Ah ook gefeliciteerd pullupquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef pullup het volgende:
De enige reden dat ook ik weet dat het bestaat is dat mijn broertje op 3 koningen jarig is.
En die kerstbomenregel hanteerden wij ook
hier ook. Of zondagquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben ook alle kerstversiering nog.
Tot zaterdag
Hoiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ook. Of zondag![]()
Omaaaaaa hoe gaat het? Herstel loopt een beetje goed?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
HoiHoi, ja gaat best goed. Eet warm, gepureerd nog wel, brood gaat goed, mini hapjes. En soep en vla ook.
En al 7 kilo kwijt en mijn smaak en reuk begint terug te komen.![]()
![]()
Ik ben een blij ei.
Wij hier ook. Maandag komt mijn hulpje, dus dan moet het voor die tijd maar gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef shiitake het volgende:
Oh dan laat ik de kerstboom ook nog even staan. Ik vind het altijd zo gezellig met die lichtjes.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]Eindelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofheid!!
Kan je ook eindelijk bier proeven
Verstandigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Alcohol waag ik me voorlopig maar niet aan.
Voor Silverfox liggen ze klaar.quote:
Even naar boven scrollenquote:
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druiptquote:
Ik snap er geen drol vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druipt
Als je het niet snapt dan is dat een goed tekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol vanMaar houd dat maar zo
Ohhh dat je smaak en reuk terug komt!!! Jee zeg dat heeft al met al best nog even geduurd dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
HoiHoi, ja gaat best goed. Eet warm, gepureerd nog wel, brood gaat goed, mini hapjes. En soep en vla ook.
En al 7 kilo kwijt en mijn smaak en reuk begint terug te komen.![]()
![]()
Ik ben een blij ei.![]()
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet bestquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Een spelletje zo serieus nemen dat de haat er vanaf druipt
Ha gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet best
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen jota van. Maar misschien is dat maar goed ook. Haat is niet best
Mijn stukjes brood zijn net zo groot als van mijn jongste kleinzoonquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh dat je smaak en reuk terug komt!!! Jee zeg dat heeft al met al best nog even geduurd dan.
Brood gaat al goed? Naaaisss
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.
Laat zitten joh, veel te koud aan zijn bolletjequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |