Poar neem'nquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
kende deze ook niet, maar deze klinkt mooi
quote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
kende deze ook niet, maar deze klinkt mooi
quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu freestyleJaren geleden nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik denk dat we hem zelf bij elkaar moeten peacenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best hoog
Was er al gevraagd of die lijst online staat?
Ik vind de smaak niet lekker en ik krijg er brandend maagzuur van. Ik drink sws niet vaak alcohol.quote:
nee, maar die staat niet online.quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best hoog
Was er al gevraagd of die lijst online staat?
Schandalig dat ie er nu niet meer in staatquote:
Doe mij een linkje als je klaar bentquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem zelf bij elkaar moeten peacen
Het is hier geen WIDMquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem zelf bij elkaar moeten peacen
Ik ben een man en kan een goed glas wijn prima waarderen.quote:
Nederland is een wa....quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig dat ie er nu niet meer in staat
Jantje Contantjequote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Dit is ook niet zo veel. Jan Contant steekt er met kop en schouders bovenuit tot nu toe dit uur.
Er zijn volgens mij best nog veel mannen die wel van wijn houden. Ik hou ook niet van bier trouwens.quote:
Bomfunk MC's kan niet meer hè, in deze tijd van aanslagen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig dat ie er nu niet meer in staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |