SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 27 december 2020 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel goed! Hij lacht veel, begint allemaal dingen te ontdekken (z'n handjes zijn favoriet) en z'n beste feature: hij slaapt sinds 3 nachten doorKerstcadeautje!
Echt?quote:Op zondag 27 december 2020 08:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omg! Yes een medestander, niemand begrijpt mij
Sta nu op 15quote:
Dus het advies is nee?quote:Op zondag 27 december 2020 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe altijd ja, maar gewoon je geld pakken is eigenlijk het slimste.
Vrouwenquote:Op zondag 27 december 2020 08:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt?Ik vind hem wel heel cute ja
Leuke vent sowieso!
Prima TT hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:25 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik ben nog niet helemaal ingespeeld in de TT-tradities van dit jaar. Post nu pas voor het eerst echt mee dit jaar.
Je moet ze volgens mij ook vooral niet proberen te begrijpenquote:
Een TT is beter dan geenquote:Op zondag 27 december 2020 08:25 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik ben nog niet helemaal ingespeeld in de TT-tradities van dit jaar. Post nu pas voor het eerst echt mee dit jaar.
Dat begrijp ikquote:Op zondag 27 december 2020 08:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je moet ze volgens mij ook vooral niet proberen te begrijpen
Doe je prima!quote:Op zondag 27 december 2020 08:25 schreef livelink het volgende:
Dus mannen mogen zich verlekkeren aan vrouwen maar wij niet aan mannen? Dat is wel een hele dubbele standaardquote:
Mooi laagquote:Op zondag 27 december 2020 08:26 schreef peaceman het volgende:
01. 996 Dagoduck
02. 615 Dotteke
03. 590 X-23
04. 586 MTheBassman
05. 519 peaceman
06. 488 Haags
07. 446 Isorden
08. 363 Gale_Boetticher
09. 333 Limoentjuh
10. 310 Gretzl
10. 310 FreshFruit
12. 307 Evenstar
13. 257 chufi
14. 243 Zorro
15. 238 n00biedoobiedoo
16. 235 Jacquelinehasselbaink
17. 233 Fred_B
18. 221 Aoibhin
19. 220 mazaru
20. 219 Kopiko
21. 200 Cee
22. 192 Mexicanobakker
23. 188 ok01
24. 179 dud0r
25. 172 alopio
26. 170 Scorpion_17
27. 166 houdjemond
28. 163 Poppejans
29. 156 cafca
30. 153 MadMaster
Jullie mogen je best aan mij verlekkeren hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus mannen mogen zich verlekkeren aan vrouwen maar wij niet aan mannen? Dat is wel een hele dubbele standaard
Geen Hont?quote:Op zondag 27 december 2020 08:28 schreef Cee het volgende:
Ik lig op m’n rug in het gras en aanschouw Maan.
Oh zooo leuk, dat hele kleine!quote:Op zondag 27 december 2020 08:23 schreef MaJo het volgende: [..] Heel goed! Hij lacht veel, begint allemaal dingen te ontdekken (z'n handjes zijn favoriet) en z'n beste feature: hij slaapt sinds 3 nachten door
Kerstcadeautje!
Ik vind je 'verlekkeren' aan bekende mensen sowieso wat puberaalquote:Op zondag 27 december 2020 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus mannen mogen zich verlekkeren aan vrouwen maar wij niet aan mannen? Dat is wel een hele dubbele standaard
Wel mee eens, ik heb wel het idee dat vrouwen dat op latere leeftijd meer blijven doen trouwensquote:Op zondag 27 december 2020 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind je 'verlekkeren' aan bekende mensen sowieso wat puberaal
quote:Op zondag 27 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jullie mogen je best aan mij verlekkeren hoor
Hij is 2 maandenquote:
En aftrekemoticons zijn dat niet?quote:Op zondag 27 december 2020 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind je 'verlekkeren' aan bekende mensen sowieso wat puberaal
Zeg je dat ik oud benquote:Op zondag 27 december 2020 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens, ik heb wel het idee dat vrouwen dat op latere leeftijd meer blijven doen trouwens
Doet hij schijnbaar niet zo heel moeilijk overquote:
Mijn indruk ookquote:Op zondag 27 december 2020 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens, ik heb wel het idee dat vrouwen dat op latere leeftijd meer blijven doen trouwens
precies.. een hond, een maan, maakt marco niet uit hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Doet hij schijnbaar niet zo heel moeilijk over
quote:
Dat mag Leontine doen.quote:
Ben jij nog een puber dan?quote:
Check!quote:
Echt hè, zo zonde.quote:Op zondag 27 december 2020 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwege deze kolder zijn we dus 8 uur eerder gestart...
Elke vrouw glijdt op Marco toch?quote:
Mentaal welquote:
Bedankt daarvoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Check!
Maar zonder ranzige praat en gore plaatjes, ...
En dan toch lekker TAFKAP genot....quote:Op zondag 27 december 2020 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwege deze kolder zijn we dus 8 uur eerder gestart...
Nou dat inderdaad, als ik zie wat er op de app van mijn man voorbij komt dan is dat toch echt wat anders dan een beetje onschuldig over mannen kletsen. De meeste vrouwen hebben volgens mij geen idee, mijn man laat het vaak zien omdat ik wel wat kan hebben. Maar als ik soms zoiets benoem tegen de andere vrouwen dan weten ze van nietsquote:Op zondag 27 december 2020 08:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Check!
Maar zonder ranzige praat en gore plaatjes, dat doen de heren wel
In mijn tienerjaren zou ik nu 100den screenshots hebben van Sander op de loopbandquote:
Half How Soon Is Now? afgekapt en Cry Me A River intro eraf gesneden om met allemaal boomers te babbelenquote:Op zondag 27 december 2020 08:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan toch lekker TAFKAP genot....
Is dit een tekst van Blof?quote:Op zondag 27 december 2020 08:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een baby huilt
Een vogel schreeuwt
De dag begint en de snelweg suist
Wel mee eens ja, al probeer ik dat soort praat zelf zoveel mogelijk te vermijden. Ik vind het vermoei0nd.quote:Op zondag 27 december 2020 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad, als ik zie wat er op de app van mijn man voorbij komt dan is dat toch echt wat anders dan een beetje onschuldig over mannen kletsen. De meeste vrouwen hebben volgens mij geen idee, mijn man laat het vaak zien omdat ik wel wat kan hebben. Maar als ik soms zoiets benoem tegen de andere vrouwen dan weten ze van niets
quote:Op zondag 27 december 2020 08:35 schreef Isorden het volgende:
Cambodinee heb je
Cambodija kan je krijgen
De intellectuele Blof uit Nieuwegein.quote:
Ah nog vager.quote:
met een 0 ja?quote:Op zondag 27 december 2020 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, al probeer ik dat soort praat zelf zoveel mogelijk te vermijden. Ik vind het vermoei0nd.
quote:
Da's wel waar ja, maar ben blij dat dat hier enigszins beperkt blijftquote:Op zondag 27 december 2020 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad, als ik zie wat er op de app van mijn man voorbij komt dan is dat toch echt wat anders dan een beetje onschuldig over mannen kletsen. De meeste vrouwen hebben volgens mij geen idee, mijn man laat het vaak zien omdat ik wel wat kan hebben. Maar als ik soms zoiets benoem tegen de andere vrouwen dan weten ze van niets
De TT mag vrij geïnterpreteerd worden. Het was niet direct mijn insteek, maar vooruit.quote:Op zondag 27 december 2020 08:35 schreef PzKpfw het volgende:
Morning glory is eenzelfde iets als morning wood in deze?
Mijn man heeft dat ook een beetje, het niveau is vaak wel erg laag. Maar soms zit er wel wat leuks tussenquote:Op zondag 27 december 2020 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, al probeer ik dat soort praat zelf zoveel mogelijk te vermijden. Ik vind het vermoei0nd.
Wut?quote:Op zondag 27 december 2020 08:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In mijn tienerjaren zou ik nu 100den screenshots hebben van Sander op de loopband
Komt Spinvis uit Nieuwegein? Dat verklaart dingenquote:Op zondag 27 december 2020 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De intellectuele Blof uit Nieuwegein.
Nieuwegein aan Zeequote:Op zondag 27 december 2020 08:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt Spinvis uit Nieuwegein? Dat verklaart dingen
Louter nette kerels hier.quote:Op zondag 27 december 2020 08:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, maar ben blij dat dat hier enigszins beperkt blijft
Dat probleem hadden we met Paul Simon gister ook al...quote:Op zondag 27 december 2020 08:38 schreef peaceman het volgende:
deze komt te vroeg op de dag, want ochtend.
quote:Op zondag 27 december 2020 08:39 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb liever deze Emerald
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
hmmm dan is er toch iets fout gegaan bij de redactie van radio 2. want dit KAN NATUURLIJK NIET!quote:Op zondag 27 december 2020 08:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat probleem hadden we met Paul Simon gister ook al...
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.quote:Op zondag 27 december 2020 08:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt Spinvis uit Nieuwegein? Dat verklaart dingen
quote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.
Dat snap ikquote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan de top 2000 gewoon niet missenquote:Op zondag 27 december 2020 08:41 schreef Zorro het volgende:
Verdorie, ben ik al weer wakker.
Dat was niet de bedoeling.
Ik heb Spinvis ook nooit begrepenquote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Ik vind Spinvis kijkmijinteressantintellectueeldoen muziek
prima band om live te zien jaquote:
Wel een stemplaat van je kat gemistquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik moet vroeg op om de radio aan te zetten voor mijn kat.
Hij heeft op Bird of Paradise gestemd.
Ja, maar daarom is dit ineens zo verrassend. En ik vind het troostrijk.quote:Op zondag 27 december 2020 08:43 schreef laxus13 het volgende:
De Dijk heeft zoveel betere nummers dan dit
+1! Ik heb wel zin in weer een concert. Ik weet niet eens wat mijn laatste concert geweest is, zo lang geleden is hetquote:
Kan ik iets voor je doen?quote:Op zondag 27 december 2020 08:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is dit ineens zo verrassend. En ik vind het troostrijk.
of een festival, bier uit plastic bekersquote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1! Ik heb wel zin in weer een concert. Ik weet niet eens wat mijn laatste concert geweest is, zo lang geleden is het
Een festival heb ik ook wel weer zin inquote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
of een festival, bier uit plastic bekers
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 27 december 2020 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan de top 2000 gewoon niet missen
Komt wel weer!quote:Op zondag 27 december 2020 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een festival heb ik ook wel weer zin inAl zie ik mezelf voorlopig niet zo snel gaan, even los van corona
I have a massage for Ronniequote:Op zondag 27 december 2020 08:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Oh ja, vergeet ik het bijna:
[ afbeelding ]
Gewoon met Oud en Nieuw straks even naar buiten gaan met een plastic beker met bier. Om alvast de mogelijkheden van het nieuwe jaar te vieren. Wie weet....quote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
of een festival, bier uit plastic bekers
Of een beetje aspergerig. Een bepaalde aparte blik en afstand waarmee 'ie de wereld bekijkt.quote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Ik vind Spinvis kijkmijinteressantintellectueeldoen muziek
ja zou dat hetzelfde gevoel opwekken?quote:Op zondag 27 december 2020 08:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon met Oud en Nieuw straks even naar buiten gaan met een plastic beker met bier. Om alvast de mogelijkheden van het nieuwe jaar te vieren. Wie weet....
Dat geloof ik ook welquote:
worstenbroodje?quote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef MaJo het volgende:
Guus MeeuwisIk ga even een broodje maken
Een gezonde dosis fantasie helpt er wel bij.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zou dat hetzelfde gevoel opwekken?
Die heb ik op zich wel, maar ben bang dat alleen bier in een plastic beker niet voldoende is.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een gezonde dosis fantasie helpt er wel bij.
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef Zorro het volgende:
Doet me goed altijd, zo'n hartverwarmende ontvangst, Toch altijd een goed begin van je dag.
Ik snap de grap niet maar ik zou dat nu best lustenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef Zorro het volgende:
Doet me goed altijd, zo'n hartverwarmende ontvangst, Toch altijd een goed begin van je dag.
Zo snel en dat zo vroeg? Dat belooft wat.quote:Op zondag 27 december 2020 08:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.
quote:
Dat word nog wat als het echt druk word hierquote:Op zondag 27 december 2020 08:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.
Guus Meeuwis > Brabant > Worstenbroodjesquote:Op zondag 27 december 2020 08:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet maar ik zou dat nu best lusten
En mede Beatles fan toch?quote:Op zondag 27 december 2020 08:50 schreef peaceman het volgende:
Vroegah kwam Jane nu het topic binnen.
Vind het ook kattengejank.quote:Op zondag 27 december 2020 08:50 schreef tompsv18 het volgende:
The Cats is een verschrikkelijke band. Zo, dat is eruit.
ja en The Cats vond ze verschrikkelijkquote:
Ah op die manierquote:Op zondag 27 december 2020 08:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Guus Meeuwis > Brabant > Worstenbroodjes
Uitzondering op de regelquote:Op zondag 27 december 2020 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manierKomt er toch nog iets goeds uit Brabant
Dat was mijn associatiequote:Op zondag 27 december 2020 08:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Guus Meeuwis > Brabant >Uitvaart > Worstenbroodjes
Oh jaquote:Op zondag 27 december 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en The Cats vond ze verschrikkelijk
quote:
heb haar al jaren niet gespot in deze reeks.quote:Op zondag 27 december 2020 08:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jaGood old times
Post zij niet meer?
Jammer! Vond haar altijd wel een leuke toevoeging!quote:Op zondag 27 december 2020 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb haar al jaren niet gespot in deze reeks.
quote:Op zondag 27 december 2020 08:53 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote bij dit nummer?
quote:
Hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 27 december 2020 08:53 schreef peaceman het volgende:
fun fact: het schijnt dat het volgende nummer naakt is ingezongen
Tuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 08:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jammer! Vond haar altijd wel een leuke toevoeging!
Werd ik nog gemist de afgelopen dagen?
Het was haar wijsgemaakt dat Olivia Newton-John dat ook altijd deedquote:Op zondag 27 december 2020 08:53 schreef peaceman het volgende:
fun fact: het schijnt dat het volgende nummer naakt is ingezongen
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 08:54 schreef Cee het volgende:
Kippenvel.
Ja, bij de zangeres waarschijnlijk hè.
quote:Op zondag 27 december 2020 08:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Jammer dat Dolly Parton dit nooit gecovered heeft.
Heeft de hond hierop gestemd?quote:Op zondag 27 december 2020 08:54 schreef alpeko het volgende:
Goed uur dit. Tweede plaat al van onze hond. Hier slaapt ze doorheen helaas
Mijn vriendin wel, sow koekoekquote:Op zondag 27 december 2020 08:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Jammer dat Dolly Parton dit nooit gecovered heeft.
Hoezo dat?quote:Op zondag 27 december 2020 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
Verschrikkelijk dit, nog nachtmerries van de muziekles op de middelbare vanwege dit nummer.
ehm ff denken. Limoentjuh is de nieuwe essnhills, Dagoduck is topspammert. Mexicano controleert wat er van zijn top 2000 in de lijst der lijsten staat, ik die dat voor mijn top 1000. Cee vindt alles mooi wat wij niet mooi vinden en andersom. Zorro vraagt graag om aandacht. D. zegt nog steeds eeeejjj. en dan ben ik vast nog heel veel users en anekdotes vergeten.quote:
En ik maak nooit woordgrappen.quote:Op zondag 27 december 2020 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm ff denken. Limoentjuh is de nieuwe essnhills, Dagoduck is topspammert. Mexicano controleert wat er van zijn top 2000 in de lijst der lijsten staat, ik die dat voor mijn top 1000. Cee vindt alles mooi wat wij niet mooi vinden en andersom. Zorro vraagt graag om aandacht. D. zegt nog steeds eeeejjj. en dan ben ik vast nog heel veel users en anekdotes vergeten.
Sorry
Als ik het me goed herinner moest iedereen dit zingen (inclusief wij jongens met net de baard in de keel).quote:
Aandacht wat nou aandacht?quote:Op zondag 27 december 2020 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm ff denken. Limoentjuh is de nieuwe essnhills, Dagoduck is topspammert. Mexicano controleert wat er van zijn top 2000 in de lijst der lijsten staat, ik die dat voor mijn top 1000. Cee vindt alles mooi wat wij niet mooi vinden en andersom. Zorro vraagt graag om aandacht. D. zegt nog steeds eeeejjj. en dan ben ik vast nog heel veel users en anekdotes vergeten.
Sorry
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry
WAT EEN KUTRECLAMEquote:
Excuses.quote:Op zondag 27 december 2020 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Enne, het is eejjjjjjjj
2x e 8x j
https://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjj
quote:
Dit is haar hele lijst. Het een sentimenteel beest. Veel nummers komen vandaagquote:
Meisjes met weinig kleren?quote:Op zondag 27 december 2020 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie raden nooit wie er vannacht op teevee was!!!
Goede samenvatting, ben ik weer een beetje bijquote:Op zondag 27 december 2020 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry
Dat zou het trauma wel verklarenquote:Op zondag 27 december 2020 08:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien moesten ze het ook naakt inzingen.
quote:
Jeroen van Inkel?quote:Op zondag 27 december 2020 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
Dat lijkt me sowieso een traumatische periode voor jongetjesquote:Op zondag 27 december 2020 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner moest iedereen dit zingen (inclusief wij jongens met net de baard in de keel).
Ik had overwogen een lijst met allemaal dieren te maken, maar kwam niet aan 35quote:Op zondag 27 december 2020 09:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit is haar hele lijst. Het een sentimenteel beest. Veel nummers komen vandaag
- knip -
Geeeeeeeen idee! Vertel?quote:Op zondag 27 december 2020 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 27 december 2020 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een traumatische periode voor jongetjes
De hond heeft een goede muzieksmaak! Wel wat melancholisch. Alles goed met de hond?quote:Op zondag 27 december 2020 09:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit is haar hele lijst. Het een sentimenteel beest. Veel nummers komen vandaag
Duran Duran - Save A Prayer (1985)
Dire Straits - Private Investigations (1982)
Rah Band - Clouds Across The Moon (1985)
Paolo Conte - Max (1988)
Billy Joel - She's Always A Woman (1978)
Kate Bush - Cloudbusting (1985)
Kim Carnes - Bette Davis' Eyes (1981)
Spandau Ballet - Through The Barricades (1986)
Metallica - Nothing Else Matters (1992)
Visage - Fade To Grey (1980)
Air - All I Need (1998)
Phil Collins - Against All Odds (Take A Look At Me Now) (1984)
Berlin - Take My Breath Away (1986)
Bangles - Eternal Flame (1989)
Chris Rea - Josephine (1985)
Richard Marx - Right Here Waiting (1989)
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow (1983)
Charles Aznavour - She (1974)
Van Morrison - Have I Told You Lately (1989)
Carly Simon - Coming Around Again (1987)
Christopher Cross - Sailing (1981)
Tori Amos - Winter (1992)
Beth Hart - L.A. Song (1999)
Tracy Chapman - Baby Can I Hold You (1988)
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water (1970)
Ramses Shaffy - Laat me (1978)
Stef Bos - Papa (1991)
Bill Withers & Grover Washington jr - Just The Two Of Us (1981)
Sade - By Your Side (2000)
U2 - With Or Without You (1987)
Foreigner - Waiting For A Girl Like You (1982)
Foreigner - I Want To Know What Love Is (1984)
Queen - Love Of My Life (1975)
Portishead - Glory Box (1994)
Fleetwood Mac - Sara (1980)
Ik was er door gekomen op zoom na te veel whisky’s en stond plots op Club Tropicana te dansenquote:
Hopelijk zijn er nog screenshots.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was er door gekomen op zoom na te veel whisky’s en stond plots op Club Tropicana te dansen
Die mensen van dat filmpje in Efteling bungalow?quote:Op zondag 27 december 2020 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
Lijkt mij behoorlijk kut als je stem dan steeds overslaatquote:
[..]
Ik was er door gekomen op zoom na te veel whisky’s en stond plots op Club Tropicana te dansen
PippenGodquote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ha cool! Hoe laat was dat?quote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Club Tropicana was de laatste plaat voor 3 uurquote:
[..]
tofheid! lang moeten wachten uiteindelijk?quote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
maar er is wel een hoop moois voor terug natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth and Fire heeft alle noteringen er ook alweer doorheen gejaagdDat gaat echt not normal snel tegenwoordig
Ok, dat van teveel whisky geloof ik alvast.quote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laatste liedje voor twee uur!
Moe van kerstdinerquote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hond heeft een goede muzieksmaak! Wel wat melancholisch. Alles goed met de hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het nog isquote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zet je het dadelijk zelf online, of moet iemand gaan zoeken?quote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 09:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moe van kerstdiner
Goed eten is ook vermoeiend! Naast een goede muzieksmaak heeft hij ook een goede smaak voor eten zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Het duurde lang voordat je in de zoom groep wordt toegelaten.quote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
tofheid! lang moeten wachten uiteindelijk?
quote:Op zondag 27 december 2020 09:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moe van kerstdiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is echt platgedraaid.quote:
Zijquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed eten is ook vermoeiend! Naast een goede muzieksmaak heeft hij ook een goede smaak voor eten zie ik
moderat is sowieso wel aardig jaquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heeft geen sfeer zoals sommige andere nummers in deze stijl wel hebben voor mij en dan is het doelloze bagger. Moderat - Bad Kingdom hoor ik veel liever.
Vandaar dat je niemand ziet in badjas met gaar hoofdquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat je in de zoom groep wordt toegelaten.
Daar moet je vervolgens ook je best doen om geselecteerd te worden voor een soort van subgroep van mensen die ze leuk genoeg vinden voor op teevee.
Dan is het nog twintig minuten wachten en dan... plops... kom je voorbij!
Wat een auditieproces johquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat je in de zoom groep wordt toegelaten.
Daar moet je vervolgens ook je best doen om geselecteerd te worden voor een soort van subgroep van mensen die ze leuk genoeg vinden voor op teevee.
Dan is het nog twintig minuten wachten en dan... plops... kom je voorbij!
Wie, wat, waar, wanneer?quote:
En vooral WAAROM?quote:
Oh sorry! Voor mij zijn honden altijd jongens en poezen meisjes. Dat is in mijn leven altijd zo geweestquote:
Mijn katten kijken nu enigzins onvriendelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry! Voor mij zijn honden altijd jongens en poezen meisjes. Dat is in mijn leven altijd zo geweest
lastig voortplanten dan voor zequote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry! Voor mij zijn honden altijd jongens en poezen meisjes. Dat is in mijn leven altijd zo geweest
En dat terwijl ik altijd wel op de hoogte ben van nieuwe muziek. Maar nee, het zegt me echt helemaal niets.quote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Niets moet, maar knap dat je het hebt kunnen ontwijken
Mij boeit dit nummer niet
Mijn poezen zijn hijquote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie toevoegingquote:
ja die hebben het wel snel opgegevenquote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef Isorden het volgende:
Rolling Stones tijd...
@:Limoentjuh @:Dven
Waar zijn jullie
Sorry kattenquote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn katten kijken nu enigzins onvriendelijk.
Kijk, ik zie ze ontspannen nu.quote:
Ja dat is wel een probleemquote:
Sorry mannenpoezenquote:
quote:
Gelukkig maar! Ik wil geen diertjes kwetsenquote:
quote:
Dat doen ze zelf wel bij elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik wil geen diertjes kwetsen
Ow, dan klopt mijn theorie weerquote:Op zondag 27 december 2020 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het zijn vrouwtjes, maar ik zeg dus vaak hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |