OK, goed naar je lichaam luisteren danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:05 schreef tonja het volgende:
[..]
In principe niet. Alleen als het niet goed voelt.
Ze zouden ze moeten verbiedenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.
Welk land?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef chufi het volgende:
Man3 wat ze nu weer bedenken Masterchef voor Opas en Omas
Ik zag van de week ook dat er opnames bezig waren van "Bakken met Max" of zo. Dat lijkt me ook zoiets, maar dan met nederlandse bakkersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef chufi het volgende:
Man3 wat ze nu weer bedenken Masterchef voor Opas en Omas
Er zijn veel bak/kook wedstrijd programmasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag van de week ook dat er opnames bezig waren van "Bakken met Max" of zo. Dat lijkt me ook zoiets, maar dan met nederlandse bakkers
Ja, klopt. Je wordt er mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn veel bak/kook wedstrijd programmas
Ik kook mn eigen voedsel welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Je wordt er mee doodgegooid.
Ze gaan koken Jury moet het op eten ...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dan toch geen actieve euthanasie kan toepassen...
Dat lichaam schreeuwt af en toe zo hard dat het onmogelijk te negeren isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, goed naar je lichaam luisteren dan
Dan komt het goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lichaam schreeuwt af en toe zo hard dat het onmogelijk te negeren is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:23 schreef chufi het volgende:
WTF .. 1 van die kokende Masterchef Oma's lijkt op mn schoonmoeder... en dr stem lijkt er ook nog eens op
Tussendoor lekker aan ribbetjes knabbelenquote:
dondersteentje die kleine jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tussendoor lekker aan ribbetjes knabbelen
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier word je toch instant vrolijk van
Wie gaan er aan kop?quote:Op woensdag 6 januari 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
Spannende Georgia verkiezingsuitslagen![]()
Nog even doortellen maar valt me mee hoe rap het deze keer gaat
Geef mij een nieuwe hoed-hoed-hoed!quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.. Fijne Drie Koningen.
Nee, zilvermeeuwquote:
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Geef mij een nieuwe hoed-hoed-hoed!
Vroeger gingen we nog langs de deuren met lampionnen op snoep op te halen...
Ook nooit van gehoord. Hier doen ze dat alleen met Sint Maarten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Beide democraten maken een goede kansquote:
Dat ken ik alleen van horen zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja dat gebruik is me ook onbekendquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van horen zeggen.
Ja, dat heb ik met Sint-Maartenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van horen zeggen.
Warnock is geprojecteerd als winnaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Beide democraten maken een goede kans
Ik kan het me ook nog herinneren van vroeger.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaat helemaal de goede kant op zowaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warnock is geprojecteerd als winnaar.
Hopelijk wint Ossoff. Is nog too close to call, maar de stemmen die nog geteld moeten worden zijn wel van veel overwegend democratische counties, dus ik heb wel goede hoop.
Ze is ouder dan jij ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
Al is dat tje best wel overbodig inmiddels
Laten we het hopen.. Hoe lang nog voordat alles geteld is ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat helemaal de goede kant op zowaar
Men verwacht dat het, voor ons, in de avond wel bekend zal zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. Hoe lang nog voordat alles geteld is ?
Gefeliciteerd met je broertje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef pullup het volgende:
De enige reden dat ook ik weet dat het bestaat is dat mijn broertje op 3 koningen jarig is.
En die kerstbomenregel hanteerden wij ook
OK, nog even afwachten danquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Men verwacht dat het, voor ons, in de avond wel bekend zal zijn
Wij hebben ook alle kerstversiering nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:31 schreef Prisha het volgende:
Drie koningen ken ik alleen omdat mijn moeder altijd zei dat ze tot dan in elk geval de kerstboom liet staan, en daarna moest ie weg.
Ah ook gefeliciteerd pullupquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef pullup het volgende:
De enige reden dat ook ik weet dat het bestaat is dat mijn broertje op 3 koningen jarig is.
En die kerstbomenregel hanteerden wij ook
hier ook. Of zondagquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben ook alle kerstversiering nog.
Tot zaterdag
Hoiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ook. Of zondag![]()
Omaaaaaa hoe gaat het? Herstel loopt een beetje goed?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
HoiHoi, ja gaat best goed. Eet warm, gepureerd nog wel, brood gaat goed, mini hapjes. En soep en vla ook.
En al 7 kilo kwijt en mijn smaak en reuk begint terug te komen.![]()
![]()
Ik ben een blij ei.
Wij hier ook. Maandag komt mijn hulpje, dus dan moet het voor die tijd maar gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef shiitake het volgende:
Oh dan laat ik de kerstboom ook nog even staan. Ik vind het altijd zo gezellig met die lichtjes.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]Eindelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofheid!!
Kan je ook eindelijk bier proeven
Verstandigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Alcohol waag ik me voorlopig maar niet aan.
Voor Silverfox liggen ze klaar.quote:
Even naar boven scrollenquote:
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druiptquote:
Ik snap er geen drol vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druipt
Als je het niet snapt dan is dat een goed tekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol vanMaar houd dat maar zo
Ohhh dat je smaak en reuk terug komt!!! Jee zeg dat heeft al met al best nog even geduurd dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
HoiHoi, ja gaat best goed. Eet warm, gepureerd nog wel, brood gaat goed, mini hapjes. En soep en vla ook.
En al 7 kilo kwijt en mijn smaak en reuk begint terug te komen.![]()
![]()
Ik ben een blij ei.![]()
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet bestquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druipt
Ha gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet best
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet best
Mijn stukjes brood zijn net zo groot als van mijn jongste kleinzoonquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh dat je smaak en reuk terug komt!!! Jee zeg dat heeft al met al best nog even geduurd dan.
Brood gaat al goed? Naaaisss
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.
Laat zitten joh, veel te koud aan zijn bolletjequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |