Lekker knuffelen op de tonen van een lied over kindermishandeling, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef MadMaster het volgende:
En weer 1 voor op de Knuffel CD...
Meat Loaf gestegen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleeslobby heeft goed zijn werk gedaan... Vega gezakt.
En springen vanaf de second floor is ook nog eens geen dood garantiequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Alle naamliedjes zijn wel pittig deprimerend dit uur joh
Polly werd verkracht, Daniel had PTSS, en Luka wordt mishandeld.
geen ideequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja
Had die zijn artiestennaam nu van dit liedje?
En haar broer Alan niet in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleeslobby heeft goed zijn werk gedaan... Vega gezakt.
Ik heb dit liedje eigenlijk wel genoeg gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:40 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vond hier vroeger niks aan, maar hoor het nu graag.
+1quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb dit liedje eigenlijk wel genoeg gehoord.
quote:
Ja, dusquote:De naam 'Luka' is afkomstig van de gelijknamige hit van Suzanne Vega uit 1987. 'Bloom' is de achternaam van de hoofdpersoon uit het boek Ulysses van James Joyce.
Bloom is ook nog eens een heel mooi album van Beach Housequote:
Wat was jouw oude username?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Met Nederlandse muziek heb ik niet veelduS mooi moment om even koffie te zetten
Met dank aan Hannie kom ik de dag weer doorquote:
en een nummer van Radioheadquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bloom is ook nog eens een heel mooi album van Beach House
Zeg dat welquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bloom is ook nog eens een heel mooi album van Beach House
Ik wachtte op de clue, die kwam niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:44 schreef alpeko het volgende:
Wat een mooi verhaal weer. Tranen in mijn ogen.
Geef mij maar In Bloom.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:46 schreef Dven het volgende:
@:limoentjuh betaalt me terug voor vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |