Het negatieve positief makenquote:
Dat is weer eens iets anders dan het positieve negatief makenquote:
Danny zeurt niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan het positieve negatief maken
Ja zelden, niet mijn dingquote:
Langer en zwaarder zijn de geruchten.quote:
avondklok?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langer en zwaarder zijn de geruchten.
Maar online toch wel ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De slijterijen hoeven ook niet open.
Hotels echt dicht nu, veel meer winkels dicht waarom zijn etos/kruidvat etc nog open?quote:
Markten dicht ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hotels echt dicht nu, veel meer winkels dicht waarom zijn etos/kruidvat etc nog open?
Avondklok heb ik dan weer niet gehoord.
Kan geen kwaad nee, die stond hier vandaag ook weer.quote:
Tis er sws te koud voorquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad nee, die stond hier vandaag ook weer.
Ik snapte sowieso de essentieliteit van slijterijen al niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De slijterijen hoeven ook niet open.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte sowieso de essentieliteit van slijterijen al niet.
Ik ging alleen naar de notenkraamquote:
Hier zijn vnl burkas en dat soort kleding te verkrijgen..quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ging alleen naar de notenkraam
En als ik ooit eens in Zwolle was naar de specerijenkraam
En die heb je niet nodig?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn vnl burkas en dat soort kleding te verkrijgen..
Ik vind het op dit moment nou niet de meeste handige plek, 1,5 meter afstand houden is vaak onmogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef drakin het volgende:
waarom zou de markt ineens niet meer mogen? Staat toch alleen voedsel?
hier gebeurd dat op de markt nou stukken beter dan in de supermarkt. Dus ik snap echt niet waarom een markt ineens niet zou mogen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het op dit moment nou niet de meeste handige plek, 1,5 meter afstand houden is vaak onmogelijk.
Lokaal kijken dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
hier gebeurd dat op de markt nou stukken beter dan in de supermarkt. Dus ik snap echt niet waarom een markt ineens niet zou mogen.
Ik ben op zoek naar een geldboom of money tree hebben ze die toevallig ook?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:38 schreef FaithHealer het volgende:
Aldi en lidl hadden grote groene planten in de aanbieding deze week.
Blij mee, kaal na de kerstboom.
Tja dat dacht ik ook, maar als je naar bijvoorbeeld Engeland en Duitsland kijkt, daar zijn de maatregelen een stuk strenger dan hier, maar daar lopen de cijfers ook nog keihard op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lokaal kijken dus
Al snap ik niet dat de lockdown hier niet een heel stuk strenger is nu even![]()
Zal denk ik niet geburen, toen het noorden nog nauwelijks 1 besmetting was moesten we mee in de lockdown met de rest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lokaal kijken dus
Al snap ik niet dat de lockdown hier niet een heel stuk strenger is nu even![]()
https://nl-nl.bakker.com/(...)m1qJa58aAs4rEALw_wcBquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een geldboom of money tree hebben ze die toevallig ook?
Duitsland is ook pas net dat het strenger is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik ook, maar als je naar bijvoorbeeld Engeland en Duitsland kijkt, daar zijn de maatregelen een stuk strenger dan hier, maar daar lopen de cijfers ook nog keihard op.
Die zoek ik ook, maar nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een geldboom of money tree hebben ze die toevallig ook?
Volgens mij was het in Duitsland en Engeland strenger dan hier.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duitsland is ook pas net dat het strenger is.
Engeland al iets eerder, maar daar was amper een lockdown. Vandaar dat die mutatie extra hard kon toeslaan.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal denk ik niet geburen, toen het noorden nog nauwelijks 1 besmetting was moesten we mee in de lockdown met de rest.
Duitsland sinds deze week, Engeland vorige week.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het in Duitsland en Engeland strenger dan hier.
Ik heb bijna alle winkels al gevonden die hem hebben, maar zo'n gevlochten stam weet ik nog niet of ik die wil.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://nl-nl.bakker.com/(...)m1qJa58aAs4rEALw_wcB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |