Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:10 schreef BasEnAad het volgende:
Had ik jou al een gelukkig nieuwjaar gewenst chufi?
Prachtig, bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaid
Koffie met een voetenbadjequote:
Das niet heel veel?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik mag vandaag een halve boterham![]()
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.quote:
Ah, dan is het logischer jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.
Ja, best wel. Ik heb als enige nog pijn, maar word als enige nergens misselijk van. Is me ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan is het logischer ja
En alles goed gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |