Marathon?quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar die staat niet online.
speel met idee om m misschien uit te zenden in het nieuwe jaar.
Ja, had verwacht dat ie eenzelfde steadiness zou krijgen als bijvoorbeeld Darude - Sandstorm. Maar helaas, te weinig mensen van onze leeftijd die er op blijven stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeugdsentiment hoor, Freestyler <3
Nog een paar dagen wachtenquote:
ingeruild voor hetzelfde nummer voor de 10e keer van kensington.quote:Op zondag 27 december 2020 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is een wa....
Ach je snapt em wel
hahaha nee dat nietquote:
Vetquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar die staat niet online.
speel met idee om m misschien uit te zenden in het nieuwe jaar.
Joss Stone is de kampioene valse lucht.quote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij komt er wel mee weg, met al die extra lucht
Een dag geen wijn is een dag niet geleefd is zo'n beetje mijn lijfspreuk gewordenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de smaak niet lekker en ik krijg er brandend maagzuur van. Ik drink sws niet vaak alcohol.
Nee, ik heb geen idee wat je wilde gaan zeggen, wil je je post afmaken?quote:Op zondag 27 december 2020 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is een wa....
Ach je snapt em wel
Ja, na het middenstuk ergens.quote:
Klopt, maar er zijn ook mannen die van Marco Borsato houden, dus dat zegt nietsquote:Op zondag 27 december 2020 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij best nog veel mannen die wel van wijn houden. Ik hou ook niet van bier trouwens.
Neequote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wat je wilde gaan zeggen, wil je je post afmaken?
Da's dan ook een zuchtmeisjequote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Joss Stone is de kampioene valse lucht.
Ik heb de laatste dagen wel wat teveel gedronkenquote:Op zondag 27 december 2020 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de smaak niet lekker en ik krijg er brandend maagzuur van. Ik drink sws niet vaak alcohol.
quote:
Oeps....quote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een dag geen wijn is een dag niet geleefd is zo'n beetje mijn lijfspreuk geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |