Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.
Dat snap ikquote:Op zondag 27 december 2020 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In de parkeergarage onder City Plaza speelden ze teksten van Spinvis. Ik moet zeggen dat de parkeergarage daar niet persé een aangenamere plek van werd.
Je kan de top 2000 gewoon niet missenquote:Op zondag 27 december 2020 08:41 schreef Zorro het volgende:
Verdorie, ben ik al weer wakker.
Dat was niet de bedoeling.
Ik heb Spinvis ook nooit begrepenquote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Ik vind Spinvis kijkmijinteressantintellectueeldoen muziek
prima band om live te zien jaquote:
Wel een stemplaat van je kat gemistquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik moet vroeg op om de radio aan te zetten voor mijn kat.
Hij heeft op Bird of Paradise gestemd.
Ja, maar daarom is dit ineens zo verrassend. En ik vind het troostrijk.quote:Op zondag 27 december 2020 08:43 schreef laxus13 het volgende:
De Dijk heeft zoveel betere nummers dan dit
+1! Ik heb wel zin in weer een concert. Ik weet niet eens wat mijn laatste concert geweest is, zo lang geleden is hetquote:
Kan ik iets voor je doen?quote:Op zondag 27 december 2020 08:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is dit ineens zo verrassend. En ik vind het troostrijk.
of een festival, bier uit plastic bekersquote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1! Ik heb wel zin in weer een concert. Ik weet niet eens wat mijn laatste concert geweest is, zo lang geleden is het
Een festival heb ik ook wel weer zin inquote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
of een festival, bier uit plastic bekers
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 27 december 2020 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan de top 2000 gewoon niet missen
Komt wel weer!quote:Op zondag 27 december 2020 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een festival heb ik ook wel weer zin inAl zie ik mezelf voorlopig niet zo snel gaan, even los van corona
I have a massage for Ronniequote:Op zondag 27 december 2020 08:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Oh ja, vergeet ik het bijna:
[ afbeelding ]
Gewoon met Oud en Nieuw straks even naar buiten gaan met een plastic beker met bier. Om alvast de mogelijkheden van het nieuwe jaar te vieren. Wie weet....quote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
of een festival, bier uit plastic bekers
Of een beetje aspergerig. Een bepaalde aparte blik en afstand waarmee 'ie de wereld bekijkt.quote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Ik vind Spinvis kijkmijinteressantintellectueeldoen muziek
ja zou dat hetzelfde gevoel opwekken?quote:Op zondag 27 december 2020 08:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon met Oud en Nieuw straks even naar buiten gaan met een plastic beker met bier. Om alvast de mogelijkheden van het nieuwe jaar te vieren. Wie weet....
Dat geloof ik ook welquote:
worstenbroodje?quote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef MaJo het volgende:
Guus MeeuwisIk ga even een broodje maken
Een gezonde dosis fantasie helpt er wel bij.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zou dat hetzelfde gevoel opwekken?
Die heb ik op zich wel, maar ben bang dat alleen bier in een plastic beker niet voldoende is.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een gezonde dosis fantasie helpt er wel bij.
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef Zorro het volgende:
Doet me goed altijd, zo'n hartverwarmende ontvangst, Toch altijd een goed begin van je dag.
Ik snap de grap niet maar ik zou dat nu best lustenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef Zorro het volgende:
Doet me goed altijd, zo'n hartverwarmende ontvangst, Toch altijd een goed begin van je dag.
Zo snel en dat zo vroeg? Dat belooft wat.quote:Op zondag 27 december 2020 08:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |