Ik vrijwel altijd als ik nog in bed ligquote:
Geen zorgen, JW is al een stuk beter te begrijpen dan Hoogiequote:Op zondag 27 december 2020 08:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yes! Ochtendploeg dit jaar
[..]
Ah zie je wel! Ik voelde me al even eenzaam in mijn gekwijl
OK, dat is wel het beste nummer inderdaad.quote:
Ik ook, verslaafd.quote:Op zondag 27 december 2020 08:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is Fok aanslingeren?
Ik ook hoorquote:
Des te meer voor mijquote:Op zondag 27 december 2020 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, JW is al een stuk beter te begrijpen dan Hoogie
Gaat het goed met je kleine vent?quote:Op zondag 27 december 2020 08:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Of nee, eerst baby rustig krijgen, dan fok
Hebben we het over Sander Hoogendoorn?quote:
En gaat het ook goed met je baby?quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat het goed met je kleine vent?
quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gaat het ook goed met je baby?
Dat was wel een mooi plaatje rennend op de loopband, ja.quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we het over Sander Hoogendoorn?
ja. Hoeveel won je?quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef D. het volgende:
Even off-topic
Geld gewonnen met kraslot opnieuw investeren, of niet?
Heel goed! Hij lacht veel, begint allemaal dingen te ontdekken (z'n handjes zijn favoriet) en z'n beste feature: hij slaapt sinds 3 nachten doorquote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat het goed met je kleine vent?
Omg! Yes een medestander, niemand begrijpt mijquote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we het over Sander Hoogendoorn?
Mijn man een kleine vent noemenquote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gaat het ook goed met je baby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |