Fontaines D.C. is genot jaquote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef Gretzl het volgende:
Kodaline kunnen we beter inruilen voor Fontaines D.C., als we het aantal Ierse noteringen gelijk willen houden
(kon er lang geleden wel van genieten, maar is de glans allang kwijtgeraakt)
De zin waarvan je weet dat ie ieder topic wel een keer voorbij komtquote:Op zondag 27 december 2020 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zijn we al over de helft, dat moeten we toch niet willen met zijn allen.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef essnhills het volgende:
I'll find somebody
Zou wel leuk zijn voor 2021
quote:
Ach, je moet toch afstand houdenquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef essnhills het volgende:
I'll find somebody
Zou wel leuk zijn voor 2021
Je zou willen dat de eindbestemming eerder kwam?quote:
Bloedstollend lelijkquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Oe dit nummer zat in the Vampire Diaries
Is toch verschrikkelijk, als we straks over de helft zijn en nog geen enkel goed uur hebben gehoord!quote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De zin waarvan je weet dat ie ieder topic wel een keer voorbij komt
Zelfde op de radio *insert voice van Gijs Stavermans* OH NEE, OH NEE. WE ZIJN OVER DE HELFT!!!!
Walgelijk.
Ik hoop op een gegeven moment toch niet meerquote:
that's all I wantquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou willen dat de eindbestemming eerder kwam?
Het heet dan ook niet The End oid.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op een gegeven moment toch niet meer
Als het meezit nog voor de bruiloftquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op een gegeven moment toch niet meer
Andersom zou erger zijn, dat we ná de helft geen enkel goed uur meer krijgenquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk, als we straks over de helft zijn en nog geen enkel goed uur hebben gehoord!
Als je 'm nog niet had wel toch?quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als je een relatie hebt
Is die zweep wel anderhalve meter lang :[wquote:
Die moet je wel eerst zien te vormenquote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als je een relatie hebt
Dat blijft toch echt Don't Youquote:
Oh well, dat hoeft niet met ieder nummer.quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar zijn er nog een deel 1 en 2 ook van dat nummer van Kodaline.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die zweep wel anderhalve meter lang :[w
A mooi, dan ben ik nog net op...quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Matthias Reim straks
Nee toch, pas in de huwelijksnacht mag je elkaar voor het eerst aanraken?quote:
quote:
Big Sleep of zo...quote:Op zondag 27 december 2020 21:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er staat veel mooiers op New Gold Dream vinnik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |