@FreeGrootquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
owh nu ik jou zie bedenk ik me dat het tijd is mijn UI van de kerstmuts te ontdoen
boksquote:
quote:
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
1 waar je niet voor hoeft te betalen.
het lukt nietquote:
Ja vind ik ook. En hij staat hem zo schattigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
het lukt nietnog maar even die warme muts ophouden dan maar.
Ze verwachtten toch sneeuw vandaag dus het kan nog wel even.
De muts pas af als de kerstspullen zijn opgeruimd?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt he. Blij mee Mazquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En hij staat hem zo schattig
Lukt het niet als je een vinkje zet bij de UI die je wel wil en daarna op "gebruik dit usericon" klikt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vind alleen het anoniem doen laf. Nu gaan mensen beschuldigen en gissen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hoe diep kun je zinken? Ik ben ook blij dat ik het niet begrijp.
we houden het nog maar even zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
De muts pas af als de kerstspullen zijn opgeruimd?
Hij blijft schattig, ook met muts.
nee, hij pakt hem niet. Bizar. Maar geeft niets, er zijn ergere dingen in de wereld dan een schattige UIquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lukt het niet als je een vinkje zet bij de UI die je wel wil en daarna op "gebruik dit usericon" klikt?
Oh, ik glij ook nog in kerstsferenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees de ticker net, de manier waarop het bericht is verwoord.... ik heb zo mijn ideetjes.
I am Grootquote:
Inderdaad, die verraadt zichzelfquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees de ticker net, de manier waarop het bericht is verwoord.... ik heb zo mijn ideetjes.
Nou daar hoef je niet ver voor te zoeken als je dat spelletje een beetje volgtquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vind alleen het anoniem doen laf. Nu gaan mensen beschuldigen en gissen.
Zo is dat, schattige ui is schattigquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
we houden het nog maar even zo
[..]
nee, hij pakt hem niet. Bizar. Maar geeft niets, er zijn ergere dingen in de wereld dan een schattige UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |