Ik nietquote:
Ik lurk nog wel eens...quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet ver voor te zoeken als je dat spelletje een beetje volgt
Ik geloof je.quote:
Ik geloof van wel. Maar op de ipad lukt switchen me niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:28 schreef pullup het volgende:
Iedereen weer in Kerstsfeer![]()
Is er ook een kerstkikker mootie?
Daar zie ik niets in.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lurken is soms leuker dan meeposten
Ik heb 'm eigenlijk altijd zichtbaar. Als je nieuwsgierig bent, dan moet je 'm aanslingeren en anders niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:29 schreef chufi het volgende:
Moet ik die tikker weer aan slingeren..?
Zit nu mobiel, misschien kijk ik srraks wel evenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk altijd zichtbaar. Als je nieuwsgierig bent, dan moet je 'm aanslingeren en anders niet.
Jonger maar ook geen klein kind meerquote:
Okquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Jonger maar ook geen klein kind meer
Ik zou hem wel eerst ontdooien....quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:08 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in die oliebol die in de vriezer ligt
natuurlijkquote:
Ik ook, ¤100 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:03 schreef Soury het volgende:
Die tikker is wel een inkomsten bron. Zo erg is deze is niet voor Dotje. Ik heb meer ellende gezien. Wat weer geld opleverde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |