Weet ik het, jij zegt dat het vroeger leuker was.quote:
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.quote:
En die muis zat in het keukenkastjequote:Op maandag 4 januari 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.
Daarmee belandde ik ooit op de voorpagina van de krantquote:Op maandag 4 januari 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Surfenn was met een plank en zeil ipv een muis en beeldscherm.
Zit ie nog steedsquote:Op maandag 4 januari 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die muis zat in het keukenkastje
Helaas nietquote:
Hij is wel heel stil dit jaar, misschien valt ie eindelijk van ouderdom omquote:
Misschien ligt ie wel al in een hoekje ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is wel heel stil dit jaar, misschien valt ie eindelijk van ouderdom om
Dat merk ik dan echt wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ligt ie wel al in een hoekje ....
nopequote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is ie verhuisd naar de buren
Nee die muis zat daar op de trap.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die muis zat in het keukenkastje
Je wilt gewoon Rudi horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee die muis zat daar op de trap.
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:10 schreef BasEnAad het volgende:
Had ik jou al een gelukkig nieuwjaar gewenst chufi?
Prachtig, bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar dank je wel en jij ook de beste wensen ... Had al een plaatje of zo voor je gedraaid
Koffie met een voetenbadjequote:
Das niet heel veel?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik mag vandaag een halve boterham![]()
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.quote:
Ah, dan is het logischer jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.
Ja, best wel. Ik heb als enige nog pijn, maar word als enige nergens misselijk van. Is me ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan is het logischer ja
En alles goed gegaan?
Klinkt als nog even doorbijten, maar hoop op snelle verbeteringquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb als enige nog pijn, maar word als enige nergens misselijk van. Is me ook wel wat waard.
Oh ingrijpende operatie zeg. Voorspoedig herstel gewenst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, nee, maar heb vorige week woensdag een gastric bypass gekregen. Dus na dagen vla en gepureerd warm eten, is het voor mij weer een mijlpaal.
Tnx. Ik moet nogquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh ingrijpende operatie zeg. Voorspoedig herstel gewenst.En hopelijk heeft het halve boterhammetje lekker gesmaakt.
Fijn oma, mooi dat je smaak ook terug aan het komen is, dubbel genot na al die vla.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn boterham was heerlijk. Dubbel heerlijk eigenlijk. Geen last en ik proefde vanmorgen al een beetje van mijn koffie en ook van mijn brood. Ook mijn smaak komt dus weer langzaam terug![]()
Gezellig, was je ook zo aan de beurt zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
De wachtkamer bij de tandarts.
[ afbeelding ]
Vroeger lagen er tijdschriften
Ja. Net genoeg tijd om het etiket van de handgel te lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, was je ook zo aan de beurt zeker?
Niet eens tijd om te gebruiken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Net genoeg tijd om het etiket van de handgel te lezen.
Ook gebruikt. Voor en na.quote:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn boterham was heerlijk. Dubbel heerlijk eigenlijk. Geen last en ik proefde vanmorgen al een beetje van mijn koffie en ook van mijn brood. Ook mijn smaak komt dus weer langzaam terug![]()
Ik had altijd wel nagels, maar ik gebruik vaak die flesjes om je handen schoon te maken en ze zijn sterker. Zelfs mijn nagels hebben alcohol nodigquote:
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
De wachtkamer bij de tandarts.
[ afbeelding ]
Vroeger lagen er tijdschriften
Sommige van die handgels zijn echt zo goor, plakkerig enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd wel nagels, maar ik gebruik vaak die flesjes om je handen schoon te maken en ze zijn sterker. Zelfs mijn nagels hebben alcohol nodig
Het is deze van de appiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige van die handgels zijn echt zo goor, plakkerig enzo.
Heeft denk ik meer met de tempratuur te maken waaronde je ze gebruikt en dat als je het te vaak gebruikt dat het je handen uitdroogt, tenminste naar mijn ervaringen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige van die handgels zijn echt zo goor, plakkerig enzo.
De plak is blijkbaar het zwaarst en zakt onderin het flesje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is deze van de appie [ link | afbeelding ] Dat zijn kleine flesjes die kan ik in mijn jas proppen met de rest. Als het bijna leeg is word het meer plakkerig
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De plak is blijkbaar het zwaarst en zakt onderin het flesje.
Paroquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft denk ik meer met de tempratuur te maken waaronde je ze gebruikt en dat als je het te vaak gebruikt dat het je handen uitdroogt, tenminste naar mijn ervaringen.
Die zooi krijgen we ook altijd mee als we vuilnisbakken moeten legen, is mooi als je tussendoor moet eten oid, maar doe het 3 keer achter elkaar en de boel word idd plakkerig omdat het niet te vergelijkenvalt met handen wassen vw het ointbreken van vocht ed.
Neem je toch je eigen shit meequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paro![]()
De kapper waar ik kwam had bijvoorbeeld zo'n plakkerig goedje, als je daar je handen mee hebt ingesmeerd heb je meteen de neiging om je handen te gaan wassen.
Ik word soms ook wel een beetje opstandig en dwars van die flesjes desinfectant die je overal dwingen het te gebruikenquote:
Ik niet echt. Het is fijn dat het kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word soms ook wel een beetje opstandig en dwars van die flesjes desinfectant die je overal dwingen het te gebruiken
Bij die flesjes is het doorgaans geen probleem, gewoon goed heen en weer schudden voordat je de bende gebruikt, bij die dispensers is dat natuurlijk een ander verhaal, maar dan nog zit er alcohol in die zooi, en als je die bende meerdere keren per dag gebruikt worden ze gewoon droog, waardoor die bende gewoon aan je handen gaat plakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paro![]()
De kapper waar ik kwam had bijvoorbeeld zo'n plakkerig goedje, als je daar je handen mee hebt ingesmeerd heb je meteen de neiging om je handen te gaan wassen.
Bij zorgverlenende instellingen ed kan ik het wel begrijpen, maar waarom bij winkels? als ik mn karretje heb schongeveegt en mn handen gedesinfecteerd heb zegt het niks over wie er aan het potje augurken heeft gezeten dat ik wil kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word soms ook wel een beetje opstandig en dwars van die flesjes desinfectant die je overal dwingen het te gebruiken
Omdat iedereen met schone handen dat potje hebben gepaktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij zorgverlenende instellingen ed kan ik het wel begrijpen, maar waarom bij winkels? als ik mn karretje heb schongeveegt en mn handen gedesinfecteerd heb zegt het niks over wie er aan het potje augurken heeft gezeten dat ik wil kopen.
behalve dat kutkind dat er net op geniest heeft en alhoewel deze alleen maar milde verschijlselen heeft mij wel kan besmetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat iedereen met schone handen dat potje hebben gepakt
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
behalve dat kutkind dat er net op geniest heeft en alhoewel deze alleen maar milde verschijlselen heeft mij wel kan besmetten.
Wat mij nog meer stoort is dat de appie heeft besloten om de voetbalplaatjes actie te continueren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kut kinderen zijn wel een dingetje.
Oh dat is raar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat mij nog meer stoort is dat de appie heeft besloten om de voetbalplaatjes actie te continueren.
Ik vond het al vreemd dat ik vanmiddag een paar koters tussen het winkelwagentjes gedoe zag staan, maar toen ik bij de kassa stond zag ik de borden voor de plaatjes weer.quote:
Ik heb geen idee verder ik weet wel dat die gastjes soms buiten aan het bedelen waren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ik vanmiddag een paar koters tussen het winkelwagentjes gedoe zag staan, maar toen ik bij de kassa stond zag ik de borden voor de plaatjes weer.
Ik begrijp dat de Appie bepaalde marketing campagnes heeft die succesvol blijken, maar op die marketingafdeling zou toch ook iemand moeten zitten dat het in combinatie met de huidige crisis niet handig is om verzamelacties te houden?
Ja, ik zat proppie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn oma, mooi dat je smaak ook terug aan het komen is, dubbel genot na al die vla.
Best vullend dan hč zo'n halve boterham.
Ik weet niet of je kinderen hebt of niet, maar zou jij deze laten bedelen voor stickertjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee verder ik weet wel dat die gastjes soms buiten aan het bedelen waren.
Ik weet dat welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kinderen hebt of niet, maar zou jij deze laten bedelen voor stickertjes?
Nee ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kinderen hebt of niet, maar zou jij deze laten bedelen voor stickertjes?
Hoelang moet je met die brace lopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Enkel gaat beter, maar het blijft voorlopig kut.
Niet nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je ze laten bedelen voor een paar stickertjes?
Ja waarom niet het zijn kinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je ze laten bedelen voor een paar stickertjes?
BB duurt langer Sterktequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |