Oh zooo leuk, dat hele kleine!quote:Op zondag 27 december 2020 08:23 schreef MaJo het volgende: [..] Heel goed! Hij lacht veel, begint allemaal dingen te ontdekken (z'n handjes zijn favoriet) en z'n beste feature: hij slaapt sinds 3 nachten door
Kerstcadeautje!
Ik vind je 'verlekkeren' aan bekende mensen sowieso wat puberaalquote:Op zondag 27 december 2020 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus mannen mogen zich verlekkeren aan vrouwen maar wij niet aan mannen? Dat is wel een hele dubbele standaard
Wel mee eens, ik heb wel het idee dat vrouwen dat op latere leeftijd meer blijven doen trouwensquote:Op zondag 27 december 2020 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind je 'verlekkeren' aan bekende mensen sowieso wat puberaal
quote:Op zondag 27 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jullie mogen je best aan mij verlekkeren hoor
Hij is 2 maandenquote:
En aftrekemoticons zijn dat niet?quote:Op zondag 27 december 2020 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind je 'verlekkeren' aan bekende mensen sowieso wat puberaal
Zeg je dat ik oud benquote:Op zondag 27 december 2020 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens, ik heb wel het idee dat vrouwen dat op latere leeftijd meer blijven doen trouwens
Doet hij schijnbaar niet zo heel moeilijk overquote:
Mijn indruk ookquote:Op zondag 27 december 2020 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens, ik heb wel het idee dat vrouwen dat op latere leeftijd meer blijven doen trouwens
precies.. een hond, een maan, maakt marco niet uit hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Doet hij schijnbaar niet zo heel moeilijk over
quote:
Dat mag Leontine doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |