SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Over Nikita maar te zwijgen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:28 schreef Dwersdriever het volgende: Heeft Elton nog een filmboost gehad?
[..]
Elton John heeft zo veel mooie liedjes gemaakt. Blijf alleen weg bij I'm Still Standing. Dat dreunt weken door in je hoofd. Bij mij in ieder geval.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Heeft Elton nog een filmboost gehad?
[..]
Elton John heeft zo veel mooie liedjes gemaakt.
Blijf alleen weg bij I'm Still Standing. Dat dreunt weken door in je hoofd. Bij mij in ieder geval.
Staat in mijn standaard spotify lijstje, maar daar staat wel meer van CCR inquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is een veel leuker en beter nummer dan dit niemendalletje.
Herman de Schermgodquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit zong Herman de schermgod mee tijdens Met Het Mes Op Tafel
Dat stond toen echt vastgeklonken op nummer een. En in de video maar net doen alsof Nikita een vrouw was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Nikita maar te zwijgen...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:32 schreef cafca het volgende:
"Clap your hands now"
Dat maak ik zelf wel uit!
Oeh.. A Perfect Circle - Pet #139 in de Peaceman Top 1000quote:
En het is orden die de grap (wederom) gewoon maakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:33 schreef Isorden het volgende:
Het volgende nummer is ook schitterend
Mooie ogen had ze welquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat stond toen echt vastgeklonken op nummer een. En in de video maar net doen alsof Nikita een vrouw was.
Lolquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:33 schreef Isorden het volgende:
Het volgende nummer is ook schitterend
Niet voltooid verleden tijd?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha deze is ook schitterend xd
Als ik em niet maak word ik er juist op aangekekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En het is orden die de grap (wederom) gewoon maakt.
U heeft nog veel te lerenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Met Nederlandse muziek heb ik niet veelduS mooi moment om even koffie te zetten
Ik vind dit ook helemaal mooiquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:36 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie je IOS update al gedaan?
Blof mocht willen dat ze een nummer van dit niveau in hun repertoire hadden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Een van de leukere nummers van Bløf toch wel, deze
Ze zeggen, er is haast geen tijd. Maar er is tijd genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1574 nummers heb ik nog te gaan![]()
We hebben alle tijd
Lekker knuffelen op de tonen van een lied over kindermishandeling, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef MadMaster het volgende:
En weer 1 voor op de Knuffel CD...
Meat Loaf gestegen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleeslobby heeft goed zijn werk gedaan... Vega gezakt.
En springen vanaf de second floor is ook nog eens geen dood garantiequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Alle naamliedjes zijn wel pittig deprimerend dit uur joh
Polly werd verkracht, Daniel had PTSS, en Luka wordt mishandeld.
geen ideequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja
Had die zijn artiestennaam nu van dit liedje?
En haar broer Alan niet in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleeslobby heeft goed zijn werk gedaan... Vega gezakt.
Ik heb dit liedje eigenlijk wel genoeg gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:40 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vond hier vroeger niks aan, maar hoor het nu graag.
+1quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb dit liedje eigenlijk wel genoeg gehoord.
quote:
Ja, dusquote:De naam 'Luka' is afkomstig van de gelijknamige hit van Suzanne Vega uit 1987. 'Bloom' is de achternaam van de hoofdpersoon uit het boek Ulysses van James Joyce.
Bloom is ook nog eens een heel mooi album van Beach Housequote:
Wat was jouw oude username?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Met Nederlandse muziek heb ik niet veelduS mooi moment om even koffie te zetten
Met dank aan Hannie kom ik de dag weer doorquote:
en een nummer van Radioheadquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bloom is ook nog eens een heel mooi album van Beach House
Zeg dat welquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bloom is ook nog eens een heel mooi album van Beach House
Ik wachtte op de clue, die kwam niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:44 schreef alpeko het volgende:
Wat een mooi verhaal weer. Tranen in mijn ogen.
Geef mij maar In Bloom.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:46 schreef Dven het volgende:
@:limoentjuh betaalt me terug voor vanochtend.
Ja echt hè. Heeft ze haar ex- mannetje steak+blowjob day gegeven en t was weer koek en eiquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:44 schreef alpeko het volgende:
Wat een mooi verhaal weer. Tranen in mijn ogen.
Songfestival!quote:
Cliff werd bestolen door de peseta’s van Franco.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Songfestival!
Toch wel een van de betere nummers twee, met Eres Tu, Fuego, de Linnets en Dancing Lasha Tumbai.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Al die blije families op Zoom.
Mevrouw Pippen slaapt, de Pippies zitten in hun iPad en papa is een FOKker.
Mevrouw Pippen komt de dag wel door zo...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Dit ja, werkt echt op mijn zenuwen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef tong80 het volgende:
Met de Doors heb ik dan weer niks. Nerveus orgeltje.
Hoe doen ze dat? In hun iPad zitten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Staat al sinds '06 niet meer in de top 1000 andersquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef Idisrom het volgende:
Love her Madly was altijd een 29 december-nummer.
Daar zal dan wel één van de minimaal 12 andere terechte Doors nummers staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef Idisrom het volgende:
Love her Madly was altijd een 29 december-nummer.
daar zit je dan met je grote mond vanmorgen over een ander...quote:
Dit gaat helemaal fout.quote:
Oh nee wacht, nog een paar jaar rond de 800-900quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat al sinds '06 niet meer in de top 1000 anders
quote:
quote:
quote:
Daarmee doe je Synchronicity wel tekort. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:50 schreef tong80 het volgende:
Sting. Twee goede albums met The Police. Daarna ging ie janken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zit je dan met je grote mond vanmorgen over een ander...
Zijn eerste soloplaat was ook nog wel oke toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarmee doe je Synchronicity wel tekort. Maar ik snap wat je bedoelt
Ik vind die schermen helemaal niks, ik heb pas 10 minuten TV gekeken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:51 schreef Viv het volgende:
Meh, het doventolk-uurtje "smaakt naar meer!" zeiden ze gisteravond.Mij hebben ze niks gevraagd hoor. Wél fijn dat ze nu 3 Zoom-schermen laten zien, in plaats van alleen die ene.
Goedemorgen trouwens!
Ja, vind ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn eerste soloplaat was ook nog wel oke toch?
Dat is valsspelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan het nog goed maken!
Ik zal hem zo luisteren tijdens de reclames
Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die schermen helemaal niks, ik heb pas 10 minuten TV gekeken.
Voegt niks toe, hoewel de hossende 'Kijk mij eens gek doen' meute ook vaak tenenkrommend was...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:46 schreef Dven het volgende:
@:limoentjuh betaalt me terug voor vanochtend.
Kaascroissantjequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mij maar een croissantje...
Het leuke van het café was dat mensen gewoon lekker stonden te dansen of praten en dan in een awkward kramp schoten zodra ze merkten dat ze op tv waren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die schermen helemaal niks, ik heb pas 10 minuten TV gekeken.
Voegt niks toe, hoewel de hossende 'Kijk mij eens gek doen' meute ook vaak tenenkrommend was...
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:54 schreef Cee het volgende:
Dit liedje is misschien wel geschreven door de persoon die een jaar geleden dacht dat het wel een idee was om een vleermuis te eten.
Ja dat was geweldig jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo naar mijn vader en met hem dit nummer of in ieder geval deze Bee Gees luisteren. Hij kan nog erg van muziek genieten.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's een rare username! Dan zou ik ook een andere nemen.
Ik ben nog van de generatie die het café na een bezoekje aan Beeld & Geluid ingesleurd moest worden, omdat er anders niemand aanwezig was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was altijd leuk om de swingende veertigers te spotten met de zich genererende tienerkinderen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo naar mijn vader en met hem dit nummer of in ieder geval naar de Bee Gees luisteren. Hij kan nog erg van muziek genieten.
We moeten hem een lintje gevenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.
Ah oké.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké, ik word namelijk gek van al die wisselingen tegenwoordig.
Nou, ik vind hun oude werk toch beter dan hun jaren 80 nummers, hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Hoe meer jaren er verstrijken, des te beter het werk van de BeeGees wordt.
Ik heb geleerd dat ik toch minder waarde aan mijn personal space hecht dan ik dacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan die man. Ik ben de waarde gaan inzien van op een kantoor werken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:54 schreef cafca het volgende:
En weer een voor Madmasters knuffel-CD
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik vind hun oude werk toch beter dan hun jaren 80 nummers, hoor!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik vind hun oude werk toch beter dan hun jaren 80 nummers, hoor!
Ik heb geleerd dat er zoiets is als “too much family time”.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat ik toch minder waarde aan mijn personal space hecht dan ik dacht.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat er zoiets is als “too much family time”.
En dat er aan mij geen geduldige en inspirerende leraar verloren is gegaan.
Was het een heel erg kutjaar voor je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat ik toch minder waarde aan mijn personal space hecht dan ik dacht.
Wat een irritante reclame is dat.quote:
Mentaal wel ja, alhoewel ik eigenlijk qua gezondheid en werk en familie, vrienden van geluk mag wensen, dat besef ik me goed. Maar deze weken zijn wel zwaar in m’n hoofd. Toch begint het echt er in te hakken om inmiddels al 10 maanden lang met een boog om iedereen heen te moeten lopen. Ben daar behoorlijk klaar mee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was het een heel erg kutjaar voor je?
Sterkte!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Mentaal wel ja, alhoewel ik eigenlijk qua gezondheid en werk en familie, vrienden van geluk mag wensen, dat besef ik me goed. Maar deze weken zijn wel zwaar in m’n hoofd. Toch begint het echt er in te hakken om inmiddels al 10 maanden lang met een boog om iedereen heen te moeten lopen. Ben daar behoorlijk klaar mee.
Gelukkig leidt T2000 en zo wel af.
Frummel!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:04 schreef Cee het volgende:
De reclame met het zwarte katje van de Staatsloterij is wel leuk
en hoe vals dat snotjong "onder de maretak" zingt, echt vreselijk jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een irritante reclame is dat.
Net als dat van die Albert Heijn. Met dat stinkjong dat gaat zingen en piano spelen. Vreselijk. Geef dat kind ter adoptie op hoor
Ik hoor je. En ondanks dat jij het relatief goed hebt, mag jij ook echt wel klagen hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Mentaal wel ja, alhoewel ik eigenlijk qua gezondheid en werk en familie, vrienden van geluk mag wensen, dat besef ik me goed. Maar deze weken zijn wel zwaar in m’n hoofd. Toch begint het echt er in te hakken om inmiddels al 10 maanden lang met een boog om iedereen heen te moeten lopen. Ben daar behoorlijk klaar mee.
Ja, en die van Kruidvat met de nieuwe overbuurman. Al slaat die verder nergens opquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:04 schreef Cee het volgende:
Het vreemde is dat je normaal gesproken met elkaar nu praat over wat je plannen zijn voor 2021, maar durft er überhaupt iemand nog plannen te maken nu.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:04 schreef cafca het volgende:
Ik vond 2020 geen super jaar, maar ik heb veel slechtere jaren meegemaakt. Next.
Sterkequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer de Top 2000 luisteren!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Het vreemde is dat je normaal gesproken met elkaar nu praat over wat je plannen zijn voor 2021, maar durft er überhaupt iemand nog plannen te maken nu.
Over een klein uur weer een kansquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee ik heb hem gwn gemist met mijn domme kop. Ik had de koffie moeten laten wachten
We slepen ons er doorheen, Pipsterquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoor je. En ondanks dat jij het relatief goed hebt, mag jij ook echt wel klagen hoor.
Ik heb ook wel een klappie gehad dit jaar. Ik mis vooral de prikkels van iets nieuws.
Mijn sociale uitje is een praatje met de mama’s op het schoolplein. En ook dat gaat straks niet meer door.
Jij trekt Whitney zo goed dus.quote:
Alle plannen zijn onder voorbehoud in de ijskast met een slag om de armquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Het vreemde is dat je normaal gesproken met elkaar nu praat over wat je plannen zijn voor 2021, maar durft er überhaupt iemand nog plannen te maken nu.
Dat is wel een topscore voor namen die je kent danquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:04 schreef Limoentjuh het volgende:
1569 Greatest Love Of All Whitney Houston
1568 Big In Japan Alphaville![]()
![]()
![]()
1567 Nur Geträumt Nena
1566 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1565 When A Man Loves A Woman Percy Sledge
1564 Vlieg Met Me Mee (live) Paul de Leeuw![]()
1563 Señorita Shawn Mendes & C. Cabello![]()
1562 Happiness Jonathan Jeremiah
1561 I Won't Give Up Jason Mraz
1560 Why'd You Only Call Me When... Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1559 Late In The Evening Paul Simon
1558 Sorry Seems To Be The Hardest...Elton John
1557 Under My Thumb The Rolling Stones
lastig ja. Maar moet zeggen dat ik door corona wel een nieuwe hobby ontwikkelt heb. En daar kan ik nog wel even mee vooruit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me dan weer aan "Dit is de laatste" terwijl dit overduidelijk de coolste kat uit het nest moet zijn. dat gelooft dan toch niemand?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:04 schreef Cee het volgende:
Onze normaal bomvolle agenda is voor volgend jaar nagenoeg leeg en ik word daar niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
ja, leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij trekt Whitney zo goed dus.
Ik heb hem net geluisterdquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Over een klein uur weer een kansLeuker nummer ook
1569 Greatest Love Of All Whitney Houston
1568 Big In Japan Alphaville
1567 Nur Geträumt Nena
1566 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1565 When A Man Loves A Woman Percy Sledge![]()
1564 Vlieg Met Me Mee (live) Paul de Leeuw
1563 Señorita Shawn Mendes & C. Cabello
1562 Happiness Jonathan Jeremiah
1561 I Won't Give Up Jason Mraz
1560 Why'd You Only Call Me When... Arctic Monkeys
1559 Late In The Evening Paul Simon
1558 Sorry Seems To Be The Hardest...Elton John
1557 Under My Thumb The Rolling Stones![]()
![]()
zekers mien jongquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeeey kerol was jij er ook weer
Snuiven ookquote:
Vind dit wel haar beste nummer als het om dit type liedjes gaatquote:
Arctic monkeys zijn wel echt een van de leukste dingen die ik afgelopen week heb leren kennenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel een topscore voor namen die je kent dan
Het zit niet echt in de naam.quote:
gieren!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zit niet echt in de naam.
"Wil je een beetje wit poeder?"
"Nou, wit nie"
One moment in Time vind ik altijd kippenvelwerkquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dit wel haar beste nummer als het om dit type liedjes gaat
Documentaire gezien eergisteren, ik dacht dat Bobby Brown altijd de Grote Enabler was maar die broers van haar hadden er ook wel debet aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Eeuwig zonde toch dat Whitney zo naar de vaantjes is gegaan
Goedemorgen
Céline Dion overtreft echter alles, qua hoe ver de zangkwaliteiten en genietbaarheid van de liedjes uit elkaar liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:10 schreef MTheBassman het volgende:
Altijd zonde als je zo'n mooie stem hebt en zulke kutmuziek maakt. Zelfde geldt bij deze voor Barbra Streisand.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Eeuwig zonde toch dat Whitney zo naar de vaantjes is gegaan
Goedemorgen
Oh dat wist ik niet, wat ik wel bizar vind is dat haar dochter precies op dezelfde manier is gestorven...quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Documentaire gezien eergisteren, ik dacht dat Bobby Brown altijd de Grote Enabler was maar die broers van haar hadden er ook wel debet aan.
Als je nu in Japan bent, dan gaat het over jou, ja...quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:12 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer gaat denk ik over mij, ik ben 1.91m en dat is best groot in Japan geloof ik.
Heerlijk nummer trouwens
Michael Bolton.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Céline Dion overtreft echter alles, qua hoe ver de zangkwaliteiten en genietbaarheid van de liedjes uit elkaar liggen.
U was me net voor!quote:
Zo treurig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wat ik wel bizar vind is dat haar dochter precies op dezelfde manier is gestorven...
Ik dacht even dat het een mama appelsap was, maar nee ik hoor t niet. :-Pquote:
Guano Apesquote:
Is ook onzin.quote:
Ik heb geen tijd voor ontbijt, ik moet gaanquote:
vooral in samenwerking met de Lonely Islandquote:
Haar terugkomst, terwijl ze geen zuivere noot meer kon zingen, was dramatisch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo treurig.
Je moet die docu maar eens terugkijken, je wordt er niet vrolijk van, maar toch.
Die dochter was bij de geboorte al kansloos, ze keken nauwelijks naar haar om.
Mijn eerste kennismaking met Falco tijdens de Duitse lesquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Volgend jaar ook Falco met Der Kommissar bitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |