Weet ik het, jij zegt dat het vroeger leuker was.quote:
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.quote:
En die muis zat in het keukenkastjequote:Op maandag 4 januari 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.
Daarmee belandde ik ooit op de voorpagina van de krantquote:Op maandag 4 januari 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.
Zit ie nog steedsquote:Op maandag 4 januari 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die muis zat in het keukenkastje
Helaas nietquote:
Hij is wel heel stil dit jaar, misschien valt ie eindelijk van ouderdom omquote:
Misschien ligt ie wel al in een hoekje ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is wel heel stil dit jaar, misschien valt ie eindelijk van ouderdom om
Dat merk ik dan echt wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ligt ie wel al in een hoekje ....
nopequote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is ie verhuisd naar de buren
Nee die muis zat daar op de trap.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die muis zat in het keukenkastje
Je wilt gewoon Rudi horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee die muis zat daar op de trap.
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:10 schreef BasEnAad het volgende:
Had ik jou al een gelukkig nieuwjaar gewenst chufi?
Prachtig, bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaid
Koffie met een voetenbadjequote:
Das niet heel veel?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik mag vandaag een halve boterham![]()
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.quote:
Ah, dan is het logischer jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.
Ja, best wel. Ik heb als enige nog pijn, maar word als enige nergens misselijk van. Is me ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan is het logischer ja
En alles goed gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |