Mijn man heeft dat ook een beetje, het niveau is vaak wel erg laag. Maar soms zit er wel wat leuks tussenquote:Op zondag 27 december 2020 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, al probeer ik dat soort praat zelf zoveel mogelijk te vermijden. Ik vind het vermoei0nd.
Wut?quote:Op zondag 27 december 2020 08:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In mijn tienerjaren zou ik nu 100den screenshots hebben van Sander op de loopband
Komt Spinvis uit Nieuwegein? Dat verklaart dingenquote:Op zondag 27 december 2020 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De intellectuele Blof uit Nieuwegein.
Nieuwegein aan Zeequote:Op zondag 27 december 2020 08:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt Spinvis uit Nieuwegein? Dat verklaart dingen
Louter nette kerels hier.quote:Op zondag 27 december 2020 08:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, maar ben blij dat dat hier enigszins beperkt blijft
Dat probleem hadden we met Paul Simon gister ook al...quote:Op zondag 27 december 2020 08:38 schreef peaceman het volgende:
deze komt te vroeg op de dag, want ochtend.
quote:Op zondag 27 december 2020 08:39 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb liever deze Emerald
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
hmmm dan is er toch iets fout gegaan bij de redactie van radio 2. want dit KAN NATUURLIJK NIET!quote:Op zondag 27 december 2020 08:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat probleem hadden we met Paul Simon gister ook al...
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.quote:Op zondag 27 december 2020 08:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt Spinvis uit Nieuwegein? Dat verklaart dingen
quote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.
Dat snap ikquote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan de top 2000 gewoon niet missenquote:Op zondag 27 december 2020 08:41 schreef Zorro het volgende:
Verdorie, ben ik al weer wakker.
Dat was niet de bedoeling.
Ik heb Spinvis ook nooit begrepenquote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Ik vind Spinvis kijkmijinteressantintellectueeldoen muziek
prima band om live te zien jaquote:
Wel een stemplaat van je kat gemistquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik moet vroeg op om de radio aan te zetten voor mijn kat.
Hij heeft op Bird of Paradise gestemd.
Ja, maar daarom is dit ineens zo verrassend. En ik vind het troostrijk.quote:Op zondag 27 december 2020 08:43 schreef laxus13 het volgende:
De Dijk heeft zoveel betere nummers dan dit
+1! Ik heb wel zin in weer een concert. Ik weet niet eens wat mijn laatste concert geweest is, zo lang geleden is hetquote:
Kan ik iets voor je doen?quote:Op zondag 27 december 2020 08:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is dit ineens zo verrassend. En ik vind het troostrijk.
of een festival, bier uit plastic bekersquote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1! Ik heb wel zin in weer een concert. Ik weet niet eens wat mijn laatste concert geweest is, zo lang geleden is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |