die flesjes desinfectant die je overal dwingen het te gebruikenquote:
Ik niet echt. Het is fijn dat het kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word soms ook wel een beetje opstandig en dwars van die flesjes desinfectant die je overal dwingen het te gebruiken
Bij die flesjes is het doorgaans geen probleem, gewoon goed heen en weer schudden voordat je de bende gebruikt, bij die dispensers is dat natuurlijk een ander verhaal, maar dan nog zit er alcohol in die zooi, en als je die bende meerdere keren per dag gebruikt worden ze gewoon droog, waardoor die bende gewoon aan je handen gaat plakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paro![]()
De kapper waar ik kwam had bijvoorbeeld zo'n plakkerig goedje, als je daar je handen mee hebt ingesmeerd heb je meteen de neiging om je handen te gaan wassen.
Bij zorgverlenende instellingen ed kan ik het wel begrijpen, maar waarom bij winkels? als ik mn karretje heb schongeveegt en mn handen gedesinfecteerd heb zegt het niks over wie er aan het potje augurken heeft gezeten dat ik wil kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word soms ook wel een beetje opstandig en dwars van die flesjes desinfectant die je overal dwingen het te gebruiken
Omdat iedereen met schone handen dat potje hebben gepaktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij zorgverlenende instellingen ed kan ik het wel begrijpen, maar waarom bij winkels? als ik mn karretje heb schongeveegt en mn handen gedesinfecteerd heb zegt het niks over wie er aan het potje augurken heeft gezeten dat ik wil kopen.
behalve dat kutkind dat er net op geniest heeft en alhoewel deze alleen maar milde verschijlselen heeft mij wel kan besmetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat iedereen met schone handen dat potje hebben gepakt
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
behalve dat kutkind dat er net op geniest heeft en alhoewel deze alleen maar milde verschijlselen heeft mij wel kan besmetten.
Wat mij nog meer stoort is dat de appie heeft besloten om de voetbalplaatjes actie te continueren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.
Oh dat is raar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat mij nog meer stoort is dat de appie heeft besloten om de voetbalplaatjes actie te continueren.
Ik vond het al vreemd dat ik vanmiddag een paar koters tussen het winkelwagentjes gedoe zag staan, maar toen ik bij de kassa stond zag ik de borden voor de plaatjes weer.quote:
Ik heb geen idee verder ik weet wel dat die gastjes soms buiten aan het bedelen waren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ik vanmiddag een paar koters tussen het winkelwagentjes gedoe zag staan, maar toen ik bij de kassa stond zag ik de borden voor de plaatjes weer.
Ik begrijp dat de Appie bepaalde marketing campagnes heeft die succesvol blijken, maar op die marketingafdeling zou toch ook iemand moeten zitten dat het in combinatie met de huidige crisis niet handig is om verzamelacties te houden?
Ja, ik zat proppie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn oma, mooi dat je smaak ook terug aan het komen is, dubbel genot na al die vla.
Best vullend dan hč zo'n halve boterham.
Ik weet niet of je kinderen hebt of niet, maar zou jij deze laten bedelen voor stickertjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee verder ik weet wel dat die gastjes soms buiten aan het bedelen waren.
Ik weet dat welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kinderen hebt of niet, maar zou jij deze laten bedelen voor stickertjes?
Nee ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kinderen hebt of niet, maar zou jij deze laten bedelen voor stickertjes?
Hoelang moet je met die brace lopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Enkel gaat beter, maar het blijft voorlopig kut.
Niet nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je ze laten bedelen voor een paar stickertjes?
Ja waarom niet het zijn kinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je ze laten bedelen voor een paar stickertjes?
BB duurt langer Sterktequote:
OK, goed naar je lichaam luisteren danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:05 schreef tonja het volgende:
[..]
In principe niet. Alleen als het niet goed voelt.
Ze zouden ze moeten verbiedenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.
Welk land?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef chufi het volgende:
Man3 wat ze nu weer bedenken Masterchef voor Opas en Omas
Ik zag van de week ook dat er opnames bezig waren van "Bakken met Max" of zo. Dat lijkt me ook zoiets, maar dan met nederlandse bakkersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef chufi het volgende:
Man3 wat ze nu weer bedenken Masterchef voor Opas en Omas
Er zijn veel bak/kook wedstrijd programmasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag van de week ook dat er opnames bezig waren van "Bakken met Max" of zo. Dat lijkt me ook zoiets, maar dan met nederlandse bakkers
Ja, klopt. Je wordt er mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn veel bak/kook wedstrijd programmas
Ik kook mn eigen voedsel welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Je wordt er mee doodgegooid.
Ze gaan koken Jury moet het op eten ...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dan toch geen actieve euthanasie kan toepassen...
Dat lichaam schreeuwt af en toe zo hard dat het onmogelijk te negeren isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, goed naar je lichaam luisteren dan
Dan komt het goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lichaam schreeuwt af en toe zo hard dat het onmogelijk te negeren is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:23 schreef chufi het volgende:
WTF .. 1 van die kokende Masterchef Oma's lijkt op mn schoonmoeder... en dr stem lijkt er ook nog eens op
Tussendoor lekker aan ribbetjes knabbelenquote:
dondersteentje die kleine jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tussendoor lekker aan ribbetjes knabbelen
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier word je toch instant vrolijk van
Wie gaan er aan kop?quote:Op woensdag 6 januari 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
Spannende Georgia verkiezingsuitslagen![]()
Nog even doortellen maar valt me mee hoe rap het deze keer gaat
Geef mij een nieuwe hoed-hoed-hoed!quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.. Fijne Drie Koningen.
Nee, zilvermeeuwquote:
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Geef mij een nieuwe hoed-hoed-hoed!
Vroeger gingen we nog langs de deuren met lampionnen op snoep op te halen...
Ook nooit van gehoord. Hier doen ze dat alleen met Sint Maarten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Beide democraten maken een goede kansquote:
Dat ken ik alleen van horen zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja dat gebruik is me ook onbekendquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van horen zeggen.
Ja, dat heb ik met Sint-Maartenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van horen zeggen.
Warnock is geprojecteerd als winnaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Beide democraten maken een goede kans
Ik kan het me ook nog herinneren van vroeger.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaat helemaal de goede kant op zowaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warnock is geprojecteerd als winnaar.
Hopelijk wint Ossoff. Is nog too close to call, maar de stemmen die nog geteld moeten worden zijn wel van veel overwegend democratische counties, dus ik heb wel goede hoop.
Ze is ouder dan jij ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
Al is dat tje best wel overbodig inmiddels
Laten we het hopen.. Hoe lang nog voordat alles geteld is ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat helemaal de goede kant op zowaar
Men verwacht dat het, voor ons, in de avond wel bekend zal zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. Hoe lang nog voordat alles geteld is ?
Gefeliciteerd met je broertje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef pullup het volgende:
De enige reden dat ook ik weet dat het bestaat is dat mijn broertje op 3 koningen jarig is.
En die kerstbomenregel hanteerden wij ook
OK, nog even afwachten danquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Men verwacht dat het, voor ons, in de avond wel bekend zal zijn
Wij hebben ook alle kerstversiering nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:31 schreef Prisha het volgende:
Drie koningen ken ik alleen omdat mijn moeder altijd zei dat ze tot dan in elk geval de kerstboom liet staan, en daarna moest ie weg.
Ah ook gefeliciteerd pullupquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef pullup het volgende:
De enige reden dat ook ik weet dat het bestaat is dat mijn broertje op 3 koningen jarig is.
En die kerstbomenregel hanteerden wij ook
hier ook. Of zondagquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben ook alle kerstversiering nog.
Tot zaterdag
Hoiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ook. Of zondag![]()
Omaaaaaa hoe gaat het? Herstel loopt een beetje goed?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
HoiHoi, ja gaat best goed. Eet warm, gepureerd nog wel, brood gaat goed, mini hapjes. En soep en vla ook.
En al 7 kilo kwijt en mijn smaak en reuk begint terug te komen.![]()
![]()
Ik ben een blij ei.
Wij hier ook. Maandag komt mijn hulpje, dus dan moet het voor die tijd maar gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef shiitake het volgende:
Oh dan laat ik de kerstboom ook nog even staan. Ik vind het altijd zo gezellig met die lichtjes.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]Eindelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofheid!!
Kan je ook eindelijk bier proeven
Verstandigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Alcohol waag ik me voorlopig maar niet aan.
Voor Silverfox liggen ze klaar.quote:
Even naar boven scrollenquote:
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druiptquote:
Ik snap er geen drol vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druipt
Als je het niet snapt dan is dat een goed tekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol vanMaar houd dat maar zo
Ohhh dat je smaak en reuk terug komt!!! Jee zeg dat heeft al met al best nog even geduurd dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
HoiHoi, ja gaat best goed. Eet warm, gepureerd nog wel, brood gaat goed, mini hapjes. En soep en vla ook.
En al 7 kilo kwijt en mijn smaak en reuk begint terug te komen.![]()
![]()
Ik ben een blij ei.![]()
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet bestquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druipt
Ha gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet best
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet best
Mijn stukjes brood zijn net zo groot als van mijn jongste kleinzoonquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh dat je smaak en reuk terug komt!!! Jee zeg dat heeft al met al best nog even geduurd dan.
Brood gaat al goed? Naaaisss
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.
Laat zitten joh, veel te koud aan zijn bolletjequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoen
@FreeGrootquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoen
boksquote:
quote:
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
1 waar je niet voor hoeft te betalen.
het lukt nietquote:
Ja vind ik ook. En hij staat hem zo schattigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
het lukt nietnog maar even die warme muts ophouden dan maar.
Ze verwachtten toch sneeuw vandaag dus het kan nog wel even.
De muts pas af als de kerstspullen zijn opgeruimd?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt he. Blij mee Mazquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En hij staat hem zo schattig
Lukt het niet als je een vinkje zet bij de UI die je wel wil en daarna op "gebruik dit usericon" klikt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vind alleen het anoniem doen laf. Nu gaan mensen beschuldigen en gissen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
we houden het nog maar even zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
De muts pas af als de kerstspullen zijn opgeruimd?
Hij blijft schattig, ook met muts.
nee, hij pakt hem niet. Bizar. Maar geeft niets, er zijn ergere dingen in de wereld dan een schattige UIquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lukt het niet als je een vinkje zet bij de UI die je wel wil en daarna op "gebruik dit usericon" klikt?
Oh, ik glij ook nog in kerstsferenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees de ticker net, de manier waarop het bericht is verwoord.... ik heb zo mijn ideetjes.
I am Grootquote:
Inderdaad, die verraadt zichzelfquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees de ticker net, de manier waarop het bericht is verwoord.... ik heb zo mijn ideetjes.
Nou daar hoef je niet ver voor te zoeken als je dat spelletje een beetje volgtquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vind alleen het anoniem doen laf. Nu gaan mensen beschuldigen en gissen.
Zo is dat, schattige ui is schattigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
we houden het nog maar even zo
[..]
nee, hij pakt hem niet. Bizar. Maar geeft niets, er zijn ergere dingen in de wereld dan een schattige UI
Ik nietquote:
Ik lurk nog wel eens...quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet ver voor te zoeken als je dat spelletje een beetje volgt
Ik geloof je.quote:
Ik geloof van wel. Maar op de ipad lukt switchen me niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:28 schreef pullup het volgende:
Iedereen weer in Kerstsfeer![]()
Is er ook een kerstkikker mootie?
Daar zie ik niets in.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lurken is soms leuker dan meeposten
Ik heb 'm eigenlijk altijd zichtbaar. Als je nieuwsgierig bent, dan moet je 'm aanslingeren en anders niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:29 schreef chufi het volgende:
Moet ik die tikker weer aan slingeren..?
Zit nu mobiel, misschien kijk ik srraks wel evenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk altijd zichtbaar. Als je nieuwsgierig bent, dan moet je 'm aanslingeren en anders niet.
Jonger maar ook geen klein kind meerquote:
Okquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Jonger maar ook geen klein kind meer
Ik zou hem wel eerst ontdooien....quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:08 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in die oliebol die in de vriezer ligt
natuurlijkquote:
Ik ook, Ī100 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:03 schreef Soury het volgende:
Die tikker is wel een inkomsten bron. Zo erg is deze is niet voor Dotje. Ik heb meer ellende gezien. Wat weer geld opleverde
Het negatieve positief makenquote:
Dat is weer eens iets anders dan het positieve negatief makenquote:
Danny zeurt niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan het positieve negatief maken
Ja zelden, niet mijn dingquote:
Langer en zwaarder zijn de geruchten.quote:
avondklok?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langer en zwaarder zijn de geruchten.
Maar online toch wel ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De slijterijen hoeven ook niet open.
Hotels echt dicht nu, veel meer winkels dicht waarom zijn etos/kruidvat etc nog open?quote:
Markten dicht ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hotels echt dicht nu, veel meer winkels dicht waarom zijn etos/kruidvat etc nog open?
Avondklok heb ik dan weer niet gehoord.
Kan geen kwaad nee, die stond hier vandaag ook weer.quote:
Tis er sws te koud voorquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad nee, die stond hier vandaag ook weer.
Ik snapte sowieso de essentieliteit van slijterijen al niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De slijterijen hoeven ook niet open.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte sowieso de essentieliteit van slijterijen al niet.
Ik ging alleen naar de notenkraamquote:
Hier zijn vnl burkas en dat soort kleding te verkrijgen..quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ging alleen naar de notenkraam
En als ik ooit eens in Zwolle was naar de specerijenkraam
En die heb je niet nodig?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn vnl burkas en dat soort kleding te verkrijgen..
Ik vind het op dit moment nou niet de meeste handige plek, 1,5 meter afstand houden is vaak onmogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef drakin het volgende:
waarom zou de markt ineens niet meer mogen? Staat toch alleen voedsel?
hier gebeurd dat op de markt nou stukken beter dan in de supermarkt. Dus ik snap echt niet waarom een markt ineens niet zou mogen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het op dit moment nou niet de meeste handige plek, 1,5 meter afstand houden is vaak onmogelijk.
Lokaal kijken dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
hier gebeurd dat op de markt nou stukken beter dan in de supermarkt. Dus ik snap echt niet waarom een markt ineens niet zou mogen.
Ik ben op zoek naar een geldboom of money tree hebben ze die toevallig ook?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:38 schreef FaithHealer het volgende:
Aldi en lidl hadden grote groene planten in de aanbieding deze week.
Blij mee, kaal na de kerstboom.
Tja dat dacht ik ook, maar als je naar bijvoorbeeld Engeland en Duitsland kijkt, daar zijn de maatregelen een stuk strenger dan hier, maar daar lopen de cijfers ook nog keihard op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lokaal kijken dus
Al snap ik niet dat de lockdown hier niet een heel stuk strenger is nu even![]()
Zal denk ik niet geburen, toen het noorden nog nauwelijks 1 besmetting was moesten we mee in de lockdown met de rest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lokaal kijken dus
Al snap ik niet dat de lockdown hier niet een heel stuk strenger is nu even![]()
https://nl-nl.bakker.com/(...)m1qJa58aAs4rEALw_wcBquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een geldboom of money tree hebben ze die toevallig ook?
Duitsland is ook pas net dat het strenger is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik ook, maar als je naar bijvoorbeeld Engeland en Duitsland kijkt, daar zijn de maatregelen een stuk strenger dan hier, maar daar lopen de cijfers ook nog keihard op.
Die zoek ik ook, maar nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een geldboom of money tree hebben ze die toevallig ook?
Volgens mij was het in Duitsland en Engeland strenger dan hier.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duitsland is ook pas net dat het strenger is.
Engeland al iets eerder, maar daar was amper een lockdown. Vandaar dat die mutatie extra hard kon toeslaan.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal denk ik niet geburen, toen het noorden nog nauwelijks 1 besmetting was moesten we mee in de lockdown met de rest.
Duitsland sinds deze week, Engeland vorige week.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het in Duitsland en Engeland strenger dan hier.
Ik heb bijna alle winkels al gevonden die hem hebben, maar zo'n gevlochten stam weet ik nog niet of ik die wil.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://nl-nl.bakker.com/(...)m1qJa58aAs4rEALw_wcB
Dat was waarom mijn pakje vorige maand bleef steken in Engeland, alle chauffeurs maar wachten bijna een week.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Die Engelse variant zit hier op een paar honderd meter, of die scholen. Wat mij betreft sluit je zulk soort gebieden tijdelijk hard. Ook wat ze nu in Duitsland doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |