Nou gooi er maar een lekkere vent in danquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoor
Haha okquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb begin van de nacht ook wel niet zulke frisse types gezien, anders.
Dat had ik eigenlijk al verwachtquote:
Steeds? Die ene post van mij bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb die gemist
Ik zie alleen steeds dames over niet heel aatrekkelijke dj's kwijlen
Geen idee wie dat is. Wat ik hier voorbij zie komen zijn aftrekemoticons, gegeil op Dua lipa, Emmely e.dquote:Op zondag 27 december 2020 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat ik altijd zie is Agreetha, meer niet
aftrekemoticons?quote:Op zondag 27 december 2020 08:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Wat ik hier voorbij zie komen zijn aftrekemoticons, gegeil op Dua lipa, Emmely e.d
Nou idd..kuchquote:Op zondag 27 december 2020 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb die gemist
Ik zie alleen steeds dames over niet heel aatrekkelijke dj's kwijlen
Hey! Je bent er ook weer!quote:
Je had nog wel een uurtje langer kunnen slapen nu.quote:
Agreetha = dat gifje van het achterwerk van Agnetha Falltskog van ABBA.quote:Op zondag 27 december 2020 08:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Wat ik hier voorbij zie komen zijn aftrekemoticons, gegeil op Dua lipa, Emmely e.d
Dagoduck deed dat, geen idee waar die emoticons vandaan komenquote:Op zondag 27 december 2020 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
aftrekemoticons?
Maak je me toch nieuwsgierig op de vroege ochtend.
Yes! Ochtendploeg dit jaarquote:
Ah zie je wel! Ik voelde me al even eenzaam in mijn gekwijlquote:
Beste nummer van het uur komt na Peterquote:Op zondag 27 december 2020 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had nog wel een uurtje langer kunnen slapen nu.
Alleen voor De Dijk moet je wakker zijn dit uur.
En het eerste wat je doet is Fok aanslingeren?quote:Op zondag 27 december 2020 08:19 schreef peaceman het volgende:
Moet nog wakker worden. Net 3 minuten geleden mijn ogen open gedaan
Ik heb helaas niks te kwijlen meer vrees ikquote:
Deze week van het jaar wel hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is Fok aanslingeren?
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 08:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is Fok aanslingeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |