maar dit is zeker niet slecht!quote:Op zondag 27 december 2020 21:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er staat veel mooiers op New Gold Dream vinnik
quote:
En daarom hou je van onsquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
soms zijn jullie nogal voorspelbaar. dank daarvoor
We kunnen eigenlijk net zo goed onze posts van vorig jaar kopiėrenquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Mijn collectie bevindt zich online.quote:
Je zou teleurgesteld zijn geweest als dat niet zo was.quote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Dat zijn we nu toch ook aan het doen?quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk net zo goed onze posts van vorig jaar kopiėren
dat lijkt me ook best een klusjequote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon geautomatiseerd.quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu freestylequote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zijn we nu toch ook aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ergens in je opties.quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Weet iemand hoe ik dat balkje met "random pics van de dag" weg kan halen?
quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu freestyleNeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
zou wel een mooie straf zijnquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu freestyle#smakeloos #landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |