Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Geef mij een nieuwe hoed-hoed-hoed!
Vroeger gingen we nog langs de deuren met lampionnen op snoep op te halen...
Ook nooit van gehoord. Hier doen ze dat alleen met Sint Maarten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Beide democraten maken een goede kansquote:
Dat ken ik alleen van horen zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja dat gebruik is me ook onbekendquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van horen zeggen.
Ja, dat heb ik met Sint-Maartenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen van horen zeggen.
Warnock is geprojecteerd als winnaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Beide democraten maken een goede kans
Ik kan het me ook nog herinneren van vroeger.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaat helemaal de goede kant op zowaarquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warnock is geprojecteerd als winnaar.
Hopelijk wint Ossoff. Is nog too close to call, maar de stemmen die nog geteld moeten worden zijn wel van veel overwegend democratische counties, dus ik heb wel goede hoop.
Ze is ouder dan jij ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
Al is dat tje best wel overbodig inmiddels
Laten we het hopen.. Hoe lang nog voordat alles geteld is ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat helemaal de goede kant op zowaar
Men verwacht dat het, voor ons, in de avond wel bekend zal zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. Hoe lang nog voordat alles geteld is ?
Gefeliciteerd met je broertje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef pullup het volgende:
De enige reden dat ook ik weet dat het bestaat is dat mijn broertje op 3 koningen jarig is.
En die kerstbomenregel hanteerden wij ook
OK, nog even afwachten danquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Men verwacht dat het, voor ons, in de avond wel bekend zal zijn
Wij hebben ook alle kerstversiering nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:31 schreef Prisha het volgende:
Drie koningen ken ik alleen omdat mijn moeder altijd zei dat ze tot dan in elk geval de kerstboom liet staan, en daarna moest ie weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |