SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Het beste adres voor al uw primeurs!
Normaal geen. Normaal is het ook het kortste liedje in de top2000.quote:Op zondag 27 december 2020 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel andere a capella nummers staan er in??
volgens mij heb ik dat hier al eens eerder gelezen, klopt dat?quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mercedes Benz is opgenomen 3 dagen voordat ze overleed. Dat wisten jullie vast niet.
Ik leef niet meer voor jou en dromen zijn bedrog vind ik goeie nummers. De rest mag de sloot inflikkeren.quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Isorden het volgende:
Heeft Marco ooit wel iets moois gedaan dan?
Waar had mevrouw Benz last van?quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mercedes Benz is opgenomen 3 dagen voordat ze overleed. Dat wisten jullie vast niet.
ja wist ik. Het was ook de bedoeling dat er muziek onder zou komen. Uiteindelijk dus niet gebeurtquote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
als je net zijn post twee keer gelezen hebt, klopt het sowiesoquote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat hier al eens eerder gelezen, klopt dat?
Ik ook (achteraf, denk ik, als ik geluisterd had)quote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vorig uurtje kende ik bijna alles!
quote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mooi welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Iets te veel heroïne in het bloed.quote:
Jaloeziequote:
Afscheid nemen bestaat nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Isorden het volgende:
Nooit Meer Een Morgen is echt een prachtig nummer, alleen jammer dat het hardhandig anaal is verkracht door Ali B en die verkrachte versie veel bekender geworden is.quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Isorden het volgende:
treurig verhaal ook. ken je die docu?quote:
Ah kijk, denken in mogelijkhedenquote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je net zijn post twee keer gelezen hebt, klopt het sowieso
Leontinequote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Isorden het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat hier al eens eerder gelezen, klopt dat?
Hangt er van af welke je bedoeltquote:Op zondag 27 december 2020 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
treurig verhaal ook. ken je die docu?
Het waterquote:Op zondag 27 december 2020 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat niet![]()
En Dochters
quote:Op zondag 27 december 2020 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah kijk, denken in mogelijkheden
Die vriendin die hij daarvoor had, mocht er ook wel wezen...quote:
Ja er is niemand meer die echt het Top 2000-gevoel overbrengtquote:
volgens mij heette die Little Blue Girlquote:
Je hebt ook nog The Rose met Bette Midler, maar dies een flink stuk ouderquote:Op zondag 27 december 2020 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij heette die Little Blue Girl
Bedankt, doen we niets mee.quote:Op zondag 27 december 2020 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Zoals veel bands heeft ook deze niet de correcte plaat in de lijst.Maar blijft wel een goede band.
Ik raad Honest of Follow Your Fire aan.
Nou, zeg dat.quote:Op zondag 27 december 2020 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is dit voor een Coldplay-wannabe dan?
Er komt wel het één en ander boven borrelen hierbij.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef D. het volgende:
Mag je 35 nummers kiezen, en dan komt dit bij je boven borrelen?
Margherita is best een mooie cover op z'n tijdquote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Isorden het volgende:
Bij het stemmen niet, nu wel..quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef D. het volgende:
Goeie pizza cover zeker?quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Margherita is best een mooie cover op z'n tijd
Ah thanks, That's All I wanted to knowquote:
Gijs Staverman (niet per se in positieve zin maar goed)quote:Op zondag 27 december 2020 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja er is niemand meer die echt het Top 2000-gevoel overbrengt
Die is ook mooi iddquote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Margherita is best een mooie cover op z'n tijd
Jij vraagt ik draaiquote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah thanks, That's All I wanted to know
Of van The Hollies.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Offspring had hier beter gekund.
vertelquote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Peaceman, je weet wat ik nu ga zeggen
Bij mij gaat hierdoor van onderen van alles borrelen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Peaceman, je weet wat ik nu ga zeggen
quote:
Welke bestemming?quote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is ook mooi idd![]()
En de bestemming
De eindbestemmingquote:
Lekker daarin latenquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Oe dit nummer zat in the Vampire Diaries
Fontaines D.C. is genot jaquote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef Gretzl het volgende:
Kodaline kunnen we beter inruilen voor Fontaines D.C., als we het aantal Ierse noteringen gelijk willen houden
(kon er lang geleden wel van genieten, maar is de glans allang kwijtgeraakt)
De zin waarvan je weet dat ie ieder topic wel een keer voorbij komtquote:Op zondag 27 december 2020 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zijn we al over de helft, dat moeten we toch niet willen met zijn allen.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef essnhills het volgende:
I'll find somebody
Zou wel leuk zijn voor 2021
quote:
Ach, je moet toch afstand houdenquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef essnhills het volgende:
I'll find somebody
Zou wel leuk zijn voor 2021
Je zou willen dat de eindbestemming eerder kwam?quote:
Bloedstollend lelijkquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Oe dit nummer zat in the Vampire Diaries
Is toch verschrikkelijk, als we straks over de helft zijn en nog geen enkel goed uur hebben gehoord!quote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De zin waarvan je weet dat ie ieder topic wel een keer voorbij komt
Zelfde op de radio *insert voice van Gijs Stavermans* OH NEE, OH NEE. WE ZIJN OVER DE HELFT!!!!
Walgelijk.
Ik hoop op een gegeven moment toch niet meerquote:
that's all I wantquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou willen dat de eindbestemming eerder kwam?
Het heet dan ook niet The End oid.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op een gegeven moment toch niet meer
Als het meezit nog voor de bruiloftquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op een gegeven moment toch niet meer
Andersom zou erger zijn, dat we ná de helft geen enkel goed uur meer krijgenquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk, als we straks over de helft zijn en nog geen enkel goed uur hebben gehoord!
Als je 'm nog niet had wel toch?quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als je een relatie hebt
Is die zweep wel anderhalve meter lang :[wquote:
quote:
Die moet je wel eerst zien te vormenquote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als je een relatie hebt
Dat blijft toch echt Don't Youquote:
Oh well, dat hoeft niet met ieder nummer.quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar zijn er nog een deel 1 en 2 ook van dat nummer van Kodaline.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die zweep wel anderhalve meter lang :[w
A mooi, dan ben ik nog net op...quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Matthias Reim straks
Nee toch, pas in de huwelijksnacht mag je elkaar voor het eerst aanraken?quote:
quote:
Big Sleep of zo...quote:Op zondag 27 december 2020 21:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er staat veel mooiers op New Gold Dream vinnik
Uit de eigen collectie?quote:
maar dit is zeker niet slecht!quote:Op zondag 27 december 2020 21:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er staat veel mooiers op New Gold Dream vinnik
quote:
En daarom hou je van onsquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
soms zijn jullie nogal voorspelbaar. dank daarvoor
We kunnen eigenlijk net zo goed onze posts van vorig jaar kopiërenquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Mijn collectie bevindt zich online.quote:
Je zou teleurgesteld zijn geweest als dat niet zo was.quote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Dat zijn we nu toch ook aan het doen?quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk net zo goed onze posts van vorig jaar kopiëren
dat lijkt me ook best een klusjequote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon geautomatiseerd.quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu freestylequote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zijn we nu toch ook aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ergens in je opties.quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Weet iemand hoe ik dat balkje met "random pics van de dag" weg kan halen?
quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu freestyleNeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
zou wel een mooie straf zijnquote:
[..]
Ja, maar nu freestyle#smakeloos #landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
We doen ons bestquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Kan iemand even een scriptje schrijven, dat scheelt iedereen een hoop tijdquote:
quote:
Nou zeg datquote:
Weet ik ook ff niet, staat er echt tussen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kan dat dus niet vinden
Black Outfits Matterquote:Op zondag 27 december 2020 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van the man in black
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb verder niet zo veel met country, maar Johnny Cash was toch wel echt een eindbaas
Lekker, ik zit nog aan een glaasje roodquote:Op zondag 27 december 2020 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ah kijk, er wordt rosé voor me neergezet
ik een flesje lipton ice teaquote:Op zondag 27 december 2020 21:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker, ik zit nog aan een glaasje rood
Ik heb liever wit of roséquote:Op zondag 27 december 2020 21:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker, ik zit nog aan een glaasje rood
mooiste van het uur komt hiernaquote:Op zondag 27 december 2020 21:20 schreef essnhills het volgende:
Tot nu toe niet het meest briljante uurtje dit
Staat ie niet op Discogs?quote:Op zondag 27 december 2020 21:21 schreef D. het volgende:
Ik heb ooit een album van Cash binnengehengeld, soort van digetaly remastered, maar kan nergens vinden welk album het is
Tis beetje suffig allemaal ja.quote:Op zondag 27 december 2020 21:20 schreef essnhills het volgende:
Tot nu toe niet het meest briljante uurtje dit
Altijd wel handig om wat cash in huis te hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fijn dat je cash in de kast hebt liggen.
Ssssst, niet te hard doorvertellen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fijn dat je cash in de kast hebt liggen.
Geeft niet, ik drink het wel opquote:
Ik was geen grote wijndrinker maar ik vond eigenlijk alleen droge witte wijn lekker. Rest hoefde van mij niet zo.quote:
Gwoon een bietje zuup'n jongquote:
Poar neem'nquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
kende deze ook niet, maar deze klinkt mooi
quote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
kende deze ook niet, maar deze klinkt mooi
[..]
Ja, maar nu freestyleJaren geleden nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik denk dat we hem zelf bij elkaar moeten peacenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best hoog
Was er al gevraagd of die lijst online staat?
Ik vind de smaak niet lekker en ik krijg er brandend maagzuur van. Ik drink sws niet vaak alcohol.quote:
nee, maar die staat niet online.quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best hoog
Was er al gevraagd of die lijst online staat?
Schandalig dat ie er nu niet meer in staatquote:
Doe mij een linkje als je klaar bentquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem zelf bij elkaar moeten peacen
Het is hier geen WIDMquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem zelf bij elkaar moeten peacen
Ik ben een man en kan een goed glas wijn prima waarderen.quote:
Nederland is een wa....quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig dat ie er nu niet meer in staat
Jantje Contantjequote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Dit is ook niet zo veel. Jan Contant steekt er met kop en schouders bovenuit tot nu toe dit uur.
Er zijn volgens mij best nog veel mannen die wel van wijn houden. Ik hou ook niet van bier trouwens.quote:
Bomfunk MC's kan niet meer hè, in deze tijd van aanslagen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig dat ie er nu niet meer in staat
Marathon?quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar die staat niet online.
speel met idee om m misschien uit te zenden in het nieuwe jaar.
Ja, had verwacht dat ie eenzelfde steadiness zou krijgen als bijvoorbeeld Darude - Sandstorm. Maar helaas, te weinig mensen van onze leeftijd die er op blijven stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeugdsentiment hoor, Freestyler <3
Nog een paar dagen wachtenquote:
ingeruild voor hetzelfde nummer voor de 10e keer van kensington.quote:Op zondag 27 december 2020 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is een wa....
Ach je snapt em wel
hahaha nee dat nietquote:
Vetquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar die staat niet online.
speel met idee om m misschien uit te zenden in het nieuwe jaar.
Joss Stone is de kampioene valse lucht.quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij komt er wel mee weg, met al die extra lucht
Een dag geen wijn is een dag niet geleefd is zo'n beetje mijn lijfspreuk gewordenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de smaak niet lekker en ik krijg er brandend maagzuur van. Ik drink sws niet vaak alcohol.
Nee, ik heb geen idee wat je wilde gaan zeggen, wil je je post afmaken?quote:Op zondag 27 december 2020 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is een wa....
Ach je snapt em wel
Ja, na het middenstuk ergens.quote:
Klopt, maar er zijn ook mannen die van Marco Borsato houden, dus dat zegt nietsquote:Op zondag 27 december 2020 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij best nog veel mannen die wel van wijn houden. Ik hou ook niet van bier trouwens.
Neequote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wat je wilde gaan zeggen, wil je je post afmaken?
Da's dan ook een zuchtmeisjequote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Joss Stone is de kampioene valse lucht.
Ik heb de laatste dagen wel wat teveel gedronkenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de smaak niet lekker en ik krijg er brandend maagzuur van. Ik drink sws niet vaak alcohol.
quote:
Oeps....quote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een dag geen wijn is een dag niet geleefd is zo'n beetje mijn lijfspreuk geworden
Vrijwel iedereen hier houdt van bier. In de late uurtjes gaat het daar vooral overquote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef Poppejans het volgende:
Ik hou ook niet van wijn.
Wel van bier
quote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook mannen die van Marco Borsato houden, dus dat zegt niets
Een paar nummers wel jaquote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook mannen die van Marco Borsato houden, dus dat zegt niets
deze man weet, enige twee drankjes die ik niet alleen dronk om dronken te worden maar echt voor de smaakquote:
Daar zijn het de dagen ook naar toch?quote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen wel wat teveel gedronken
Ze is hopelijk niet bang dat er naast mij geen ruimte meer is voor haarquote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Dven het volgende:
M'n vriendinnetje @:limoentjuh al lang niet gezien
Ja op zich wel. Het is ook niet heel gek in die zin.quote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zijn het de dagen ook naar toch?
Gaspedaalmuziekquote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Drivers Seat, lekker hoor. Een van mn favoriete carclassics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |