OK, goed naar je lichaam luisteren danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:05 schreef tonja het volgende:
[..]
In principe niet. Alleen als het niet goed voelt.
Ze zouden ze moeten verbiedenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.
Welk land?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef chufi het volgende:
Man3 wat ze nu weer bedenken Masterchef voor Opas en Omas
Ik zag van de week ook dat er opnames bezig waren van "Bakken met Max" of zo. Dat lijkt me ook zoiets, maar dan met nederlandse bakkersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef chufi het volgende:
Man3 wat ze nu weer bedenken Masterchef voor Opas en Omas
Er zijn veel bak/kook wedstrijd programmasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag van de week ook dat er opnames bezig waren van "Bakken met Max" of zo. Dat lijkt me ook zoiets, maar dan met nederlandse bakkers
Ja, klopt. Je wordt er mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn veel bak/kook wedstrijd programmas
Ik kook mn eigen voedsel welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Je wordt er mee doodgegooid.
Ze gaan koken Jury moet het op eten ...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dan toch geen actieve euthanasie kan toepassen...
Dat lichaam schreeuwt af en toe zo hard dat het onmogelijk te negeren isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, goed naar je lichaam luisteren dan
Dan komt het goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lichaam schreeuwt af en toe zo hard dat het onmogelijk te negeren is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:23 schreef chufi het volgende:
WTF .. 1 van die kokende Masterchef Oma's lijkt op mn schoonmoeder... en dr stem lijkt er ook nog eens op
Tussendoor lekker aan ribbetjes knabbelenquote:
dondersteentje die kleine jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tussendoor lekker aan ribbetjes knabbelen
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier word je toch instant vrolijk van
Wie gaan er aan kop?quote:Op woensdag 6 januari 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
Spannende Georgia verkiezingsuitslagen![]()
Nog even doortellen maar valt me mee hoe rap het deze keer gaat
Geef mij een nieuwe hoed-hoed-hoed!quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.. Fijne Drie Koningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |