Vind JW en Jeroen wel fijn als DJs...quote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef MaJo het volgende:
Tevens Jan Willem Roodbeen genot (voor het oog)![]()
Dat is wel bijzonder als je daar nu naar terugkijkt!quote:Op zondag 27 december 2020 08:06 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen!
Wat een lekkere binnenkomer met Keane. Die waren in februari genot live in de AFAS. Laatste live concert die ik heb bezocht.
Truequote:Op zondag 27 december 2020 08:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker nutteloos ook momenteel.... Ze mogen toch niet open
Huh? Die heb ik even gemistquote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die ene met die seksende insekten was apart te noemen.
Ik heb het niet over zijn DJ kwaliteiten he?quote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind JW en Jeroen wel fijn als DJs...
Maar ben nog blijer dat we voor vandaag weer van Carolien afzijn...
Meen je ditquote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef MaJo het volgende:
Tevens Jan Willem Roodbeen genot (voor het oog)![]()
Ja over die andere kwaliteiten oordeel ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 08:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh? Die heb ik even gemist
[..]
Ik heb het niet over zijn DJ kwaliteiten he?Maar ok dat zit ook wel goed
Het begon in ieder geval prima, maar de volgende is niks.quote:
Jazekerquote:
Oh ja dit komt me wel bekend voor!quote:Op zondag 27 december 2020 08:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Is ook maar heel kort te zien geweest. Toch te controversieel, vermoedelijk.
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
JazekerAndere jaren heb ik me samen met wat andere dames lopen verlekkeren hier
[..]
Oh ja dit komt me wel bekend voor!
Ik heb begin van de nacht ook wel niet zulke frisse types gezien, anders.quote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef MaJo het volgende:
Wordt er eigenlijk redactie gedaan op die Zoom verbindingen? Iedereen ziet er steeds zo fris uit. Ik zit hier in mijn badjas met m'n gare hoofd
Jep, Bart de host regelt datquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef MaJo het volgende:
Wordt er eigenlijk redactie gedaan op die Zoom verbindingen? Iedereen ziet er steeds zo fris uit. Ik zit hier in mijn badjas met m'n gare hoofd
Het enige wat ik altijd zie is Agreetha, meer nietquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoor
Ik heb die gemistquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoor
Lucky you heb er al 3 uurtjes opzittenquote:Op zondag 27 december 2020 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben van de ochtendploeg. Kom zo uit bed gerold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |