Komt wel weer!quote:Op zondag 27 december 2020 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een festival heb ik ook wel weer zin inAl zie ik mezelf voorlopig niet zo snel gaan, even los van corona
I have a massage for Ronniequote:Op zondag 27 december 2020 08:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Oh ja, vergeet ik het bijna:
[ afbeelding ]
Gewoon met Oud en Nieuw straks even naar buiten gaan met een plastic beker met bier. Om alvast de mogelijkheden van het nieuwe jaar te vieren. Wie weet....quote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
of een festival, bier uit plastic bekers
Of een beetje aspergerig. Een bepaalde aparte blik en afstand waarmee 'ie de wereld bekijkt.quote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Ik vind Spinvis kijkmijinteressantintellectueeldoen muziek
ja zou dat hetzelfde gevoel opwekken?quote:Op zondag 27 december 2020 08:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon met Oud en Nieuw straks even naar buiten gaan met een plastic beker met bier. Om alvast de mogelijkheden van het nieuwe jaar te vieren. Wie weet....
worstenbroodje?quote:Op zondag 27 december 2020 08:45 schreef MaJo het volgende:
Guus MeeuwisIk ga even een broodje maken
Een gezonde dosis fantasie helpt er wel bij.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zou dat hetzelfde gevoel opwekken?
Die heb ik op zich wel, maar ben bang dat alleen bier in een plastic beker niet voldoende is.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een gezonde dosis fantasie helpt er wel bij.
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef Zorro het volgende:
Doet me goed altijd, zo'n hartverwarmende ontvangst, Toch altijd een goed begin van je dag.
quote:Op zondag 27 december 2020 08:48 schreef Zorro het volgende:
Doet me goed altijd, zo'n hartverwarmende ontvangst, Toch altijd een goed begin van je dag.
Zo snel en dat zo vroeg? Dat belooft wat.quote:Op zondag 27 december 2020 08:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat me nu alweer een tikje te snel, sorry.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |