tofheid! lang moeten wachten uiteindelijk?quote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was er door gekomen op zoom na te veel whisky’s en stond plots op Club Tropicana te dansen
maar er is wel een hoop moois voor terug natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth and Fire heeft alle noteringen er ook alweer doorheen gejaagdDat gaat echt not normal snel tegenwoordig
Ok, dat van teveel whisky geloof ik alvast.quote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laatste liedje voor twee uur!
Moe van kerstdinerquote:Op zondag 27 december 2020 09:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
De hond heeft een goede muzieksmaak! Wel wat melancholisch. Alles goed met de hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het nog isquote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zet je het dadelijk zelf online, of moet iemand gaan zoeken?quote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 09:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moe van kerstdiner
Goed eten is ook vermoeiend! Naast een goede muzieksmaak heeft hij ook een goede smaak voor eten zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Het duurde lang voordat je in de zoom groep wordt toegelaten.quote:Op zondag 27 december 2020 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
tofheid! lang moeten wachten uiteindelijk?
quote:Op zondag 27 december 2020 09:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moe van kerstdiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is echt platgedraaid.quote:
Zijquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed eten is ook vermoeiend! Naast een goede muzieksmaak heeft hij ook een goede smaak voor eten zie ik
moderat is sowieso wel aardig jaquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heeft geen sfeer zoals sommige andere nummers in deze stijl wel hebben voor mij en dan is het doelloze bagger. Moderat - Bad Kingdom hoor ik veel liever.
Vandaar dat je niemand ziet in badjas met gaar hoofdquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat je in de zoom groep wordt toegelaten.
Daar moet je vervolgens ook je best doen om geselecteerd te worden voor een soort van subgroep van mensen die ze leuk genoeg vinden voor op teevee.
Dan is het nog twintig minuten wachten en dan... plops... kom je voorbij!
Wat een auditieproces johquote:Op zondag 27 december 2020 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat je in de zoom groep wordt toegelaten.
Daar moet je vervolgens ook je best doen om geselecteerd te worden voor een soort van subgroep van mensen die ze leuk genoeg vinden voor op teevee.
Dan is het nog twintig minuten wachten en dan... plops... kom je voorbij!
Wie, wat, waar, wanneer?quote:
En vooral WAAROM?quote:
Oh sorry! Voor mij zijn honden altijd jongens en poezen meisjes. Dat is in mijn leven altijd zo geweestquote:
Mijn katten kijken nu enigzins onvriendelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry! Voor mij zijn honden altijd jongens en poezen meisjes. Dat is in mijn leven altijd zo geweest
lastig voortplanten dan voor zequote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry! Voor mij zijn honden altijd jongens en poezen meisjes. Dat is in mijn leven altijd zo geweest
En dat terwijl ik altijd wel op de hoogte ben van nieuwe muziek. Maar nee, het zegt me echt helemaal niets.quote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Niets moet, maar knap dat je het hebt kunnen ontwijken
Mij boeit dit nummer niet
Mijn poezen zijn hijquote:Op zondag 27 december 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie toevoegingquote:
ja die hebben het wel snel opgegevenquote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef Isorden het volgende:
Rolling Stones tijd...
@:Limoentjuh @:Dven
Waar zijn jullie
Sorry kattenquote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn katten kijken nu enigzins onvriendelijk.
Kijk, ik zie ze ontspannen nu.quote:
Ja dat is wel een probleemquote:
Sorry mannenpoezenquote:
quote:
Gelukkig maar! Ik wil geen diertjes kwetsenquote:
quote:
Dat doen ze zelf wel bij elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik wil geen diertjes kwetsen
Ow, dan klopt mijn theorie weerquote:Op zondag 27 december 2020 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het zijn vrouwtjes, maar ik zeg dus vaak hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |